Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin kertoa seurustelukumppanille etten voi saada lapsia

Vierailija
04.01.2023 |

Taustalla pitkä, yli viidentoista vuoden parisuhde, joka päättyi eroon lapsettomuuden takia. Kyllä, kaikki kivet ja kannot on käännetty ja kaikki keinot ja hedelmöityshoidot käyty, mutta tuloksitta. Syy siis minussa (siittiöiden vähyys) ja mahdollisesti myös ex-puolisossa, tosin hänestä ei ole löytynyt kokeissa mitään.

Olen nyt eromme jälkeen alkanut seurustelemaan yhden kivan naisen kanssa ja kaikki synkkaa hyvin, mutta lapsien hankkimisesta ei ole ollut vielä puhetta. Hänellä on yksi teini-ikäinenlapsi aiemmasta suhtestaan, mutta varmasti haluaisi myös yhteisen lapsen. Hän ei siis tiedä vielä, että olen hedelmätön.

Kertokaa jos jollakin on vastaavaa kokemusta, milloin ja miten olisi oikea hetki siitä puhua? Pelkään, että hän jättää mut puutteeni takia.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäinen nainen on? Epäilen että jos hänellä on teini-ikäinen niin on siinä iässä että itsekään saisi.

Olen itse äiti 7-vuotiaalle ( 32v) enkä menisi itse uuteen suhteeseen ajatuksella että HALUAN ja SAAN lapsia, enkä voisi niitä myöskään toiselle luvata. Ikä vaikuttaa paljon.

Nainen on 33 ja hänen lapsensa 12 vuotias, eli esiteini ilmeisesti sitten. Itse olen 37. -Ap

Vierailija
22/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisimman pian niin saat painaa paljaalla

Tämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa. Jatkat vain yrittämistä kolme kertaa päivässä 😎

Vierailija
24/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi siinä vaihessa kun tulee seurustelu puheeksi? Itse jättäisin salailun takia, en siksi että haluan lapsia. Ties mitä sieltä vielä paljastuu.

Vierailija
25/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teini-ikäisen äiti haluaisi vauvan? Tai että mihin luulosi perustuu? Ikää hänellekin varmasti jo.

Vaikka on teini-ikäisen äiti, niin voi siltikin olla hyvin vielä lapsenteko iässä. Oma esikoinen kun on 18v, niin olen vasta 37v. Monet tekee ensimäistä vasta tuossa iässä.

Harvempi kuitenkaan nykyään saa esikoista 19-vuotiaana.

Eihän me puhutakaan siitä mitä on nykyään, vaan ajasta jolloin ap:n tapailema nainen sai esikoisensa.

Vierailija
26/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule jotkut ei kerro naisilleen edes vasektomiasta ja "yrittävät" lasta vuodesta toiseen.

Sinun keho sinun päätös. Vinkkinä että nykypäivän naiset ovat tosi nirsoja ja menevät epäluuloisiksi paljon pienemmistäkin puutteista. Rehellisyydellä mies ei vaan saavuta mitään, ikävä kyllä.

Vierailija
27/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa haluaa enää vauvaa kun lapsi menee jo yläkouluun. Ja kun on noin nuori ja nuorena lapsen saanut, ei ole ehtinyt sitä lapsivapaata elämää edes elämään silloin nuorena. Nyt ehkä haluaa elää vapaammin ilman vastuuta uudesta lapsesta.

Kannattaisi varmaan ottaa asia puheeksi asap. Jos kerrot liian myöhään ja nainen haluaisikin lisää lapsia, se ei ole reilua häntä kohtaan. Jos hän haluaa olla juuri sinun kanssasi, ei hän mihinkään ole lähdössä vaikka lapsia ei tulisi enempää.

Vierailija
28/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T _ H K _ M _ N _ !

Haluatko aapee kuules ostaa vokaalin? 😆

Tihkumono? wtf

Vierailija
29/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sun pitäisi olla rehellinen ja kertoa sille tästä mahdollisimman pian. Itse naisena arvostan rehellisyyttä ja se näyttää myös että mies luottaa silleen minuun. N23

Vierailija
30/32 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bump

Vierailija
31/32 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mahdollisimman pian. Oikeasti on täysin mahdollista ettei teinin äiti todellakaan toivo enää vauvaa tuossa vaiheessa.

Vierailija
32/32 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vinkkejä? kaverin puolesta kysyn...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi