Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivat tarvinneet kipulaaketta lainkaan synnytyksen jalkeen? Itse en tarvinnut, ja tehtiin eppari ja pikku repeama tuli. Seksiakin oli aika pian. Ja tarkoitus ei

Vierailija
14.11.2006 |

brassailla, ajattelin vain, että olenko ainoa, jolla oli suht kivuton alapää synnytyksen jälkeen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sain istuttua muistaakseni heti samana päivänä ja kepeästi meni askelkin:)

Vierailija
2/9 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis repeämiin en tarvinnu kummassakaan.

Vierailija
4/9 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokan synnytyksen jälkeen pyysin niitä itse, jälkisupistukset olivat välillä yhtä kipeitä kuin synnytyksen alkuvaiheissa.

Vierailija
5/9 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan tarjonnut. Ja olin joo kipeä, etenkin esikoisen kohdalla varmaan viikon päivät.

Vierailija
6/9 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kipulääkettä kannattaa syödä siksi, että se epparihaava paranee nopeammin. En muista mitään kipua tunteneeni, mutta em. syystä popsin muutaman päivän niitä kipulääkkeitä.

Vierailija
7/9 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessäkään särkylääkettä repeämien tms takia, mutta toisen ja kolmannen jälkeen jätkisupistukset oli hirveitä ni niihin oli pakko ottaa.

Vierailija
8/9 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lapsen synytmän jälkeen, otin jälkisupistuksiin. Kolmannen jälkeen en kuitenkaan tarvinnut niihinkään.

Vierailija
9/9 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta semmoinen hirvittävä jomotus luissa ja ytimissä monta päivää... Jos en olisi ottanut lääkettä niin olisin vaan maannut tuskassani paikallaan, lääkkeiden kanssa pystyin liikkumaan ja se varmasti helpotti paranemista. Ihanaa jos jollain ei ole kipuja! Mutta jos on niin ei niitä kannata kärsiä ihan vaan periaatteesta, ei se kaunista ketään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän