UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En oo mikää korsto eli lontooks no biggie mut voit odottaa mult suurii (miten?) Suurempaa ku put in, oslo, nostokurki, kosmos tai kiinanmuuri. (wau)" (Rock Rock) 🔥
https://www.instagram.com/reel/CqxnOKtrTjp/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Miksi hän on aukaissut housun sepaluksen. Kiristeleekö....🤭
Eikö sanojensa mukaan meinannut mennä UMK-lavallekin vetskari auki, onneksi joku viime hetkellä huomasi...
Hessu Hopo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kääryleellä ole tässä 2022 livenä enempi habaa ja olkapäissä lihasta.. ymmärrän sen kehopositiivisuusajatuksen ja itsensä hyväksymisen sellaisena kuin on tässä mutta sehän olisi oikea hunksi jos iiiihan pikkasen treenaisi. Ihan vain hyvällä ajattelen ja kyllä viisuyleisö "kuolaisi".
Käärijä on ihan normaalikokoinen ja -painoinen mies, joten mitäs jos vaan lopettaisit, kun mitään syytä ei ole "hyvällä" ajatella yhtään mitään. Kaikkien ei tarvitse olla mitään hunkseja.
Ei tässä toisten käskystä tarvitse lopettaa mitään keskustelua. Tottakai on ihan normaalikokoinen mutta kaikki on kotiinpäin ja veikkaan että olisi helppokin entisenä urheilijana saada kiristeltyä JOS itse haluaisi.
Juu, oot tehnyt pointtisi selväksi jo moneen kertaan. Ei tarvitse enempää alleviivata sitä.
Samat sanat, ei sitä tarvii jankuttaa ties monetta kertaa että suut kiinni ja tästä ei puhuta. Jatketaan vaikka Madrid- jutuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme palstapoliiseja tänne pukkasi, antakaapa olla määräilemättä mistä saa keskustella
Suako kiinnostaa vääntää ties kuinka monennen kerran samoista turhanpäiväisistä ikuisuusaiheista täällä? Mua ei ainakaan. Aletaanko saman tien väitellä taas kerran myös siitä, olisiko Robin ollut Käärijää parempi edustaja Suomelle? Itse tykkäsin hänekin esityksestään kovasti, ja olisi tuo englantikin sujunut häneltä ihan eri tavalla...
Robin olisi ollut loistava euroviisuedustaja. Itse tykkäsin hänen kappaleestaan eniten ja UMK-liveveto oli huikea. Hänellä on kokemusta isoista lavoista ja kansainvälisistä kuvioista. Englantikin sujuu mainiosti.
Ois se varmasti purjehtinu hajuttoman ja mauttoman tyylikkäästi pre-partyissa ja mediaan ois saanu tasalaatuista muotilehtikamaa, mutta "Finland, 0 point"
Vierailija kirjoitti:
Ihme palstapoliiseja tänne pukkasi, antakaapa olla määräilemättä mistä saa keskustella
Minä ainakin puhun vaikka porkkanoista ja makkaroista jos ite haluan.
On se vähän Hessu Hopo välillä. Mutta samaistun :,D
Sille on tietenkin annettu sitä käärijän torttua. 🤬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suako kiinnostaa vääntää ties kuinka monennen kerran samoista turhanpäiväisistä ikuisuusaiheista täällä? Mua ei ainakaan. Aletaanko saman tien väitellä taas kerran myös siitä, olisiko Robin ollut Käärijää parempi edustaja Suomelle? Itse tykkäsin hänekin esityksestään kovasti, ja olisi tuo englantikin sujunut häneltä ihan eri tavalla...
Robin olisi ollut loistava euroviisuedustaja. Itse tykkäsin hänen kappaleestaan eniten ja UMK-liveveto oli huikea. Hänellä on kokemusta isoista lavoista ja kansainvälisistä kuvioista. Englantikin sujuu mainiosti.
Joo edelleenkin jos kappale olisi ollut bängeri niin olen samaa mieltä. Valitettavasti harva biisi kykeni kilpailemaan tänä vuonna Käärijän kanssa.
Käärijä ja Moldovan Pasha bondanneet:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin puhun vaikka porkkanoista ja makkaroista jos ite haluan.
Yes!
Robin on tylsähkö. Mukava kaveri, mutta liian iisi. Sekin kuuluu aikuisena niihin, että se jokin vain puuttuu. Onko se se karisma? Käärijällä sitä on, mutta en minäkään näe häntä seksisympoolina tai pyörry jos imeskelee peukaloaan sepalus auki ilman paitaa. Värjäisi edes sen pottansa sinivalkoiseksi.
