UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Tein aloituksen Kaskplussalle.
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/euroviisut-2023.2642978/
Tulkaa tonne. Ei tarvitse rekisteröityä.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa tonnekkin livelähetys linkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa tonnekkin livelähetys linkki
Laitettu on.
Olin yllättynyt loreenin saamista vaimeista aploodeista mitä eilen sai kun kaikki artistit esiteltiin yksitellen. Jos vertaa vaikka käärijään tai itävaltaan.
Lauta on parempi, mutta ehkä nielen tappioni :D ja sinne ei kyllä tarvi rekisteröityä. Sori spämmi! Siellä on niin hieno aloitustekstikin ;)
Minkälaisen vastaanoton ne Kroatian hemmot sai?
Vierailija kirjoitti:
Olin yllättynyt loreenin saamista vaimeista aploodeista mitä eilen sai kun kaikki artistit esiteltiin yksitellen. Jos vertaa vaikka käärijään tai itävaltaan.
Se varmaan johtui siitä että Loreen ei tullut sinne henkilökohtaisesti vaan video pyöri. Nyt kaksplussalle!
Kaksplussan ketju löytyi. Jännää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se varmaan johtui siitä että Loreen ei tullut sinne henkilökohtaisesti vaan video pyöri. Nyt kaksplussalle!
Miksei se tullut?
Jes!!! Instan perusteella Käärijän esitys puri espanjalaisiinkin! En kyllä muuta odottanutkaan, mutta hyvä näin.
Kärtsä näköjään kärähti huolella Espanjan auringossa. Samaistun, koska juuri noin on käynyt itsellekin työmatkalla, kun on muutakin mielessä kuin UV-suojaus. Kookosöljymetodi saanee nyt odottaa. Oli kyllä Kärtsäri yöllä väsyneen mutta onnellisen oloinen. Ja kyllä, englantikin alkaa taittua enemmän, kun sitä on vaan pakko käyttää. Madrid oli menestys. Tästä on hyvä jatkaa.
Joku taisi eilen kysellä pukeutumissuunnitelmista torijuhlille. Olen huomannut ainakin parin korufirman tekevän epävirallisia Cha cha cha -korviksia, jotka vissiin myydään valmistuskulujen hinnalla. Itse olen askartelemassa omia. Saa nähdä, miten onnistuvat. 😄
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla on sellainen kutina, että Norja voittaa? Jotenkin biisi on hyvin kliseinen, mutta toisaalta se taas on niin mahtipontinen ja tarttuva. Kaikki toki riippuu paljolti siitä, miten finaalin esitys sujuu. Käärijä parantaa koko ajan otettaan, minusta hänet on luotu show maailmaan. Hänellä on myös pelisilmää, vaikka hän vaikuttaakin vähän Hessu Hopolta. Kiva kontrasti ja se luo hänestä mielenkiintoisen hahmon.
Norja, Ruotsi, Ranska, joku noista voittaa. Englanti, Israel sijoittuu myös hyvin.Kroatia on musta hevonen?
Vierailija kirjoitti:
Oon vähän kateellinen Käärijälle. Oispa itselläkin mahdollisuus päästä tuollaiselle "leirille" tapaamaan muita samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä eri puolilta Eurooppaa. Nämä monet vielä tapaavat uudestaan parikin kertaa tämän jälkeen. Kiinnostavaa olisi tietää, jääkö näistä yleensä minkäänlaisia ystävyyssuhteita jäljelle kisan jälkeen.
Ensi vuoden Euroviisut - missä ne sitten järjestetäänkään - osta lippu. Kerran elämässä sekin pitää kokea. Lipun saat jos olet tosi nopea.
Yöllä ajattelin, että kuulostipa esitys oudolta ja heikolta, mutta nyt videolta katsottuna sehän on täysin ok.
Sama tunne tuli silloin, kun näin ensimmäisen kerran UMK:n live-esityksen. Live ei kuulostanut eikä näyttänyt videon jälkeen muka oikein miltään.
Luulen, että Käärijä oli Madridin esityksen aika melkoisen väsynyt.
Mun mielestä Norja on hieman kulahtanut. Niinkuin Ruotsikin. Näitä naisetn esittämiä uptempoja on muutenkin tänä vuonna aika paljon. Syövät toistensa äänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällähän meni tosi hyvin haastattelut tänään noissa liveissä. Hän on iloinen ja ystävällinen ja englantikin taittui ihan hyvin.
Kyllä! Vähän oli kyllä rintakehä palanut auringossa, toivottavasti on after-sunit mukana. Illan esitystä kuvaili sanoilla fire, wild and party. Maltan tuskin odottaa!
kuulostaa lupaavalta!
Jos haluatte kiehua auringossa, laittakaa kookosöljyä ja menkää heti aurinkoon.
(Öljyn pitää antaa imeytyä hyvän aikaa, muuten alat kiehua ja poreilla. Sama se kai on aurinkosuojan kanssa.) Itse en ole koskaan käyttänyt mitään suojavoiteita, tosin olen pisamainen ja punatukkainen niin mielelläni vähän varjossa aina kun paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla on sellainen kutina, että Norja voittaa? Jotenkin biisi on hyvin kliseinen, mutta toisaalta se taas on niin mahtipontinen ja tarttuva. Kaikki toki riippuu paljolti siitä, miten finaalin esitys sujuu. Käärijä parantaa koko ajan otettaan, minusta hänet on luotu show maailmaan. Hänellä on myös pelisilmää, vaikka hän vaikuttaakin vähän Hessu Hopolta. Kiva kontrasti ja se luo hänestä mielenkiintoisen hahmon.
En pidä mahdottomana ollenkaan, visuaalisesti on todella tyypillinen viisubiisi ja saattaa hyvinkin pärjätä kun mm. TikTokissa nousi heti viraaliksi.
Itseä jännittää myös mm. Itävalta. Israelin Noa on myös aika vahva live-esiintyjä, mutta biisi on ehkä sen verran polveileva, etten pidä sitä ihan niin kovana uhkaajana.
Itse pidän eniten Viron biisistä. Mutta tuskin menestyy, jos vetoja uskoo.
Eikä vain kaikenmaailman espanjattaret vaan upea Blanca!