Jonna Tervomaa 50 v - eikö hän näytä nuoremmalta?
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009284426.html
Av aina väittää, ettei ihmiset koskaan näytä ikäistään nuoremmalta. Minusta Jonna näyttää.
Kommentit (82)
Vanha kuva. Olen nähnyt kuvan jossain ennenkin.
Minäkin ajattelin että hyvin uskoisi nelikymppiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kuvaa
Vierailija kirjoitti:
Maistuuko?
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Ihan on haastattelutilanteessa kuvat otettu kuten jutussakin ilmenee.
Jospa tuo tekee niin, että meikkaa vähän paksummin kun kuvataan, että olisi vähän erinäköinen kuin todellisuudessa. Tervomaahan ei ole koskaan ollut sellainen julkisuustyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Kuvankäsittelyohjelmat nuorentaa.
Ei nuo ole instakuvia.
Vierailija kirjoitti:
Kommentti todistaa että Jonna näyttää nuoremmalta kun sekoitetaan nyt otetut kuvat vanhoihin kuviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistuuko?
Häh?
Hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo ole instakuvia.
Lehdet nyt aina ovat retusoineet kuvia.
Naiselle babyface sopii muttei miehelle. Minulta kysyttiin Alkossa paperit 2 vuotta sitten. Olen 47-v. Naisten kiinnostus yllättäen niukanpuoleinen.
Vierailija kirjoitti:
Jospa tuo tekee niin, että meikkaa vähän paksummin kun kuvataan, että olisi vähän erinäköinen kuin todellisuudessa. Tervomaahan ei ole koskaan ollut sellainen julkisuustyrkky.
Ei meikillä saa itseä nuoremman näköiseksi, eri näköiseksi kyllä mutta ei nuoremman vaan usein päinvastoin, ns nuorekkaasti meikatulla vaan ikä korostuu. Eikä meikki ole noissa kuvissa selvästikään kovin runsas.
No hae kuvahaulla niin näet vähän muitakin kuvia kuin paksut pakkelit ja hyvä valaistus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo ole instakuvia.
Lehdet nimenomaan eivät retusoi kuvia. Sehän olisi sama kuin kirjoittaisi valheellisia uutisia.
Tyyliltään kyllä, mutta lähempi tarkastelu kyllä paljastaa iän. Valtaisat silmäpussit esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo ole instakuvia.
Joo mutta ei sekään nuorenna ihmistä vaikka jotain valotusta korjattaisi jälkikäteen. Plus lehtikuvat on eri asia kuin joku Voguen kansi jossa ihmisiä silotellaan.
Maistuuko?