Olihan lordillakin hattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois se varmasti purjehtinu hajuttoman ja mauttoman tyylikkäästi pre-partyissa ja mediaan ois saanu tasalaatuista muotilehtikamaa, mutta "Finland, 0 point"
Millaisia on Robinin livekeikat? Olis ollu mielenkiintoista tsekata sen keikka tänään Kankaanpäässä.
Robin on hyvä laulaja ja edustava, mutta ikäänkuin joitain puuttuisi. Liian täydellinen ja laskelmoitu? Palo esiintyä puuttuu? Syntyykö yhteys yleisöön?
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ja Moldovan Pasha bondanneet:
Jees jees 😁
Vierailija kirjoitti:
Robin on tylsähkö. Mukava kaveri, mutta liian iisi. Sekin kuuluu aikuisena niihin, että se jokin vain puuttuu. Onko se se karisma? Käärijällä sitä on, mutta en minäkään näe häntä seksisympoolina tai pyörry jos imeskelee peukaloaan sepalus auki ilman paitaa. Värjäisi edes sen pottansa sinivalkoiseksi.
Karismaa voi olla ilmankin, että tarvitsee olla seksisymboli tai imeskellä sormiaan julkisesti. Kaikilla ei ole seksi mielessä koko ajan, niin kuin osalla täällä tuntuu olevan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia on Robinin livekeikat? Olis ollu mielenkiintoista tsekata sen keikka tänään Kankaanpäässä.
Robin on hyvä laulaja ja edustava, mutta ikäänkuin joitain puuttuisi. Liian täydellinen ja laskelmoitu? Palo esiintyä puuttuu? Syntyykö yhteys yleisöön?
Puuttuiko palo esiintyä UMK-finaalissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karismaa voi olla ilmankin, että tarvitsee olla seksisymboli tai imeskellä sormiaan julkisesti. Kaikilla ei ole seksi mielessä koko ajan, niin kuin osalla täällä tuntuu olevan...
No robinilla kun ei ole.
Haha, AV:lla on näköjään eilen ollut oikein ennustaja paikalla puolisen tuntia. Ois pitänyt huomata ja kysyä Jerenä, että voitanko viisut toukokuussa, niin oltaisiin päästy tästä jännittämisen tuskasta kertaheitolla. :-D
Mun mielestä Robinille sopi paremmin suomen kieli. Hän vaikutti jotenkin aidommalta laulaessaan suomeksi. Onhan hän ollut monien nuorten naisten/tyttöjen päiväunien kohde, mutta jotenkin hänen pitäisi vaan artistina rakentaa itseään jotenkin uusiksi. niin että se tulee aidosti sydämmestä mitä laulaa kun ei enää se teinityttöjen hurmaus voi olla se ainoa uran anti. Jatkuvat rakkausteemaiset laulutkin jossa lauletaan naisesta on aika puuduttavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No robinilla kun ei ole.
Moni lienee eri mieltä, nämäkin jutut on ihan subjektiivisia lopulta eikä millään mittarilla mitattavissa. Itse en pidä Käärijääkään karismaattisena varsinaisesti, kun ei mun miestyyppiä oikein edusta. Silti UMK-esityksessä osaa muuntautua oudon seksikkääksi sen alkuosassa. Muuten on kyllä ihan tavis. Fanitan silti.
Wikipedia karisman määritelmä
Määritelmiä
Muokkaa
Aiheesta väitellyt Tuomo Takala on arvioinut vaikeasti kuvailtavan karisman viittaavan erityisesti ihmisiin, jotka saavat helposti huomiota ja ihailua. Niin sanotun negatiivisen karisman kyseessä ollessa tällainen persoona saattaa kuitenkin vetää puoleensa jopa vihaa. Takala littää karismaan sellaisia ominaisuuksia kuin viehkeys, ylenpalttisuus, mielentyyneys, mystiikka, positiivinen energia, viehätysvoima ja sähköisyys.[1]
Karisma voi ilmetä henkilön kykynä vaikuttaa toisiin ihmisiin myönteisesti luomalla yhteys niin fyysisesti, tunnetasolla, älyllisesti kuin henkisestikin. Tällöin esimerkiksi karismaattisen esiintyjän ja hänen yleisönsä välille syntyy täydellinen ja hyvin vahva yhteys.[2]
Karismaa on kuvailtu myös magnetismiksi, auraksi, valovoimaksi tai luontaiseksi auktoriteetiksi.[2]
Yhteiskuntatieteilijä Max Weber on todennut karisman olevan tunteen asia, jota ei voi pohjimmiltaan järjellä selittää.[1] Karisma on hänen mukaansa lahja, jolla joku erottautuu muista yksilöistä.[3]