Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonna Tervomaa 50 v - eikö hän näytä nuoremmalta?

Vierailija
04.01.2023 |

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009284426.html

Av aina väittää, ettei ihmiset koskaan näytä ikäistään nuoremmalta. Minusta Jonna näyttää.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan 50 vuotiaalta jolla paksu pakkeli naamalla.

Vierailija
62/82 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instassa näkyy kukanhaistekuvassa, että ryppyjä on, mutta kaikilla tuon ikäisillä tietysti on. Onhan hän nuorekas ja tosi hyvännäköinen 50-vuotias! Mutta noissa lehtikuvissa on turhan voimakas silmämeikki, näyttää paljon raikkaammalta vähemmällä meikillä.

Ei kaikilla 50v ole ryppyjä, ei ole itsellänikään. Tosin ihmiset yleensä luulevat 10 vuotta nuoremmaksi, joten siksi eivät ymmärrä, että 50 vuotias ei aina ole ryppyinen.

Minun paras kaverini on 54 v, eikä hänellä ole rypyn ryppyä. Paksu rasvainen iho pitää siitä huolen. Mutta kukaan ei luule häntä ikäistään nuoremmaksi.

Minulla on pomo, joka on reilu40 v. Todella tyylikäs, kaunis, rikas ja huoliteltu. Ja ryppyisempi kuin kukaan näkemäni. Koska hänellä on ohut ja kuiva iho. Silti kukaan ei luule häntä ikäsitään vanhemmaksi.

Ikä ei näy typyissä, vaan tyylissä, leukalinjassa ja ihon kimmoisuudessa. Se myös nuorentaa, jos silmäluomet eivät valahda,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnalla harvinaisen hyvät suomalaiset geenit. Olisiko länsisuomalaista sukua, Ruotsista päin lähtöisin?

Ei me suomalaiset voida meidän geeneille mitään. Ainakaan näille meidän leuattomille itäsuomalaisille geeneille, kuten tämä 29-vuotias laulaja Erika joka totaali-Tuksuuntunut 45-vuotiaan näköiseksi vain kolmessa vai neljässä vuodessa

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…

Vierailija
64/82 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti mikä ufomeikki silmissä. Mitä kamaa hesarissa taas ollaan vedetty.

Vierailija
65/82 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvankäsittelyohjelmat nuorentaa. 

Ei nuo ole instakuvia.

Lehdet nyt aina ovat retusoineet kuvia.

Ei Hesarin uutiskuvia retusoida. 

Vierailija
66/82 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on nuoren näköinen. Voisi luulla 35-vuotiaaksi. Onneksi olkoon vaan!

Vierailija
67/82 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se luusto, jolla on väliä. Pehmytkudos eli iho ja lihakset veltostuvat, mutta jos on hyvä luusto, niin sitä pysyy pitkään hyvännäköisenä.

Vierailija
68/82 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäiseltään näyttää. Mulle on tullut iän myötä samanlaiset juovat silmien alle.

Vierailija
69/82 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, vastahan hän lauloi sitä kappas vaan..

Vierailija
70/82 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä on monia. Erään ihmisen mielestä hän kuulemma näyttää 60-65-vuotiaalta. Mutta mitä väliä? Viisikymppinen ei ole nuori, eläkeikä lähestyy.

Vierailija
71/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000010707352.html

Silloin Juotiin Silloin Nussittiin . Eiollu WokeWokee Ei MiiTooto Ei Kapseloitu Ketään . Oli PigBrother Esa-Minna .

Vierailija
72/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50  vuotiaat naiset näyttävät hyvin useasti nuoremmilta kuin 30+ ikäiset naiset jotka ovat yleensä aika rupuja.

En nyt mitenkään arvostele naisia ulkonäön perusteella sillä olen enemmänkin romattisrealistinen mies. Mutta silti rehellinen tässäkin asiassa.

Vierailija
73/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina näyttänyt ikäistäni nuoremmalta ja kuullut siitä paljon. Näen myös peiliin. Muutamia vuosia sitten minua luultiin LIVENÄ 7 v. nuoremmaksi ja henkilö oli kirjaimellisesti suu auki, kun kerroin ikäni. Tänä vuonna luultiin LIVENÄ 9 v. nuoremmaksi.

nuo, joille ikäistään nuoremman näköisten ihmisten olemassaolo on jotain käsittämätöntä, ovat joko katkeria tai vajaaälyisiä. Ei VOI olla niin vaikeaa ymmärtää käsitettä geenit sekä elämäntavat. 

Vierailija
74/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Meikkaan todella, todella kevyesti.

Vierailija
75/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna!

Olen ikätoverinsa ja ollut rakastunut yli 40 vuotta. En esineellistä, enkä kuolaa, mutta minäkin olisin heti mennyt ateistina naimisiin, jos Jonna olisi ajanut kirkkoon.

Vein -83 syksyn sävelen jälkeen puolityhjän säästölippaan pankkiin, ostin "omilla rahoilla" kortin, postimerkin, uuden hienon kynän, kirjekuoren. Katsoin keltaisilta sivuilta Ylen puhelinnumeron, soitin salaa - kun äiti oli lenkillä - kysyin osoitteen, lähetin. Tapittaessamme finaalia ilmoitin vanhemmilleni, että äänestämäni suosikki voitti.

En pitänyt ollenkaan biisistä - kuuntelin Little Richardsia ja Kontraa, mutta Jonna oli ihana. Muistaakseni kirjoitin jonkun fanikirjeenkin - ei vastannut.

Jonnassa on jotain samaa kuin Maaritissa - iskelmäsuomipoprockin takaa soundaa angloamerikkalainen americana äänessä hyvin vaivattomasti, Jonnalla indierock musasta riippumatta. Kirjallisuudenopiskelijana ja tekstittäjänä täytyy olla hyvä ihminen. 

Huoh - Jonna. Kaikkea hyvää hänelle.

Vierailija
76/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukaa otettu ylivalotettu kuva, kilo-puolitoista meikkiä naamassa.

Ihan on tavan viisikymppinen.

Vierailija
77/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten läskiset yyhhootkin täällä arvostelevat itseään kauniinpaa naista ja vieläpä mollaten?!

Vierailija
78/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina näyttänyt ikäistäni nuoremmalta ja kuullut siitä paljon. Näen myös peiliin. Muutamia vuosia sitten minua luultiin LIVENÄ 7 v. nuoremmaksi ja henkilö oli kirjaimellisesti suu auki, kun kerroin ikäni. Tänä vuonna luultiin LIVENÄ 9 v. nuoremmaksi.

nuo, joille ikäistään nuoremman näköisten ihmisten olemassaolo on jotain käsittämätöntä, ovat joko katkeria tai vajaaälyisiä. Ei VOI olla niin vaikeaa ymmärtää käsitettä geenit sekä elämäntavat. 

Silti ja kaikesta huolimatta olet vanha lumppu. 🙂👍

Vierailija
79/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen tapansa meikata ei ole hänelle "eduksi". Toisenlainen, vaaleutta korostava ja kevyempi meikkaustyyli sopisi paremmin.

Vierailija
80/82 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala noita suttusilmiä, ihan levinneet . Puol seiskassa nyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi