Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
25141/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku nähdä kivan Käärijä-kuvan? T annaliisa

Vierailija
25142/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako joku nähdä kivan Käärijä-kuvan? T annaliisa

Kuva ois kiva! 💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25143/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Instassa esitellään ilmeisesti uutta puvustusta Käärijälle. Hyvältä näyttää edelleen!

Joo, siellä oli uusia pukuja, kelta/musta piikkipuku ja lyhyt ja kireä musta nahka yläosa näkyi ainakin - ehkä viisuihin? Oli hyvät!

Vierailija
25144/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25145/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mikä meno lahdessa. On se cha cha hyvä biisi!!

https://www.instagram.com/reel/Cqg8-sLILhT/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Vierailija
25146/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mr. Lordi ei ole Käärijän biisin fani, olen samaa mieltä. Lordista tykkäsin heti ja äänestin, Käärijä ei herätä samaa tunnetta, kaukana voittomatskusta. 😁

"Mr. Lordi kritisoi kovin sanoin Käärijän kappaletta"

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3b2b956b-6a70-44d3-bc6e-f9f400…

Ei ole uusi uutinen, että Lordi ei tykkää räpistä.

Hänhän jopa livenä on vähätellyt räp -genreä joissa itse olin. Mielestäni se on inhottavaa piikitellä toisten juttuja, vaikka ei pitäisikään siitä.

Nyyh, Käärijä-fani hermostui... taas. Kaikkien pitää 100 % tykätä Käärijästä. Muita artisteja kyllä saa haukkua.

Nyyh itsellesi ja hermoilutkin. Tykkään enemmän Lordin kuin Käärijän musiikista. Fakta on silti se, että toisten juttuja on silti typerää halveksua, vaikka itse ei pitäisikään siitä.

Mä en ymmärrä tähän aiheeseen liittyvää nokittelua täällä. Lordi vaan kertoi, ettei pidä räpistä. Ei hän millään tavoin ole halveksunut tai haukkunut Käärijää. Joku kommentoija täällä on tehnyt sellaisen päätelmän. Lordi vaikuttaa jotenkin närkästyneeltä siitä, kun heidän euroviisuhistoriansa nousee aina esiin suomen lehdistössä, hän haluaisi varmaan keskittyä muihin aiheisiin ja keskustella niistä.

Itse oon ollut Lordi fani ja tykkään Lordista vieläkin. Silti ikävänä seikkana sanoin, että Lordilla on inhottava asenne räppiin, kuten festareilla sanoi "Mitä rokissa on mitä räpissä ei ole? -No tietenkin riffiä" ja laittaa Riff kappaletta soimaan. Muutenkin fani aikoinani olen kuullut häneltä räppi herjauksia, että ei ihailtavassa kohteessa kaikki ole ihailtavaa. En silti tuosta seikasta inho asennoidu Lordia kohtaan, kun Lordista olen niin kovasti pitänyt.

Yleisesti kaikissa on jotain hyviä ja huonoja puolia, että turha kenenkään on inho asennoitua oikeasti inhoamaan ketään.

Onko Käärijän kappale edes räppiä? En luokittelisi sitä siihen kategoriaan. Kärtsyn biisi on onnistunut sekoitus eri tyylilajeja.

Yhtä paljon tai vähän on Käärijän biisissä räppiä kuin Portion Boys Samaa taivasta katsotaan.

Vierailija
25147/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan järkky tuo nahka asu, mikä näkyy uudessa storyssa. Käärijä näyttää friikiltä. Apua.......no, makuja on ehkä monia, mutta nyt tuli pikku turn off

Vierailija
25148/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi kaikille, että viisuketjussa ei sitten ilmeisesti saa puhua Käärijästä ollenkaan. Siellä joku erehtyi hänet mainitsemaan, mutta palstapoliisin mukaan ketjussa keskustellaan vain Euroviisuista, ei Suomen edustajasta. Ei juma, hieno logiikka. :-D

Joo ja joku jaksoi mainostaa siellä miten epäasiallinen ketju tämä on. Kyllähän sen tietää, mitä siitä seuraa, joku saattaa provosoitua.:D

Hehee! Meenpä sinne illalla rustaamaan kunnon runon!

Vierailija
25149/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että noita reaktiovideoita on tehty Kärestä enemmän kuin kestään muusta euroviisuartistista koskaan. Joka kerta yt:n suosituksissa uusi muutaman tunnin takaa.

K-kuume kasvaa ja leviää. Hyvähän se vain on. Kun taas joku portion boys olis jäänyt ihan paitsioon heti umk-finaalin jälkeen. Vaikka kuinka voitti iskelmäviikoilla vuoden viihdyttäjän palkinnon. >D

Kasvaa ja leviää hetkeksi. Sitten ihmiset kaipaavat jo jotakin uutta Käärijältä. Ei se pelkkä vihreä bolero ja cha cha cha jaksa ihmisiä ikuisuuksia viihdyttää, iskee kyllästyminen. Toivottavasti hypetys kestää kuitenkin euroviisuihin asti ja sen jälkeen Käärijä saisi alleen uusia tuulia.

Totta. Suosion kanssa on vähän sama juttu kun laihduttamisen kanssa. Helpohkoa pudottaa painoa, mutta tavoitteessa pysyminen/suosion säilyttäminen vaatii jo enemmän ponnistusta ja pitkäjänteisyyttä.

Samaa mieltä sinänsä pitkässä juoksussa mitä näissä kommenteissa on ollut, mutta hei oikeasti Käärijä on ollut pinnalla vasta Pari KUUKAUTTA. Hän on aivan täysin uusi artisti (suurelle yleisölle) eikä jo vuosia pinnalla ollut, jonka täytyisi nyt jo pikku hiljaa uudistua. Se ei ihan vielä ole ajankohtaista. Vähän armoa voisi siis antaa, kun eihän Euroviisujakaan ole edes vielä kisattu! Eikö hänen pitänytkään keskittyä ensin niihin ihan täysillä? Toki kyllähän kaikenlaisia mielipiteitä mahtuu mukaan joka suunnalta, kun suursuosio yllättää lähes yhdessä yössä. 

Vierailija
25150/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mr. Lordi ei ole Käärijän biisin fani, olen samaa mieltä. Lordista tykkäsin heti ja äänestin, Käärijä ei herätä samaa tunnetta, kaukana voittomatskusta. 😁

Hänhän jopa livenä on vähätellyt räp -genreä joissa itse olin. Mielestäni se on inhottavaa piikitellä toisten juttuja, vaikka ei pitäisikään siitä.

Nyyh, Käärijä-fani hermostui... taas. Kaikkien pitää 100 % tykätä Käärijästä. Muita artisteja kyllä saa haukkua.

Nyyh itsellesi ja hermoilutkin. Tykkään enemmän Lordin kuin Käärijän musiikista. Fakta on silti se, että toisten juttuja on silti typerää halveksua, vaikka itse ei pitäisikään siitä.

Mä en ymmärrä tähän aiheeseen liittyvää nokittelua täällä. Lordi vaan kertoi, ettei pidä räpistä. Ei hän millään tavoin ole halveksunut tai haukkunut Käärijää. Joku kommentoija täällä on tehnyt sellaisen päätelmän. Lordi vaikuttaa jotenkin närkästyneeltä siitä, kun heidän euroviisuhistoriansa nousee aina esiin suomen lehdistössä, hän haluaisi varmaan keskittyä muihin aiheisiin ja keskustella niistä.

Itse oon ollut Lordi fani ja tykkään Lordista vieläkin. Silti ikävänä seikkana sanoin, että Lordilla on inhottava asenne räppiin, kuten festareilla sanoi "Mitä rokissa on mitä räpissä ei ole? -No tietenkin riffiä" ja laittaa Riff kappaletta soimaan. Muutenkin fani aikoinani olen kuullut häneltä räppi herjauksia, että ei ihailtavassa kohteessa kaikki ole ihailtavaa. En silti tuosta seikasta inho asennoidu Lordia kohtaan, kun Lordista olen niin kovasti pitänyt.

Yleisesti kaikissa on jotain hyviä ja huonoja puolia, että turha kenenkään on inho asennoitua oikeasti inhoamaan ketään.

Onko Käärijän kappale edes räppiä? En luokittelisi sitä siihen kategoriaan. Kärtsyn biisi on onnistunut sekoitus eri tyylilajeja.

Yhtä paljon tai vähän on Käärijän biisissä räppiä kuin Portion Boys Samaa taivasta katsotaan.

Nehän ovat tyylillisesti aivan eri musiikki kategorioissa. En tiedä, mistä sulle tuli päähän edes vertailla tuollaista.

Vierailija
25151/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Käärijä tule koskaan Cheekin menestystä saavuttamaan. Tuskin kukaan tulee lähivuosina. Cheek on edelleen suomen tunnetuin ja menestynein räppäri.

Elettiin kyllä niin erilaista aikakautta Keekin kukoistusvuosina

Cheekillä on paljon hyviä biisejä ja hän selvästi vaistosi, että kenen kanssa kannattaa tehdä yhteistyötä. Hänellä on myös poikkeuksellinen karisma sekä kyky esiintyä. Toivottavasti Käärijä saa myös jatkossa hyviä biisejä itselleen, jotta hän pysyisi esillä suomen artistitaivaalla.

Vai elämää -ohjelma nosti Cheekin valtavirran suosioon, hänen tarinansa sarjassa vetosi odottamattomalla tavalla uuteen kohderyhmään, joka aiemmin ei tiennyt Cheekistä juuri mitään. En väheksyisi tätä pientä yksityiskohtaa. Ilman sitä uransa olisi edennyt aivan eri tavalla. Hän löysi tiensä oikeaan paikkaan oikeaan aikaan, sellaista on lähes mahdoton toistaa perässä.

En ole tietääkseni missään kohtaa väheksynyt tai edes kommentoinut tuollaista asiaa. Kunhan tuli mieleen Cheekin poikkeuksellinen karisma, esiintymiskyky ja useat hittibiisit. Mietin vaan, minkä aukon hän jätti suomen musiikkitaivaalle ja olisiko Käärijällä nyt saumat nousta sinne. Totuus on kuitenkin se, että jokainen menestynyt artisti on ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja osannut vielä hyödyntää tätä tilaisuutta. Toki sen lisäksi vaaditaan mm. kunnianhimoa, työtä ja oikeanlaisia kontakteja.

En kommentoinut nimenomaisesti juuri sulle, vaan ylipäänsä tuohon Cheek- keskusteluun. t. sama

No Cheekin eka vierailu ohjelmassa oli epäonnistunut, jäänyt mieleen se kauhea coveri Nylon beatin biisistä. Seuraavalla visiitillä hän oli jo tosi suosittu ja kuuluisa. Cheek ei kuitenkaan kuulu tähän ketjuun, jos haluatte keskustella hänestä, niin tehkää uusi aloitus.

Anteeksi taas palstapoliisille. Tuossa vertailtiin Käärijää Cheekiin, joten sen verran katsoin aiheelliseksi kommentoida aihetta omalta osaltani ja livetä yhden lyhyen viestin verran aiheesta kommentoimalla Cheekin suosion taustoja Käärijään verrattuna.

Toivottavasti pidät myös kuolaamiset ym. asiattomuudet yhtä tiukasti kurissa, kun kerran näin tarkkaa on. ;-)

Miten jaksat joka kommentissa muistuttaa siitä kuinka epäasiallista kuolaaminen on. Taitaa olla puhe siitä, mistä puute.

Vierailija
25152/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Instassa esitellään ilmeisesti uutta puvustusta Käärijälle. Hyvältä näyttää edelleen!

Tätä aijoin itsekin tulla hehkuttamaan! Jes, uutta tarvii ettei vanha kulu liikaa. Tyyliin oli edelleen oikein sopivia, etenkin niistä piikkihousuista ja keltaisesta paidasta tykkäsin :D

Vierailija
25153/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi kaikille, että viisuketjussa ei sitten ilmeisesti saa puhua Käärijästä ollenkaan. Siellä joku erehtyi hänet mainitsemaan, mutta palstapoliisin mukaan ketjussa keskustellaan vain Euroviisuista, ei Suomen edustajasta. Ei juma, hieno logiikka. :-D

Joo ja joku jaksoi mainostaa siellä miten epäasiallinen ketju tämä on. Kyllähän sen tietää, mitä siitä seuraa, joku saattaa provosoitua.:D

Hehee! Meenpä sinne illalla rustaamaan kunnon runon!

Toimiiko Käärijän uusi asu inspiraation lähteenä?

Vierailija
25154/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, siellä oli uusia pukuja, kelta/musta piikkipuku ja lyhyt ja kireä musta nahka yläosa näkyi ainakin - ehkä viisuihin? Oli hyvät!

Vähän niinkuin pääsiäistipu kohtaa pääsiäisnoidan.:D

Vierailija
25155/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Käärijä tule koskaan Cheekin menestystä saavuttamaan. Tuskin kukaan tulee lähivuosina. Cheek on edelleen suomen tunnetuin ja menestynein räppäri.

Elettiin kyllä niin erilaista aikakautta Keekin kukoistusvuosina

Cheekillä on paljon hyviä biisejä ja hän selvästi vaistosi, että kenen kanssa kannattaa tehdä yhteistyötä. Hänellä on myös poikkeuksellinen karisma sekä kyky esiintyä. Toivottavasti Käärijä saa myös jatkossa hyviä biisejä itselleen, jotta hän pysyisi esillä suomen artistitaivaalla.

Vai elämää -ohjelma nosti Cheekin valtavirran suosioon, hänen tarinansa sarjassa vetosi odottamattomalla tavalla uuteen kohderyhmään, joka aiemmin ei tiennyt Cheekistä juuri mitään. En väheksyisi tätä pientä yksityiskohtaa. Ilman sitä uransa olisi edennyt aivan eri tavalla. Hän löysi tiensä oikeaan paikkaan oikeaan aikaan, sellaista on lähes mahdoton toistaa perässä.

En ole tietääkseni missään kohtaa väheksynyt tai edes kommentoinut tuollaista asiaa. Kunhan tuli mieleen Cheekin poikkeuksellinen karisma, esiintymiskyky ja useat hittibiisit. Mietin vaan, minkä aukon hän jätti suomen musiikkitaivaalle ja olisiko Käärijällä nyt saumat nousta sinne. Totuus on kuitenkin se, että jokainen menestynyt artisti on ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja osannut vielä hyödyntää tätä tilaisuutta. Toki sen lisäksi vaaditaan mm. kunnianhimoa, työtä ja oikeanlaisia kontakteja.

En kommentoinut nimenomaisesti juuri sulle, vaan ylipäänsä tuohon Cheek- keskusteluun. t. sama

No Cheekin eka vierailu ohjelmassa oli epäonnistunut, jäänyt mieleen se kauhea coveri Nylon beatin biisistä. Seuraavalla visiitillä hän oli jo tosi suosittu ja kuuluisa. Cheek ei kuitenkaan kuulu tähän ketjuun, jos haluatte keskustella hänestä, niin tehkää uusi aloitus.

Anteeksi taas palstapoliisille. Tuossa vertailtiin Käärijää Cheekiin, joten sen verran katsoin aiheelliseksi kommentoida aihetta omalta osaltani ja livetä yhden lyhyen viestin verran aiheesta kommentoimalla Cheekin suosion taustoja Käärijään verrattuna.

Toivottavasti pidät myös kuolaamiset ym. asiattomuudet yhtä tiukasti kurissa, kun kerran näin tarkkaa on. ;-)

Miten jaksat joka kommentissa muistuttaa siitä kuinka epäasiallista kuolaaminen on. Taitaa olla puhe siitä, mistä puute.

Näinhän se usein on et kielletään hyvinkin vahvasti sitä asiaa mkn haluaisi, mutta se puuttuu niin että alkaa uskomaan ettei sellaista edes tarvitsisi.

Vierailija
25156/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25157/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBC vertaa Käärijää Nuijaan ja tosinuijaan

BBC uskoo Käärijän mahdollisuuksiin.

Vierailija
25158/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nahkatakki näyttää naurettavalta pömppömahan kanssa ja ilmankin 🤣

Vierailija
25159/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan järkky tuo nahka asu, mikä näkyy uudessa storyssa. Käärijä näyttää friikiltä. Apua.......no, makuja on ehkä monia, mutta nyt tuli pikku turn off

Friikiltä kuten tähänkin asti. Minusta nuo uudet yläosat ovat loistavia, varsinkin se musta.

Vierailija
25160/34469 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän ovat tyylillisesti aivan eri musiikki kategorioissa. En tiedä, mistä sulle tuli päähän edes vertailla tuollaista.

Molemmissa on räppiä, mutta edustavat samalla muutakin genreä. Räppiäkin voidaan esittää monella eri tapaa.

Eri

Ketju on lukittu.