Naiset: Kertokaa minkä tyyppinen mies viehättää?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävällinen, avulias, tunteellinen, tervepäinen, vähintään 177cm pitkä, huumorintajuinen, leppoisa, liikunnallinen, alkoholia kohtuudella, töissäkäyvä, tykkää markustelusta, leikkimielinen.
No minä olen vaan 176cm enkä oikein niistä Markuistakaan perusta.
Se olisi myös positiivinen piirre miehessä, jos hän ymmärtäisi ajatuksen yhdestä kirjoitusvirheestä huolimatta eikä heti alkaisi nälviä.
Vierailija kirjoitti:
Komea, älykäs, vahva, taiteellinen, herkkä, rikas.
Omaperäistä. Harvaa varmaan viehättääkään tyhmä ja ruma köyhä juntti.
Itselleni tärkein tekijä on älykkyys. Mies kuulemma ihastui minuun ensin ulkonäön perusteella. Näin meillä.
Pituus on se jota katson miehessä ensimmäisenä. Muut vaihtelee ihan laidasta laitaan.
Huvittaa kun lukee näitä vastauksia.
Täyttä utopiaa, haaveita. Mutta haaveista kai tässä kysyttiinkin.
Sinkku nainen joka ei haaveile
Empaattinen, ystävällinen, ei ylenkatso muita, hiukan musta huumori (ei loukkaava/pilkkaava), pitää ulkoilusta ja vähän kuntoilustakin, ns. tavallisen näköinen mutta vähän söpö tietenkin, on riittävän sinut itsensä kanssa niin ulkomuodon kuin luonteensakin puolesta, ei työnarkomaani eikä myöskään varakas, vaan sellainen aika tavallinen keskivertotyyppi, jolla on sydän paikallaan ja elämä kohtuullisesti järjestyksessä.
N40
Vierailija kirjoitti:
Löysin netistä tälläisen listan hyvästä ihmissuhteesta. Tämän on kirjoittanut Jenni Kiviniemi. Yritän itse omalta osaltani oppia näistä ihmissuhde taidoista. Alla lainaus.
Asiat, joita ihmissuhteissa tarvitsemme:
Turvaa. Tunnetta siitä, että tässä ei ihan oikeasti ole mitään hätää.
Luottamusta. Ilman luottamusta ei ole mitään.
Molemminpuolista kunnioitusta. Molemminpuolista!
Vapautta olla oma itsensä juuri sellaisena kuin on.
Lohtua ja anteeksiantoa silloin kun emme osaa.
Kykyä joustaa ja nähdä muutakin kuin omansa.
Rajoja itselle ja muille.
Halua ja kykyä keskustella vaikeista asioista rauhassa.
Sitoutumista suhteeseen vaikeinakin aikoina.
Molemminpuolista aitoa ihailua ja kiintymystä.
Tasavertaisuutta kummankin tarpeisiin, toiveisiin, haluihin ja tavoitteisiin liittyen.
Ihmisen joka on oikeasti täysillä mukana!
Tää oli tosi hyvä!
Luonnostaan hyväntuulinen puuhastelijaluonne. Olen sellainen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit etten ymmärtänyt. Dorka! Hahahaaa.
Toisen ihmisen vähättely, nimittely ja pilkkaaminen ei ole viehättävä piirre miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Sytyn pidempi tukkaisista miehistä, jotka kuuntelevat tai soittavat rokkia(tai molempia), ovat syvällisiä pohdiskelijoita, jotka arvostavat taidetta ja kirjallisuutta. Olen tällä hetkellä palavasti ihastunut tällaiseen mieheen :)
Heh, itse olen kuvaukseen sopiva mies.
Huumorintajuinen, rauhallinen ja empaattinen mutta ei sellainen, joka alistuu tossutettavaksi tai mielistelisi turhia. Ei muuta.
Hups kirjoitti:
Ranteessa hieno rannekello <3 Esim https://vuodenmies.com/parhaat-500-euron-rannekellot-miehille/
Kellot on kuuminta hottia miehellä!
Hmm.
Nauravainen, tilannekomiikantaju, ylipäätänsä jonkinlainen tilannetaju, huomaavaisuus. Sellainen joka ajattelee, että "ei ole tyhmiä kysymyksiä", eikä se, joka ajattelee "tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus". Kyky kohdata ja toisaalta hallita tunteita, turruttamatta niitä tai menemättä liiakseen tunteiden ohjaamana. Looginen päättelykyky on viehättävää, kyky ennakoida on viehättävää, järkevä talouden hoito eli suunnilleen tietää menonsa, mihin varat riittävät ja osaa käyttää rahat sen mukaisesti. Kyky huomata pieniä asioita, inspiroitua ympäröivästä maailmasta, nähdä kauneutta, uteliaisuus, herkkyys. Katsoo mielummin maisemia kuin puhelintaan, esimerkiksi matkustaessa. Näkökulmanottokyky, halu ymmärtää ja ratkaista ongelmia. Hygieniastaan ja hyvinvoinnistaan normaalilla tasolla huoltapitävä. Jälkensä korjaava. Tuikkivat silmät, hymy. Rauhallinen olemus ennenmmin. Sellaset nyt ainakin.
Mukava tavallinen ihminen. Niitä on loppupeleissä yllättävän harvassa.
Siihen sisältyy kaikki muu.
Ehkä nykymaailmassa ei ole helppoa pysyä sellaisena.
Luovuutta ja huumorintajua korostetaan kovasti aina. Mulle ne ei kyllä paljoakaan paina. Enemmän arvostan kätevyyttä arkisissa asioissa . Jos mies osaa ratkaista jonkun mun arkisen harmin tai korjata jonkun jutun, niin arvostan tosi paljon, silloinkin vaikka olisin osannut saman itsekin. Ei myöskään tarvi olla mikään syvällinen keskustelija, kunhan osaa vähän lukea tunteita sillä tavalla, että lohduttaa tarvittaessa ja osaa antaa hellyyttä. Seksi on mulle tärkeää ja myös se, että miehen seksihistoriasta ei löydy mitään etovaa ja epämääräistä. Ei tarvi olla kovin pitkä, kunhan ei ole mua lyhyempi (itse olen 163cm). Ei tarvi olla lihaksikas tai hoikka, ylipainokin ihan ok siinä määrin, että ei kavenna elämää ja toimintakykyä. Tämä siitä huolimatta, että itse ole "salikissa" ja sen mukaisissa mitoissa. Josta tulikin mieleen, että ei tarvi harrastaa samoja juttuja, kuin mä. A-kortti on kyllä ehdotonta plussaa, tykkään olla kyydissä ja kortti löytyy itseltäkin, vaikka ei pyörää tällä hetkellä. Ja matkoille haluan joskus, miehen ei tarvii mua reissuun rahoittaa, mutta seuraa toivon ilman, että on perässävedettävä. Kalju on ok. Tatuoinneistakin tykkään, jos sellaisia sattuu olemaan. Ylipäätäään taidan arvostaa aika paljon tavallisuutta ja kaikenlainen äärimmäisyys ärsyttää.
Jostain syystä mulla on kemiaa vaan pitkien miesten kanssa. Outoa, tiedän.