Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
23941/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö meidänkin tehdä joku lahja iltavuorolaisilta, omin kätösin? 😁

Munsalan kansallispuku, tamponikoru?

Vierailija
23942/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rietas gay kirjoitti:

Haluaisin niin kovasti rakastella Käärijän kanssa. Toisaalta en halua. Miten uskaltaisin lähentyä tällaista lähes myyttistä ihmistä? Pitäisikö minun olla top vai ei?

Keksi joku muu kiva positio, jossa et ole kumpikaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23943/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rietas gay kirjoitti:

Haluaisin niin kovasti rakastella Käärijän kanssa. Toisaalta en halua. Miten uskaltaisin lähentyä tällaista lähes myyttistä ihmistä? Pitäisikö minun olla top vai ei?

Tuskinpa Käärijä uskaltaa enää käydä tiksin uimahallissa. Sana jos leviää että Käre rakennuksessa niin annaliisojen aalto pyyhkäisee karmit kaulassa miesten osastolle ja sut kaakeliin. Käre-parka taas joutuu munasillaan pakenemaan pitkin läntistä valkolähteentietä. On niin kylmät ilmatkin.

Nythän voi sukupuolenkin vaihtaa ilmoituksella, niin kaikki annaliisat voi ilmoittaa olevansa miehiä ja tuppautua miesten pukkariin. 

Vierailija
23944/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rietas gay kirjoitti:

Tuskinpa Käärijä uskaltaa enää käydä tiksin uimahallissa. Sana jos leviää että Käre rakennuksessa niin annaliisojen aalto pyyhkäisee karmit kaulassa miesten osastolle ja sut kaakeliin. Käre-parka taas joutuu munasillaan pakenemaan pitkin läntistä valkolähteentietä. On niin kylmät ilmatkin.

Nythän voi sukupuolenkin vaihtaa ilmoituksella, niin kaikki annaliisat voi ilmoittaa olevansa miehiä ja tuppautua miesten pukkariin. 

Kiitos hyvästä vinkistä. Hankin Borat peruukin ja uima-asun, sillä teen taatusti vaikutuksen Käärijään.

Vierailija
23945/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frozen landin versio Cha cha chaasta:

Vierailija
23946/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Käärijä ois mun niin vaan hipsuttaisin ja sit hupsuttaisin ja sit kääryttelisin hänt 🥰 luulen ettei tykkää liian rajusta menosta.

Vierailija
23947/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ajatus: kukaan hajuton ja mauton ihminen ei saa osakseen hillitöntä määrää sekä vihaajia että faneja. Todelliset superstarat on niitä jotka aiheuttaa just näitä voimakkaita äärireaktioita; Käärijä , JaloTiina jopa Benjamin, aikoinaan Cheekki. Kaikki menestyneet ja korkealle nousseet tyypit on just niitä jotka herättää näitä vahvoja tunteita. Eli sinänsä jokainen vihaaja myös auttaa sitä vihaamisen kohdetta nousemaan koko ajan ylöspäin. Ja myös jatkuva jauhaminen (vaikka olis vihamielessä) boostaa sitä ihmistä ylöspäin. Eli päätelmä: ne vihaajat auttaa tiedostamattaan ja tahtomattaa vihaamisen kohdettaan saavuttamaan asioita ja suosiota. Ihanan ironista.

Voi herranjestas. Ainoa noista, joita voi kutsua Suomenkaan mittakaavassa superstaraksi on Keekki, ja sekin on entinen sellainen. Ennen UMK:ta ja tätä ketjua Benjamin oli tuttu vain jostakin pyllyn syömiseen liittyvästä klikkiotsikosta ja JaloTiinasta en ollut kuullut koskaan sanaakaan. Luulen etten ole ainoa.

Vierailija
23948/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma ajatus: kukaan hajuton ja mauton ihminen ei saa osakseen hillitöntä määrää sekä vihaajia että faneja. Todelliset superstarat on niitä jotka aiheuttaa just näitä voimakkaita äärireaktioita; Käärijä , JaloTiina jopa Benjamin, aikoinaan Cheekki. Kaikki menestyneet ja korkealle nousseet tyypit on just niitä jotka herättää näitä vahvoja tunteita. Eli sinänsä jokainen vihaaja myös auttaa sitä vihaamisen kohdetta nousemaan koko ajan ylöspäin. Ja myös jatkuva jauhaminen (vaikka olis vihamielessä) boostaa sitä ihmistä ylöspäin. Eli päätelmä: ne vihaajat auttaa tiedostamattaan ja tahtomattaa vihaamisen kohdettaan saavuttamaan asioita ja suosiota. Ihanan ironista.

