UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tää on kyllä hyvä mylly...Jos oot musiikkialan ukkeli niin suosittelen, että osallistut tähän UMK hommaan. Tai sitten et osallistu, ei se minua kiinnosta!" :)
(15.2.2023)
https://www.instagram.com/reel/CosFATOv6eV/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Vähänpä tiesi tuolloin mihin myllytykseen vielä joutuukaan jo seuraavan kuukauden aikana. Vielä muutama kuukausi viisuihin, toivottavasti ehtii välissä lepäämäänkin että jaksaa nauttia paitsi rankasta, mutta varmasti myös antoisasta ja ennen kaikkea ainutlaatuisesta kokemuksesta päästä esiintymään ja edustamaan Suomea Liverpoolissa.
Toivottavasti ei aja itseään loppuun jo ihan tuon suolistosairautensa takia. Toki on hyvä takoa kun rauta on kuumaa, mutta kannattaa jättää oikeasti lepoa kalenteriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wiwibloggsissa oli kysely kenellä pohjoismaista paras euroviisukappale. CCC on ykkösena. Käykää kattoo kommentteja kaikki kehuu siellä Käärijää
https://wiwibloggs.com/2023/03/12/poll-whats-the-best-nordic-entry-at-e…
Ne käärijä kommentit näkyy ku vaihtaa kommentit most voted
Kannattaa lukea muitakin kommentteja niin näkee kokonaiskuvan keskustelusta.
Mutta suurin osa näytti siellä fanittavan Käärijää. Kaikki top kommentit kehu sitä
Käärijällä on kaunis ääni Välikuoleman kertosäkeessä . Me like!
Kikkahan sanoi, että Käärijän pitäisi laulaa enemmånkin. Ei kyllä oo tainnu lisätä lauluosuuksia kahden vuoden aikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/11r7c5v/old_meme_ik_but_i_… 😊
Niin tykkään tosta short king -ilmaisusta mitä noi käyttää. Ja se on totta että karisma pidentää kummasti.
Rakastan short kingejä joka tapauksessa, joten mulla tällä pituudella nyt ei hirveesti oo väliä, mut onko tuo mainittu pituus edes ihan totta. Eikö toi ollu joku vanha teiniaikojen pituus, joka oli löydetty googlettamalla. Kun katson kuvia, K näyttää muiden ihmisten rinnalta joltain 170 cm pitkältä.
Mikähän mun pointti oli. Käärijä voittoon!
Mun mielestä K on lähemmäs 170 cm. Kun katsoi sitä kuvaa, missä oli yhdessä sen boleron palauttaneen äidin (ja poikien) kanssa, niin sen äidin pitäis olla jtn. 145-152 cm, jos K olis vaan 160,5 cm. Oli heillä kuitenkin sen verran pituuseroa, että en ihan jaksa uskoa 160 cm pituuteen. Toki hällä on aina ne paksupohjaiset kengät, mutta eivät nekään lisää pituutta kovinkaan paljoa.
Olen myös nähnyt kuvan kun on Benjaminin vieressä ja eipä tuossakaan mikään hämmästyttävä pituusero ollut. Eikös jossain mainittu, että B on jtn 190 cm pitkä? Eikä K näytä kääpiöltä sen vieressä kuitenkaan.
ERI
Kyllä se paksupohjakenkä tuo helposti 10 cm lisää pituutta, niissä on tosi paksut pohjat. Mutta ei sillä aina ne ole jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/11r7c5v/old_meme_ik_but_i_… 😊
Niin tykkään tosta short king -ilmaisusta mitä noi käyttää. Ja se on totta että karisma pidentää kummasti.
Rakastan short kingejä joka tapauksessa, joten mulla tällä pituudella nyt ei hirveesti oo väliä, mut onko tuo mainittu pituus edes ihan totta. Eikö toi ollu joku vanha teiniaikojen pituus, joka oli löydetty googlettamalla. Kun katson kuvia, K näyttää muiden ihmisten rinnalta joltain 170 cm pitkältä.
Mikähän mun pointti oli. Käärijä voittoon!
Mun mielestä K on lähemmäs 170 cm. Kun katsoi sitä kuvaa, missä oli yhdessä sen boleron palauttaneen äidin (ja poikien) kanssa, niin sen äidin pitäis olla jtn. 145-152 cm, jos K olis vaan 160,5 cm. Oli heillä kuitenkin sen verran pituuseroa, että en ihan jaksa uskoa 160 cm pituuteen. Toki hällä on aina ne paksupohjaiset kengät, mutta eivät nekään lisää pituutta kovinkaan paljoa.
Olen myös nähnyt kuvan kun on Benjaminin vieressä ja eipä tuossakaan mikään hämmästyttävä pituusero ollut. Eikös jossain mainittu, että B on jtn 190 cm pitkä? Eikä K näytä kääpiöltä sen vieressä kuitenkaan.
ERI
Kyllä se paksupohjakenkä tuo helposti 10 cm lisää pituutta, niissä on tosi paksut pohjat. Mutta ei sillä aina ne ole jalassa.
Ei kyllä ole " kuin" n 4 cm pohjat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki elämä on muuttunut ja äkkimenestys tuntuu hienoltakin. Uskoisin että Käärijä on ollut tietoinen mitä on tulossa jos voittaa UMK:n. Kyllä nämä artistit saa apua ja ohjeistusta tätä varten. Uskon että pysyy uskollisena omalle jutulleen. Ja jokainen artisti kasvaa ja muuttuu ajan myötä ja musiikki siinä mukana. Kovaa on pyöritys nyt mutta eiköhän Kärtsäri pärjäile.
Tuosta tyttöystävästä kun oltiin niin huolissaan niin on kyllä mahdollista ettei se juttu tule kestämään tätä muutosta... Vaatii puolisolta aika paljon seurata tuota sivusta. Ja suhdekaan ei vielä kovin vanha...
Mä oisin puolisona vaan tyytyväinen kun muillekin kelpaa.+ niillä on siis tää hahmojuttu
Luulen, että tuo kommentoija tarkoitti myös tätä kaikkea pyöritystä (sun liikkeitä seurataan tarkkaan, kaikki repii sun puolisoa joka paikkaan, keikat Suomessa ja ulkomailla....) joka tähän liittyy. Se vaatii puolisoltakin henkisesti yllättävän paljon.
No sehän hengaa itse mukana miltei joka keikalla. Tätien kuumat ilmeet muistojen kirjaan
Kuinka kauan muka pystyy jokaiselle keikalle tulevaisuudessa raahautumaan? Useamman päivän kiertueelle? Ja kuinka pitkään se ylipäätään on mielekästä? Toki nyt alussa varmasti kiinnostaa, mutta sitten kun homma arkipäiväistyy kunnolla, niin tuskinpa vaan. Pitäisi olla ensinnäkin työtön, että sellaiseen edes olisi mahdollisuus.
Mä tykkään melkein enemmän Cha Cha Cha:n livevedosta. Siinä studioversiossa se pop-osan ääni on ehkä vähän turhan autotunetettu. Ei sille olisi tarvetta, koska tuo laulu ihan hyvin sujuu livessä. Kuulostaa luonnollisemmalta ja raikkaammalta siinä.
Vierailija kirjoitti:
:( Uudet stoorit, kaikki vaan jotain keikkojen ja tpaitojen tiedottamista. Mut semmosta se kehityskaari on. Onneks otin talteen jotain UMK aikasia. Ois pitåny ottaa enemmånki...
Siis kun kahteen päivään ei ole mitään erityisen kummoisia stooreja tullut niin heti kaikki on loppu byhyy? :D
Sanoihan hän tuossa ihan eilen vasta, että väsymys meinaa vähän nyt painaa. Pientä pysähtymistähän täälläkin on toivottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki elämä on muuttunut ja äkkimenestys tuntuu hienoltakin. Uskoisin että Käärijä on ollut tietoinen mitä on tulossa jos voittaa UMK:n. Kyllä nämä artistit saa apua ja ohjeistusta tätä varten. Uskon että pysyy uskollisena omalle jutulleen. Ja jokainen artisti kasvaa ja muuttuu ajan myötä ja musiikki siinä mukana. Kovaa on pyöritys nyt mutta eiköhän Kärtsäri pärjäile.
Tuosta tyttöystävästä kun oltiin niin huolissaan niin on kyllä mahdollista ettei se juttu tule kestämään tätä muutosta... Vaatii puolisolta aika paljon seurata tuota sivusta. Ja suhdekaan ei vielä kovin vanha...
Mä oisin puolisona vaan tyytyväinen kun muillekin kelpaa.+ niillä on siis tää hahmojuttu
Luulen, että tuo kommentoija tarkoitti myös tätä kaikkea pyöritystä (sun liikkeitä seurataan tarkkaan, kaikki repii sun puolisoa joka paikkaan, keikat Suomessa ja ulkomailla....) joka tähän liittyy. Se vaatii puolisoltakin henkisesti yllättävän paljon.
No sehän hengaa itse mukana miltei joka keikalla. Tätien kuumat ilmeet muistojen kirjaan
Kuinka kauan muka pystyy jokaiselle keikalle tulevaisuudessa raahautumaan? Useamman päivän kiertueelle? Ja kuinka pitkään se ylipäätään on mielekästä? Toki nyt alussa varmasti kiinnostaa, mutta sitten kun homma arkipäiväistyy kunnolla, niin tuskinpa vaan. Pitäisi olla ensinnäkin työtön, että sellaiseen edes olisi mahdollisuus.
