UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blancalla on taas miljoona Käärijä-stooria instassa sydänten kera😅
Ei se on Espanjan annaliisa. Uuh käy aivan kuumana
Ihanaa tervetuloa AnnaLiisakerhoon Blanca!
Vierailija kirjoitti:
Muuten Eurovision in Concertin instassa tilin ylläpitäjä kertoi että livestriimiä ei tule kun joku kysyi.😭 Eli Damista täytyy tyytyä muuhun kuin viralliseen matskuun. Ehkä Lontoosta sitten.
No höh. Toisaalta jos äänentoisto on samaa niin ehkä hyvä ja rennompi esiintyjillekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan himpuran kiireinen kevät. Ja sit mä tuijotan aamukolmeen jotain prepartystreemiä ja vahtaan koko sunnuntaiaamun jotain random viisutyyppien instavideoita. Ens vkl onkon sitten Amsterdam... Send help!!!
Älä unohda ens viikonlopun Lontoota. Työstä käy fanittaminen.
Ei juma, damissa 29 varmistettua esiintyjää. Voi Käärijä minkä teit. Kai hollantilaiset on jotakuinkin täsmällisiä?
Ja tosiaan eurovisioninconcert-tilillä videoterveiset Kärdeltä, muttei keneltäkään muulla. Kertonee jotain.
Noi prepartytapahtumat on pahimmillaan pitempikestosia ku viisut 😄
Mulla olisi hirvee hinku toripartyihin ja kisakatsomoihin jo toukokuussa semi ja finaali. se olisi hullua ja juhlaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se on Espanjan annaliisa. Uuh käy aivan kuumana
Ihanaa tervetuloa AnnaLiisakerhoon Blanca!
Ana Liza se on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan himpuran kiireinen kevät. Ja sit mä tuijotan aamukolmeen jotain prepartystreemiä ja vahtaan koko sunnuntaiaamun jotain random viisutyyppien instavideoita. Ens vkl onkon sitten Amsterdam... Send help!!!
Ei huono kuitenkaan. Voishan sitä huonompiinkin juttuihin juuttua kuin Euroviisuihin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei juma, damissa 29 varmistettua esiintyjää. Voi Käärijä minkä teit. Kai hollantilaiset on jotakuinkin täsmällisiä?
Ja tosiaan eurovisioninconcert-tilillä videoterveiset Kärdeltä, muttei keneltäkään muulla. Kertonee jotain.
Anteeksi, mitkä terveiset? Kiittääkö Käärijä espanjalaisia? Muista Käärijä kiittää ja kehua järjestäjiä vaikka smalltalkkia. Kehu myös yleisöä.
Kyllä. Käärijä: Thank you very.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huono kuitenkaan. Voishan sitä huonompiinkin juttuihin juuttua kuin Euroviisuihin :D
Kerran vuodessa ja keväällä vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mitkä terveiset? Kiittääkö Käärijä espanjalaisia? Muista Käärijä kiittää ja kehua järjestäjiä vaikka smalltalkkia. Kehu myös yleisöä.
Kyllä. Käärijä: Thank you very.
😍
Joo, voisihan sitä pahempiinkin juttuihin jumittua kuin viisuihin ja sitten kun tietää että kyllä tää ohi menee. Vaikea vaan uskoa että seuraavana vuonna tai pitkään aikaan voi Suomen osalta tulla mitään samanlaista. Kärtsä on 1/1000000:sta tai ehkä vielä harvinaisempi. 😄
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä onkin hyvä pari, Blancan englanti on jos mahdollista vieläkin heikompaa kuin Käärijän.
Onkohan Käärijä juuri aloittamassa laskeutumisen Helsinki-Vantaan lentokentälle?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Käärijä juuri aloittamassa laskeutumisen Helsinki-Vantaan lentokentälle?
Siitä sitten Kankaanpäähän Siilifesteille niin justiinsa niin :D
Siilifest onkin näköjään tänään ikärajaton, Fabe, Bizi ja Käärijä. Nuorisokin pääsee välillä bilettämään Kärtsän kanssa ellei Kankaanpään annaliisat ole vienyt kaikkia lippuja.
Vierailija kirjoitti:
Joo, voisihan sitä pahempiinkin juttuihin jumittua kuin viisuihin ja sitten kun tietää että kyllä tää ohi menee. Vaikea vaan uskoa että seuraavana vuonna tai pitkään aikaan voi Suomen osalta tulla mitään samanlaista. Kärtsä on 1/1000000:sta tai ehkä vielä harvinaisempi. 😄
Mä en ehkä varsinaisesti osaa ajatella Käärijää kuumana, mutta ihailen yli kaiken ihmisiä, joilla on taito tulla toimeen kaikkien kanssa, ja joiden kanssa muut mielellään viihtyvät. Hän ei ota itseään liian vakavasti, suhtautuu muihin ystävällisesti, mutta ei myöskään turhia nöyristele. Voisi olla jollekin muulle liian kova paikka alkaa vitsailemaan huonolla englannill Loreenin kanssa.
Mä olen melko varma, että JOS Käärijä voittaisi Euroviisut, lähes kaikki muut kilpailijat juhlisivat hänen kanssaan täydestä sydämestään, siltä meno näytti niiden kaikkien klippien ja päivitysten perusteella, jota vkl aikana Madridista näin. Iso hatunnosto Käärijälle, noin kuuluu maailma, tai ainakin Euroviisut valloittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä sitten Kankaanpäähän Siilifesteille niin justiinsa niin :D
Siili Bar & Terrace
Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Käärijä toivottaa A'damin viisukonsertin instassa porukat tervetulleiksi seuraaviin prepartyihin. Miestä ei meinaa tunnistaa, kun on vähän erilainen kampaus.
Amsterdamin viisukonsertin Instassa? Eli mikä hakusana tarkasta? 🙏
Joku kysyi Twitterissä Luke Blackiltä miten "uskalsi" laulaa Samo mi se spavassa sanat Game over, BITCH kum ei kai ole tyypillistä hänelle niin Luke vastasi että oli drunky Luke :D Siltähän se vähän näyttikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä toivottaa A'damin viisukonsertin instassa porukat tervetulleiksi seuraaviin prepartyihin. Miestä ei meinaa tunnistaa, kun on vähän erilainen kampaus.
Amsterdamin viisukonsertin Instassa? Eli mikä hakusana tarkasta? 🙏
Ihan kun hakee Eurovision in Concert niin löytyy :)
Upeat hiukset, jos aidot