Voi herranjestas. Ainoa noista, joita voi kutsua Suomenkaan mittakaavassa superstaraksi on Keekki, ja sekin on entinen sellainen. Ennen UMK:ta ja tätä ketjua Benjamin oli tuttu vain jostakin pyllyn syömiseen liittyvästä klikkiotsikosta ja JaloTiinasta en ollut kuullut koskaan sanaakaan. Luulen etten ole ainoa.

Keekissä on sexpoweria kuin vessapaperitelineessä

Vierailija
23949/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rietas gay kirjoitti:

Aito annaliisa kunnioittaa miesten oikeutta yksityisyyteen saunatiloissa 🚫 Muistakaa säännöt!

Vierailija
23950/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Käärijä ois mun niin vaan hipsuttaisin ja sit hupsuttaisin ja sit kääryttelisin hänt 🥰 luulen ettei tykkää liian rajusta menosta.

??

Vierailija
23951/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä on just sen oloinen, jonka kanssa vois maata kainalossa, sit hipsuteltais ja siliteltäis toisiamme ja söpöiltäis yhdessä.

Vierailija
23952/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rietas gay kirjoitti:

Aito annaliisa kunnioittaa miesten oikeutta yksityisyyteen saunatiloissa 🚫 Muistakaa säännöt!

Joo no en mä nyt tuota ihan tosissaan kirjoittanut :D

Vierailija
23953/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rietas gay kirjoitti:

Keksi joku muu kiva positio, jossa et ole kumpikaan....

🔥🔥.....

Vierailija
23954/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään vitsi ei naurata, jos sen joutuu kuulemaan liian usein. "Iltavuorot ja annaliisat" olivat hauskoja silloin kun joku ne keksi joskus viikkoja sitten, mutta ei enää. Valitettavasti.

Vierailija
23955/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä on just sen oloinen, jonka kanssa vois maata kainalossa, sit hipsuteltais ja siliteltäis toisiamme ja söpöiltäis yhdessä.

Menepä kirjoittamaan tämä Käärijän instaan! Siellä moni muukin lemmensairas kertoilee hänelle unistaan ja unelmistaan.

Palsta on väärä kohde, täällä ei ole Käärijää vaan kärttyisiä av-mammoja, jotka ei arvosta juttujasi kovinkaan korkealle, mutta K. saattaa arvostaa!

Vierailija
23956/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään vitsi ei naurata, jos sen joutuu kuulemaan liian usein. "Iltavuorot ja annaliisat" olivat hauskoja silloin kun joku ne keksi joskus viikkoja sitten, mutta ei enää. Valitettavasti.

Sun vuoro loppui jo. Huomenna taas, nyt on meidän aika tehdä töitä!

Vierailija
23957/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiesus....musta tuntuu, että suttuliisa iskee kohta. Toisaalta ymmärrän häntä :)

Vierailija
23958/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin mennä eilen liian lujaa ja liukkaasti niin tänään vähän tuntuu ja väsyttää t. Anna-Liisa 💋se suttuinen

Vierailija
23959/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menepä kirjoittamaan tämä Käärijän instaan! Siellä moni muukin lemmensairas kertoilee hänelle unistaan ja unelmistaan.

Palsta on väärä kohde, täällä ei ole Käärijää vaan kärttyisiä av-mammoja, jotka ei arvosta juttujasi kovinkaan korkealle, mutta K. saattaa arvostaa!

Kärttyisät....onko mahdollista, että olet jotenkin erehtynyt? T. AL

Vierailija
23960/34469 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostan nyt, että siis en kannusta oikeasti ketään muuttamaan sukupuoltansa ja lähtemään pukkareihin kattelemaan Kärtsää tai muita miehiä. :D Ei itelle tulisi siis mieleenkään oikeasti tehdä jotain tommosta, mua ahdistaisi jo ajatus, kun ei tiedä ketä siellä on. Todennäköisesti siellä on vaan jotain keski-ikäisiä karvaisia ukkoja.

Ketju on lukittu.