No jos Käärijä käärii itsensä miljonääriksi nyt niin vaimoke voi jättäytyä kotirouvaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:( Uudet stoorit, kaikki vaan jotain keikkojen ja tpaitojen tiedottamista. Mut semmosta se kehityskaari on. Onneks otin talteen jotain UMK aikasia. Ois pitåny ottaa enemmånki...
Siis kun kahteen päivään ei ole mitään erityisen kummoisia stooreja tullut niin heti kaikki on loppu byhyy? :D
Sanoihan hän tuossa ihan eilen vasta, että väsymys meinaa vähän nyt painaa. Pientä pysähtymistähän täälläkin on toivottu.
Mut ku me tarvitaan meidän päivittäinen Käärijä-annos. XD Nojoo, totta, kyllä Käärijälle soisi vähän lepoa kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos Käärijä käärii itsensä miljonääriksi nyt niin vaimoke voi jättäytyä kotirouvaksi
Tuskin.
Suomessa ei muutenkaan ole muusikkonakaan helppoa miljonääriksi päästä. Johan sen huomasi koronavuosina miten kovassa ahdingossa olivat.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään melkein enemmän Cha Cha Cha:n livevedosta. Siinä studioversiossa se pop-osan ääni on ehkä vähän turhan autotunetettu. Ei sille olisi tarvetta, koska tuo laulu ihan hyvin sujuu livessä. Kuulostaa luonnollisemmalta ja raikkaammalta siinä.
Taitaa melkein suurempi osa tykätä live-esityksestä enemmän, koska se on ihan eri tavalla viihdyttävä kuin video.
Itse ymmärrän liiallisen auto-tunen videolla lähinnä efektiksi, korostuu juurikin siinä biisin taitekohdassa kun yritetään kuvata sellaista hieman epätodellista olotilaa päähenkilöllä, ts. kun alkaa olla jo ihan seis ja toinen puoli hahmosta ottaa vallan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut ku me tarvitaan meidän päivittäinen Käärijä-annos. XD Nojoo, totta, kyllä Käärijälle soisi vähän lepoa kans.
Joo kyllä minä sen tiedän, itsekin katson kaikki mitä vaan ehdin :DD
Mutta minusta esim tuo koiran paijaus ja Erikan vilahtaminen stoorissa oli ihan perus Käärijää.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään edelleen videosta enemmän, vaikka livekin on jo ihan jees. Sen sijaan videon äänet kuulostavat mielestäni huomattavasti paremmalta (vaikka joo se autotune on liioiteltu, tarkoituksella toki) Livessä ei ole oikein niin kovat jytyt, kuin mielestäni pitäisi. Ne hukkuvat liikaa. Haluaisin myös, että Kääris laulaa itsekin niitä cha cha cha huutoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin.
Suomessa ei muutenkaan ole muusikkonakaan helppoa miljonääriksi päästä. Johan sen huomasi koronavuosina miten kovassa ahdingossa olivat.
No eipä täällä moni miljoonia musiikilla tee, mutta vaikka olisi tehnytkin, niin harvalla ne rahat vaan makaa siellä pankkitilillä, vaan ovat kiinni erilaisissa asioissa ja sijoituksissa, joista osa niistäkin kärsi koronan vuoksi. Kyllä moni suurituloinenkin alkaa kärvistellä siinä kohtaa, jos ansiotulot menee kokonaan alta yhtäkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoihan hän tuossa ihan eilen vasta, että väsymys meinaa vähän nyt painaa. Pientä pysähtymistähän täälläkin on toivottu.[/quote ]
Niinkuin vknlopun Nokia areena ja Tampereen keikka? Ja myynninedistämis pyllynpumpauttaminen Erikan kanssa
Tarkoitin niitä sellaisia lyhyitä tavismaisia kymmenen sekunnin spontaaneja höpötysstooreja. Toivottavasti ne eivät lopu virtaviivaisemman promon tieltä.
Joku kommentoinut YouTubessa reilu puoli tuntia sitten, että on niin hurahtanut Käärijään ja biisiin, että kuuntelee sen ekana aamulla ja vikana illalla. Ja lisäsi, että epäilee ettei hänen pakkomielteensä ole enää terveellistä ja kaipaa vertaistukea ongelmaansa. Tossa on jo 14 tykkäystä. Samassa veneessä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku kommentoinut YouTubessa reilu puoli tuntia sitten, että on niin hurahtanut Käärijään ja biisiin, että kuuntelee sen ekana aamulla ja vikana illalla. Ja lisäsi, että epäilee ettei hänen pakkomielteensä ole enää terveellistä ja kaipaa vertaistukea ongelmaansa. Tossa on jo 14 tykkäystä. Samassa veneessä ollaan.
Minä koen itseni ainakin ihan terveeksi x)
Muutama kuukausi... Mitähän tässä vielä ehtii tapahtua, kun alle kuukauteenkin mahtuu näin paljon kaikkea?