Jonna Tervomaa 50 v - eikö hän näytä nuoremmalta?
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009284426.html
Av aina väittää, ettei ihmiset koskaan näytä ikäistään nuoremmalta. Minusta Jonna näyttää.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instassa näkyy kukanhaistekuvassa, että ryppyjä on, mutta kaikilla tuon ikäisillä tietysti on. Onhan hän nuorekas ja tosi hyvännäköinen 50-vuotias! Mutta noissa lehtikuvissa on turhan voimakas silmämeikki, näyttää paljon raikkaammalta vähemmällä meikillä.
Ei kaikilla 50v ole ryppyjä, ei ole itsellänikään. Tosin ihmiset yleensä luulevat 10 vuotta nuoremmaksi, joten siksi eivät ymmärrä, että 50 vuotias ei aina ole ryppyinen.
Minun paras kaverini on 54 v, eikä hänellä ole rypyn ryppyä. Paksu rasvainen iho pitää siitä huolen. Mutta kukaan ei luule häntä ikäistään nuoremmaksi.
Minulla on pomo, joka on reilu40 v. Todella tyylikäs, kaunis, rikas ja huoliteltu. Ja ryppyisempi kuin kukaan näkemäni. Koska hänellä on ohut ja kuiva iho. Silti kukaan ei luule häntä ikäsitään vanhemmaksi.
Ikä ei näy typyissä, vaan tyylissä, leukalinjassa ja ihon kimmoisuudessa. Se myös nuorentaa, jos silmäluomet eivät valahda,
Jonnalla harvinaisen hyvät suomalaiset geenit. Olisiko länsisuomalaista sukua, Ruotsista päin lähtöisin?
Ei me suomalaiset voida meidän geeneille mitään. Ainakaan näille meidän leuattomille itäsuomalaisille geeneille, kuten tämä 29-vuotias laulaja Erika joka totaali-Tuksuuntunut 45-vuotiaan näköiseksi vain kolmessa vai neljässä vuodessa
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…
Ei helvetti mikä ufomeikki silmissä. Mitä kamaa hesarissa taas ollaan vedetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvankäsittelyohjelmat nuorentaa.
Ei nuo ole instakuvia.
Lehdet nyt aina ovat retusoineet kuvia.
Ei Hesarin uutiskuvia retusoida.
No, on nuoren näköinen. Voisi luulla 35-vuotiaaksi. Onneksi olkoon vaan!
Se on se luusto, jolla on väliä. Pehmytkudos eli iho ja lihakset veltostuvat, mutta jos on hyvä luusto, niin sitä pysyy pitkään hyvännäköisenä.
Ikäiseltään näyttää. Mulle on tullut iän myötä samanlaiset juovat silmien alle.
Mitä, vastahan hän lauloi sitä kappas vaan..
Mielipiteitä on monia. Erään ihmisen mielestä hän kuulemma näyttää 60-65-vuotiaalta. Mutta mitä väliä? Viisikymppinen ei ole nuori, eläkeikä lähestyy.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010707352.html
Silloin Juotiin Silloin Nussittiin . Eiollu WokeWokee Ei MiiTooto Ei Kapseloitu Ketään . Oli PigBrother Esa-Minna .
40-50 vuotiaat naiset näyttävät hyvin useasti nuoremmilta kuin 30+ ikäiset naiset jotka ovat yleensä aika rupuja.
En nyt mitenkään arvostele naisia ulkonäön perusteella sillä olen enemmänkin romattisrealistinen mies. Mutta silti rehellinen tässäkin asiassa.
Minä olen aina näyttänyt ikäistäni nuoremmalta ja kuullut siitä paljon. Näen myös peiliin. Muutamia vuosia sitten minua luultiin LIVENÄ 7 v. nuoremmaksi ja henkilö oli kirjaimellisesti suu auki, kun kerroin ikäni. Tänä vuonna luultiin LIVENÄ 9 v. nuoremmaksi.
nuo, joille ikäistään nuoremman näköisten ihmisten olemassaolo on jotain käsittämätöntä, ovat joko katkeria tai vajaaälyisiä. Ei VOI olla niin vaikeaa ymmärtää käsitettä geenit sekä elämäntavat.
PS. Meikkaan todella, todella kevyesti.
Jonna!
Olen ikätoverinsa ja ollut rakastunut yli 40 vuotta. En esineellistä, enkä kuolaa, mutta minäkin olisin heti mennyt ateistina naimisiin, jos Jonna olisi ajanut kirkkoon.
Vein -83 syksyn sävelen jälkeen puolityhjän säästölippaan pankkiin, ostin "omilla rahoilla" kortin, postimerkin, uuden hienon kynän, kirjekuoren. Katsoin keltaisilta sivuilta Ylen puhelinnumeron, soitin salaa - kun äiti oli lenkillä - kysyin osoitteen, lähetin. Tapittaessamme finaalia ilmoitin vanhemmilleni, että äänestämäni suosikki voitti.
En pitänyt ollenkaan biisistä - kuuntelin Little Richardsia ja Kontraa, mutta Jonna oli ihana. Muistaakseni kirjoitin jonkun fanikirjeenkin - ei vastannut.
Jonnassa on jotain samaa kuin Maaritissa - iskelmäsuomipoprockin takaa soundaa angloamerikkalainen americana äänessä hyvin vaivattomasti, Jonnalla indierock musasta riippumatta. Kirjallisuudenopiskelijana ja tekstittäjänä täytyy olla hyvä ihminen.
Huoh - Jonna. Kaikkea hyvää hänelle.
Kaukaa otettu ylivalotettu kuva, kilo-puolitoista meikkiä naamassa.
Ihan on tavan viisikymppinen.
Jännä miten läskiset yyhhootkin täällä arvostelevat itseään kauniinpaa naista ja vieläpä mollaten?!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina näyttänyt ikäistäni nuoremmalta ja kuullut siitä paljon. Näen myös peiliin. Muutamia vuosia sitten minua luultiin LIVENÄ 7 v. nuoremmaksi ja henkilö oli kirjaimellisesti suu auki, kun kerroin ikäni. Tänä vuonna luultiin LIVENÄ 9 v. nuoremmaksi.
nuo, joille ikäistään nuoremman näköisten ihmisten olemassaolo on jotain käsittämätöntä, ovat joko katkeria tai vajaaälyisiä. Ei VOI olla niin vaikeaa ymmärtää käsitettä geenit sekä elämäntavat.
Silti ja kaikesta huolimatta olet vanha lumppu. 🙂👍
Hänen tapansa meikata ei ole hänelle "eduksi". Toisenlainen, vaaleutta korostava ja kevyempi meikkaustyyli sopisi paremmin.
Voi kamala noita suttusilmiä, ihan levinneet . Puol seiskassa nyt...
Näyttää ihan 50 vuotiaalta jolla paksu pakkeli naamalla.