UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Robin kiroilee
Jossain haastattelussa Käärijä sanoi, että biisi tehtiin jo helmikuussa 2022 ja on hyräilly sitä joka päivä siitä lähtien. Ja yståvineen "tiesi", että nyt "lähtee"
YouTubessa on vaikka mitä covereita cha cha chasta kun laittaa hakusanaksi cover käärijä cha cha cha
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että Käärijä ja Erika Vikman on SAMANIKÄISIÄ. Jotenkin kuvittelee Erika Vtä aina vanhemmaksi.
29 v, voi kiesus. Käärijä vois kyllä olla vaikka 21 vuotias.
Minusta Käärijä vaikuttaa ikäiseltään, mutta Erika Vikmania kyllä luulisi vanhemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että Käärijä ja Erika Vikman on SAMANIKÄISIÄ. Jotenkin kuvittelee Erika Vtä aina vanhemmaksi.
29 v, voi kiesus. Käärijä vois kyllä olla vaikka 21 vuotias.
Minusta Käärijä vaikuttaa ikäiseltään, mutta Erika Vikmania kyllä luulisi vanhemmaksi.
Halpa olemus ja pukeutuminen vanhentavat kummasti.
Mulle on ollu aina mahdotonta pitää lyhyitä miehiä seksikkäinä. No, ei enää......🔥🔥🔥🔥
Mitä mieltä cha cha cha piano cover?
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ollu aina mahdotonta pitää lyhyitä miehiä seksikkäinä. No, ei enää......🔥🔥🔥🔥
Ehkä Käärijä auttaa lyhyitä sinkkumiehiä löytämään seuraa, kun pituus muuttuu vähemmän tärkeäksi naisten silmissä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Seiskan mukaan Käärijällä ja Erika Wikmanilla on kuuma romanssi meneillään.
Hohhoijaa. Sehän rutistuisi sen perseen alle.
Keskiverto av-mammalla on paljon isompi, vaikka he muuta luulevatkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen aina pitänyt mm. Kari Ketosta kuumana. Noh, nyt meni ohi aiheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen aina pitänyt mm. Kari Ketosta kuumana. Noh, nyt meni ohi aiheen.
Totta tuokin. Seksikkäät lyhyet miehet ottaa tilan haltuun muilla konstein kuin fyysisellä koolla
Vierailija kirjoitti:
Lyhyillä on kuulemma iso.
No eiköhän vaihteluväli ole ihan yhtä suuri pituudesta riippumatta. Kuuhun on lennetty, mutta Sen pituutta ei osata päätellä mistään.
Yhellä ulkomaalaisella, oliko brasiliasta nauratti käärijän biisissä sana niinku. ? Koko ajan toisti niinku ja nauroi.
Käärijä otti kantaa kiusaamiskohuun
Cha Cha Chaa:ta kutsumme partymetalliksi
Vierailija kirjoitti:
Robin kiroilee
Se ei oo kivvoo
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä cha cha cha piano cover?
Pidän ainakin Piano Panon covereista.
Kiva kun ei ole senioreita mukana
Mikä ihmee professorin peppu??