Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun mies ei haluaisi olla lapsen kanssa kotona?

Vierailija
04.01.2023 |

Minä olen opiskelija mutta joudun hakemaan lisäaikaa (nyt kuudes vuosi menossa ja valmistun keväällä kansiksi, opiskeluaikaa on 7v). Ja haluaisin vanhempainvapaat tasan koska yliopistosta saa lakisääteisesti olla vain 10kk poissa lapsen syntymän jälkeen. En halua olla pidempään poissa, koska opintoaikaa kuluu ja sitten pitää anoa lisäaikaa taas lisää yliopistolta. Joudun jo nyt hakemaan lisäaikaa maisteriin ainakin kaksi kertaa.
Mies asiantuntija-alalla, tienaa n 7000€/kk bonusten kanssa. Ei halua että ansiot putoaa siihen kotihoidontukeen. Mitä tehdä?

Minä en siis voi jäädä 10kk jälkeen kotiin. Vai luovutaanko lapsihaaveista? Mä olen nyt 30, mies on 40.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö se opiskelijamies muuttuikin hyväpalkkaiseksi asiantuntijaksi :D

Vierailija
22/25 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliopistosta saa lakisääteisesti olla vain 10kk poissa lapsen syntymän jälkeen.

Kiinnostaisi linkki tähän lakiin, joka kumoaa lakisääteisen oikeuden vanhempainvapaaseen. Odotan innolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla kestää 6 vuotta opiskella kandiksi, kun muut suorittavat saman tutkinnon kolmessa vuodessa ?

Etkö sä voi suorittaa opintoja etänä jonkin verran myös vanhempainvapaan aikana ?

Jos teille tulisi ero, niin saisit noilla miehen tuloilla tosi hyvät elarit, ainakin jos miehellä ei ole muita alaikäisiä lapsia.

Vierailija
24/25 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä vittua sitä miestä vaivaa. Haluaa panna naisen paksuksi mutta ei halua lasta hoitaa. On taas siinäkin nainen valinnut paskan miehen.

Vierailija
25/25 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta kun sen miehen rahoilla on niin kiva lokkeilla

olen sen arvoinen. olenhan sentään uliopistossa

oppimassa miesvihaa ja sitten valmistumassa alalle, joka ei työllistä. Sitten haukutaan miestä sortajaksi ja elellään sen rahoilla. The end.

Näin tehdään, teatterimaisterina kelpaa Applea hiplata ja rautalanka-rillit nokalla maailmaa wokettaa.

Ja ratkaisu: lastenhoitaja palkatkaa noilla tuloilla, esim. ukrainalainen söpö Larissa. Kukaan ei menetä saavutettuja etujaan ja kotona on lapsen paras paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan