UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
No nyt se alko pötköttää sohvalla....kohta joku nainen on sen kimpussa siellä 🤭
Hitsi että se näyttää hyvältä ihan vaan tuossa pötkötellessäkin 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vaarallista.....noin niinku Käärijän kannalta 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä tuo pieni lantion nosto vielä lopussa 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin onkin, jotain saattaa tapahtua kun on tuollaisessa avuttomassa asennossa.
Joo boleroita voisi olla vaikka eri värisinä, niin tulisi vaihtelua. Vaikka punainen bolero olisi magee. Tai turkoosi Käärijän lempiväriä. Ei kai niitä niin työlästä tai kallista olisi tehdä. Kotimaan keikoille riittäisi vaikka ne keltaiset puvut mitä on ennenkin ollut, ei täällä tarvitse viisubiisiä markkinoida bolerolla.
Varmaan liverpooliin lähtee ainakin se keltainen piikkibolero ja musta napamallin nahkatakki, jotka näkyivät joskus aiemmin stooreissa. Ne on varmaan niitä edustusasuja sitten. Saisi kyllä olla myös uusia housuja, esim. jotkut kiiltonahkaiset voisivat olla hienot. Musiikkivideon turkoosi puku näytti myös hyvälle, sitä saisi pitää muuallakin. Minuakin vähän harmittaa, että potentiaali on heitetty hukkaan, koska Käärijän tyyliin saisi monenlaisia räväköitä asukokonaisuuksia. Tuntuu, että on aiemmin umk-artistien ja viisuedustajien asuihin panostettu enemmän, niin miksei nyt panosteta, vaikka Käärijän kaltainen artisti oikein huutaa erottuvia ja persoonallisia asuja enemmän kuin moni muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no älä...luulin että olin ainoa, joka huomasi🙈🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin onkin, jotain saattaa tapahtua kun on tuollaisessa avuttomassa asennossa.
Joku annaliisa saattaa vaikka käydä varmistamassa että vetskari on kiinni
Toisaalta en ihmettelisi jos asujutut olisikin hänen oma tahtonsa. Muutenkin halunnut olla kotikuitoinen eurolavojensa kanssa, ehkä puvuilla korreilukin on liian fancya hänestä. Ja se et se bolero on joka paikassa ympäri Suomea keikoillakin, niin on varmaan tehty nopea johtopäätös että kaikki haluavat nähdä sen livenä. Minkä ajatuksena ymmärrän, mutta siinä on se kääntöpuoli, et mitään wau efektiä se ei enää aiheuta.
Artisti tekee tietysti miten haluaa. Ärsyttää tällaisena ihmisenä joka rakastaa visuaalisuutta, ja että pieniä yksityiskohtia mietitään 🤓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesi kyllä tasan tarkkaan, mitä tekee...😋
Vierailija kirjoitti:
Joo boleroita voisi olla vaikka eri värisinä, niin tulisi vaihtelua. Vaikka punainen bolero olisi magee. Tai turkoosi Käärijän lempiväriä. Ei kai niitä niin työlästä tai kallista olisi tehdä. Kotimaan keikoille riittäisi vaikka ne keltaiset puvut mitä on ennenkin ollut, ei täällä tarvitse viisubiisiä markkinoida bolerolla.
Varmaan liverpooliin lähtee ainakin se keltainen piikkibolero ja musta napamallin nahkatakki, jotka näkyivät joskus aiemmin stooreissa. Ne on varmaan niitä edustusasuja sitten. Saisi kyllä olla myös uusia housuja, esim. jotkut kiiltonahkaiset voisivat olla hienot. Musiikkivideon turkoosi puku näytti myös hyvälle, sitä saisi pitää muuallakin. Minuakin vähän harmittaa, että potentiaali on heitetty hukkaan, koska Käärijän tyyliin saisi monenlaisia räväköitä asukokonaisuuksia. Tuntuu, että on aiemmin umk-artistien ja viisuedustajien asuihin panostettu enemmän, niin miksei nyt panosteta, vaikka Käärijän kaltainen artisti oikein huutaa erottuvia ja persoonallisia asuja enemmän kuin moni muu.
Olen niin samaa mieltä. Ensin käytetään huippusuunnittelijaa ja sitten jätetään homma kesken. En jaksa uskoa, että keltainen bolero ja se musta takki päätyvät viisuihin, jossain ne pölyttyy varastossa. Käärijähän on aiemmin pukeutunut ihan kivasti esim siihen keltaiseen pukuun. Vihreä bolero on nyt ollut käytössä tilanteissa, joihin se ei edes sovi, sen lisäksi, että se kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee ukosta maku, jos toiminta alkaa olla liian laskelmoitua.
Vaikka oon Käärijä-fani, niin oon vähän samaa mieltä tuosta, että tuota boleroa olisi voinut säästää itse viisuihin enemmän ja sit olla muita asuja Suomen keikoilla ja haastiksissa, vaikka keltaista ja turkoosia lisäksi. Tai sitten muita vihreitä vaatteita. Se idea oli hauska, kun fanit tekivät Käärijälle asuja keikalle ja jotain tän tyyppistä ois voinut hyödyntää enemmänkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vaikka oon Käärijä-fani, niin oon vähän samaa mieltä tuosta, että tuota boleroa olisi voinut säästää itse viisuihin enemmän ja sit olla muita asuja Suomen keikoilla ja haastiksissa, vaikka keltaista ja turkoosia lisäksi. Tai sitten muita vihreitä vaatteita. Se idea oli hauska, kun fanit tekivät Käärijälle asuja keikalle ja jotain tän tyyppistä ois voinut hyödyntää enemmänkin. :D
Tämä! Tästä on puhuttu myös redditissä ja youtubessa. Ihmiset on siihen aika kyllästyneitä ja moni itseasiassa odottaa, että viisuissa on joku muu asu. Tuskin on. Yhdellä youtubella videolla juuri puhuttiin tästä, että käärijä kun on raahannut tota pukuaan joka paikkaan niin tulee sellanen "tää on jo niin nähty".
Vitsikään ei enää naurata jos sitä hokee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee ukosta maku, jos toiminta alkaa olla liian laskelmoitua.
Toivon Käärijältä lisää 'laskelmoituja' asentoja ja liikkeitä.....😋😋
Kaikesta tekin jaksatte valittaa. Liian laskelmoitua ja samalla ei ollenkaan suunniteltu mitään kunnolla? Jos kyllästyttää niin älkää vakoilko silmä kireänä koko ajan joka tuutista. Nyt kun on pari viikkoa viisuihin, sitä asua nimenomaan pitääkin pitää päällä. Suurin osa näkee sen vasta finaalipäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesi kyllä tasan tarkkaan, mitä tekee...😋
No kyllä, on se peluri 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Tästä on puhuttu myös redditissä ja youtubessa. Ihmiset on siihen aika kyllästyneitä ja moni itseasiassa odottaa, että viisuissa on joku muu asu. Tuskin on. Yhdellä youtubella videolla juuri puhuttiin tästä, että käärijä kun on raahannut tota pukuaan joka paikkaan niin tulee sellanen "tää on jo niin nähty".
Vitsikään ei enää naurata jos sitä hokee koko ajan.
Olen nähnyt ehkä yhden kommentin ja sekin oli Loreen-fanilta.
Käärijä on keskiviikkona Puoli Seitsemän -ohjelmassa vieraana.
https://www.instagram.com/p/CrakiCztW7Y/?utm_source=ig_web_copy_link
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta tekin jaksatte valittaa. Liian laskelmoitua ja samalla ei ollenkaan suunniteltu mitään kunnolla? Jos kyllästyttää niin älkää vakoilko silmä kireänä koko ajan joka tuutista. Nyt kun on pari viikkoa viisuihin, sitä asua nimenomaan pitääkin pitää päällä. Suurin osa näkee sen vasta finaalipäivänä.
Musta taas pitäisi nimenomaan säästellä viisuihin. Mutta toi on onneks totta, että suurin osa näkee sen vasta finaalipäivänä. :D
Bolero on kokenut inflaation jo kauan aikaa sitten. Ja tottakai huitelee Liverpoolissakin sillä joka paikassa (ellei sitten "vaihtele" välillä it's crazy it's party paidan kanssa). Joo vähän on tylsää. Mutta en enää edes odota mitään muuta. Yle ei halua panostaa tällaisiin asioihin, olettaisin. Käärijän kohdalla olisi kannattanut miettiä että olisi tehnyt poikkeuksen. Mut ei löydy pelisilmää. Mä en oikeastaan jaksaisi nähdä enää kumpaakaan noista kahdesta vaihtoehdosta 😆