UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Video olisi ollut parempi jos ei olis ollu noin homomaisen päälleliimattu. Esittämistä, ei aitoa iloa. Pidän enemmän alkuperäisestä ja aidosta rillumarei -meiningista ja musiikista. Tuo laittoi syljettämään.
Tuisku tuo aina tullessaan homomeiningin, harmi. Silmämeikin takia voisi luulla, että Käärijä hengailee Cristal Snown kanssa pitkin Helsinkiä.
Mitä vikaa on homomeiningissä? Itse kappaleesta en minäkään kyllä tykkää
Vierailija kirjoitti:
Miksi Käärijä teki muuten nyt ennen viisuja niin jättimaisen klubikiertueen, eikö sellaisen olisi voinut tehdä viisujen jälkeenkin? Vai epäilikö, että hype ei kestä?
Keikkailu täysille yleisöille tekee hyvää itsevarmuudelle ja esiintymisvarmuudelle.
Ensimmäisellä prepartykeikalla Käärijä oli selvästi hermostunut ja ylivireinen, mutta seuraavat menivät jo paremmin.
Ilman kotimaan keikkarutiinia ei tiedä kuinka olisi käynyt isojen yleisöjen edessä.
Pitää huomata, että tuo biisi on Antti Tuiskun ja fiittaamassa on Käärijä. Toivottavasti Käärijä ei ala yhtä siirappiseksi kuin Antti Tuisku tulevilla biiseillään.
Ihan ok bilebiisiksihän tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Video olisi ollut parempi jos ei olis ollu noin homomaisen päälleliimattu. Esittämistä, ei aitoa iloa. Pidän enemmän alkuperäisestä ja aidosta rillumarei -meiningista ja musiikista. Tuo laittoi syljettämään.
Tuisku tuo aina tullessaan homomeiningin, harmi. Silmämeikin takia voisi luulla, että Käärijä hengailee Cristal Snown kanssa pitkin Helsinkiä.
Ei mitään, paitsi että Tuiskun drag queen tyyli on jo vähän last season. Jäänyt päälle.
Kyllä on pohjoisen poika matkalla muuttunut eikä parempaan suuntaan. Kohta varmaan ilmoittaa olevansa tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Pitää huomata, että tuo biisi on Antti Tuiskun ja fiittaamassa on Käärijä. Toivottavasti Käärijä ei ala yhtä siirappiseksi kuin Antti Tuisku tulevilla biiseillään.
Ihan ok bilebiisiksihän tuo on.
Miksi Käärijän ääni kuulostaa ihan lapsen ääneltä? Sellainen ääni on vähän ristiriidassa fiittamisen kanssa. Vitsi tämäkin biisi.
Näen jo kuinka blanca palomat ym kutittelee tuon edustuspaidan piikkejä. Hyvä mimmimagneetti 😉
Mieluummin tuota auto-biisiä kuuntelee kuin jotain kryptistä, ylituotettua ja hypertaiteellista tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, paitsi että Tuiskun drag queen tyyli on jo vähän last season. Jäänyt päälle.
Kyllä on pohjoisen poika matkalla muuttunut eikä parempaan suuntaan. Kohta varmaan ilmoittaa olevansa tyttö.
Ei hän mitään draggaa. Sul o ny vähän jauhot ja vellit sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi naamavärkki ihan Drag.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei en ala väittelee tästä jos sulla ei ole pienintäkään valmiutta ymmärtää nykyaikaa ja miten kukakin voi meikata tai olla meikkaamatta
Voi kuvitella kuinka yleisö laulaa kurkku suorana "nyt auto jää, tättärää"!
Eihän tuo autobiisi mikään mestariteos ole, odotin itsekkin jotain isompaa "bängeriä" mutta ihan hauska ralli lätkäpeleihin ym. tapahtumiin. Käärijä oli itse aiemmin haaveillut yhteisbiisistä Antin kanssa.
Käärijän viisubiisissä hienoa on se, että hän on tehnyt sen Parin kaverinsa kanssa Jyväskylässä eli on aidosti suomalainen kappale, ei mitään ulkomailta valmiiksi tilattua massatuotantoa. Kiva lähettää viisuihin kotimainen kappale.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Käärijä teki muuten nyt ennen viisuja niin jättimaisen klubikiertueen, eikö sellaisen olisi voinut tehdä viisujen jälkeenkin? Vai epäilikö, että hype ei kestä?
Aloilla, joilla on epävakaa työtilanne, kuten just keikkailevana muusikkona, on todella vaikea sanoa ei, varsinkin kun sitä nimeä ei vielä pidemmältä ajalta ole. Jos/kun on vielä köyhyyttä takana kuten omaa juttuaan tinkimättömästi tekevillä taiteilijoilla usein on, niin sitä suuremmalla syyllä kaikki raha otetaan joka sisään tulee, eikä omaa jaksamista ajatella. Rajansa ihminen ymmärtää vasta kun ne riittävästi ylittää, vaikka muut näkis sivusta.
Mutta jotta saatais paras keikka Liverpooliin, olis ylen tyyppien pitänyt himmailla menoa. Ei oo vaan kärtsärin asia miten viisukeikat menee, vaan koko Ylen tiimin. Tavallaan Kärtsä on duunissa Ylellä nyt ja silloin johtamista pitäis löytyä sieltä päin.
Eli toivottavasti ääni ja jaksaminen kestää ja hajoaminen tulee vasta kesäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän mitään draggaa. Sul o ny vähän jauhot ja vellit sekaisin.[/quot
Okei en ala väittelee tästä jos sulla ei ole pienintäkään valmiutta ymmärtää nykyaikaa ja miten kukakin voi meikata tai olla meikkaamatta
Ymmärrän nykyaikaa, eikä kaikki näytä automaattisesti aina hyvältä vahva Drag meikki päällä.
Mukava kuunnella vaihteeksi muutakin kuin cha cha chata.
Järkyttävä biisi toi tuiskun kanssa tehty
Ka ka ka kaa kaktusviinaa!! Kaktus 🌵
Joku kysyi Käärijältä, ketä aikoo matkia seuraavaksi? Käärijä vastasi, ettei vielä tiedä, onko ideoita?
No minulla on. Mikko Kuustonen 🌵
Elämä kuin leffaa Fellinin
Huuliltasi maistoin meskaliinin
Sinuun juovuin ja sinut kadotin
Vaikka luulin tietäväni paremmin
Hetken uskoin, että selviän
Että jaksaisimme näin tämän elämän
Sinun kanssasi uskalsin enemmän
Enkä vieläkään tiedä, miksi teit minulle tämän
Niinpä niin, join murheisiin
Taas liikaa, ja ja ja
Antaa olla, señor
Ei enää kaktusviinaa
Minä jätän sen talon ja sen kaupungin
Että jotain, edes jotain, unohtaisin
Ja vaellan, vaikka suunnan kadotin
Kun en tiedä mitä muuta haluaisin
Sinun sanasi, kovat kuin pii
Näissä tuulissa pääni sisällä ajelehtii
Minä huojun, enkä osaa pitää kii
Kun kaadun, mut ryövätkööt ne jotka ehtii
Taas liikaa, ja ja ja
Antaa olla, señor
Ei enää kaktusviinaa
Voiko näihin murheisiin
Juoda liikaa, ja ja ja
Kyllä voi, señor
Kaada lisää kaktusviinaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi Käärijältä, ketä aikoo matkia seuraavaksi? Käärijä vastasi, ettei vielä tiedä, onko ideoita?
No minulla on. Mikko Kuustonen 🌵
Elämä kuin leffaa Fellinin
Huuliltasi maistoin meskaliinin
Sinuun juovuin ja sinut kadotin
Vaikka luulin tietäväni paremmin
Hetken uskoin, että selviän
Että jaksaisimme näin tämän elämän
Sinun kanssasi uskalsin enemmän
Enkä vieläkään tiedä, miksi teit minulle tämän
Taas liikaa, ja ja ja
Antaa olla, señor
Ei enää kaktusviinaa
Minä jätän sen talon ja sen kaupungin
Että jotain, edes jotain, unohtaisin
Ja vaellan, vaikka suunnan kadotin
Kun en tiedä mitä muuta haluaisin
Sinun sanasi, kovat kuin pii
Näissä tuulissa pääni sisällä ajelehtii
Minä huojun, enkä osaa pitää kii
Kun kaadun, mut ryövätkööt ne jotka ehtii
Taas liikaa, ja ja ja
Antaa olla, señor
Ei enää kaktusviinaa
Voiko näihin murheisiin
Juoda liikaa, ja ja ja
Kyllä voi, señor
Taas liikaa, ja ja ja
Antaa olla, señor
Ei enää kaktusviinaa
Voiko näihin murheisiin
Juoda liikaa, CHA CHA CHA
Kyllä voi, señor
No ihan sukat jalassa Antin vieressä oli samanpituinen, mut ei sillä pituudella oo lopulta mitään merkitystä jos on suullinen mies ja kielellisesti myös lahjakas ja sitähän Käärijä on, niin livottiin mehujäät ja sormien välit et luulen joku muukin maistuu hälle.