10 years younger
Oletteko katsoneet 10 years younger ohjelmaa, brittien versiota? Mitä mieltä muutoksista?
Kommentit (8)
Olen katsonut ja huomannut että britit ei osaa arvioida ikää, mielestäni lähtötilanne ikä on sama kuin lopussa kun, meikillä ja hiustenlaitolla ei nuorene päivääkään, vaan näyttää ihan samalta mutta huolitellulta.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut ja huomannut että britit ei osaa arvioida ikää, mielestäni lähtötilanne ikä on sama kuin lopussa kun, meikillä ja hiustenlaitolla ei nuorene päivääkään, vaan näyttää ihan samalta mutta huolitellulta.
Mun mielestä jotkut näyttävät jopa vanhemmilta muutoksen jälkeen kun laitetaan kauheat pakkelit lisäripsineen. Erityisesti pitkä sairaanhoitaja jäi mieleen kun muutoksen jälkeen näytti vanhalta transulta.. varmaan pituus ja voimakas meikki sai aikaan sen vaikutelman et on mies... Katsoin sitä jaksoa suurella mielenkiinnolla kun itsekin olen yli 180cm mutta joo, ei tullut otettua meikki- ja vaatevinkkejä käyttöön 😅
Joo ja olen huomannut että briteillä on ihan erityinen kauneuskäsitys.. Vaikea käsittää että ammattimeikkaajan jälkeen naamat loistaa oranssina, vaaleampi dekoltee ja käsivarret korostaa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jotkut näyttävät jopa vanhemmilta muutoksen jälkeen kun laitetaan kauheat pakkelit lisäripsineen. Erityisesti pitkä sairaanhoitaja jäi mieleen kun muutoksen jälkeen näytti vanhalta transulta.. varmaan pituus ja voimakas meikki sai aikaan sen vaikutelman et on mies... Katsoin sitä jaksoa suurella mielenkiinnolla kun itsekin olen yli 180cm mutta joo, ei tullut otettua meikki- ja vaatevinkkejä käyttöön 😅
Intialaisen Sohran (tai sinne päin) muutos oli myös tosi epäonnistunut. Lopputulos oli huonosti meikatun miehen näköinen. Omana itsenään näytti kuitenkin naiselta.
Olen itse ruma lihava nainen. Kuitenkin heti jos yritän vähänkin laittautua näytän heti vähintäänkin ns. pubiruusulta tai huonolta naiselta, mutta vielä enemmän huonosti naista esittävältä mieheltä. Lopetinkin varsinaisen ehostautumisen jo vuosia sitten. Mieluiten yritän sitten vain olla joukkoon sekoittuva ja olla herättämättä huomiota. Ei ole järkeä yrittää ehostautua ja laittautua, jos lopputulos on vieläkin kamalampi kuin ilman mitään. Yhtään meikkiä, varsinaista kauneudenhoitovälinettä, kauniita vaatteita, korkokenkiä tai vastaavaa en omista.
Se jakso jossa oli se mies jolla oli ponnari ja silmälasit, arvasin alussa että hän on iältään 55v ja niin olikin. Näytti ihan ikäiseltään ja muutoksen jälkeen siinä kamalassa surffitukassa näytti edelleen 55 vuotiaalta joka yrittää olla nuorekas.
Minusta se on hyvä ohjelma ja muodonmuutokset ovat kaikki olleet parempaan päin, osa aika valtaviakin.
En ole katsonut mutta mainokset nähnyt ja hyvää tulosta tulee.