Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olisit ajatellut, jos oma isäsi olisi sanonut sinulle, kun rintasi

Vierailija
14.11.2006 |

alkoivat kehittymään ; " nypyt" . kokeilin uutta uimapukua ja näytin isälle ja pyysi vielä kääntymään ja sanoi " nypyt" . muuta ei vastaavaa ole tehnyt, mutta miksi se jäi jotenkin mieleen ärsyttävästi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet varmasti kuullut väärin. Olet siinä tilanteessa ollut itse hieman epävarma, ja miettinyt rintojasti. Sitten isäsi on sanonut jotain, ja olet kuvitellut hânen puhuneen rinnoistasi.

Olen oikeastaan varma asiasta.

t.psykologiaa opiskellut

Vierailija
2/8 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että olet varmasti kuullut väärin. Olet siinä tilanteessa ollut itse hieman epävarma, ja miettinyt rintojasti. Sitten isäsi on sanonut jotain, ja olet kuvitellut hânen puhuneen rinnoistasi.

t.psykologiaa opiskellut

no mitä sitten päättelet, jos isä on sanonut niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on hauskat välittömät välit ja kehollisuus ja seksuaalisuus ei ole perheessänne tabu, vaan vanhempanne ovat aina nakuilleet estottomasti, ja seksuaalisuudella on leikitelty avoimesti, voisi olla, että isäsi olisi halunnut kuitata sulle, ettâ hei mä olen huomannut noi ja se on musta ok -tyyppisesti. Epäilen kuitenkin vahvasti!!

Edelleen uskon, ettâ olet vain kuullut väärin. On sanonut " hyvät" tms. tarkoittaes hyvät uikkarit tai mitä tahansa muuta.

Vierailija
4/8 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella, ilman mitään taustatietoja " asiakkaasta" , alkaa spekuloida sitä, kuka sanoi ja mitä. Ylipäänsäkään psykologi ei voi ottaa kantaa siihen, mitä joku kolmas osapuoli on sanonut/tehnyt/ajatellut.

Omat mielipiteet omina mielipiteinä, turha vetää kunniallista tieteenalaa mukaan tällaiseen.

Vierailija
5/8 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatin alkeisiin kuuluu ottaa vakavasti, mitä asiakas sanoo.

Jos itselleni olisi sanottu " nypyt" , olisin varmaan hämmentynyt. En olisi osannut tulkita, oliko kommentti myönteinen vai kielteinen. Sana kuulostaa oudolta rinnoista puhuttaessa. Ylipäätään en olisi halunnut, että isä olisi kommentoinut rintojani mitenkään. Veljien ylenpalttiset kommentoinnit olivat ihan tarpeeksi.

Vierailija
6/8 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin isän kanssa kaksin ja eiköhän isä tokaissut siinä muina miehinä että " Sulla on näköjään tissit alkanu kasvaa." Musta se oli niiiiiin kamalaa, vaikka ei isä pahalla sanonut, kunhan kai totesi, että pikkutyttö on kohta iso.

Mutta se oli vihonviimeinen kerta, kun kävin isän kanssa saunassa enää. En kertakaikkiaan voinut sietää kroppani kommentointia, kun samoihin aikoihin naapurin rouva kailotti äidilleni että:" Voi kamala kun tuo tyttö on lihonut, takapuoli on ainakin levinnyt!" Olin itse samassa huoneessa!!

Eli ymmärrän ap täysin tunteesi ja sen, että muistat tuon edelleen. Minäkin muistan nuo kaksi tapahtumaa kuin eilisen päivän. Nuoren ihmisen kropan ja ulkonäön kommentointi on vähän liian riskaabelia.. herkästi loukkaa, vaikkei tarkoitakaan.

Vierailija
7/8 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerran olin isän kanssa kaksin ja eiköhän isä tokaissut siinä muina miehinä että " Sulla on näköjään tissit alkanu kasvaa." Musta se oli niiiiiin kamalaa, vaikka ei isä pahalla sanonut, kunhan kai totesi, että pikkutyttö on kohta iso.

Mutta se oli vihonviimeinen kerta, kun kävin isän kanssa saunassa enää. En kertakaikkiaan voinut sietää kroppani kommentointia, kun samoihin aikoihin naapurin rouva kailotti äidilleni että:" Voi kamala kun tuo tyttö on lihonut, takapuoli on ainakin levinnyt!" Olin itse samassa huoneessa!!

Eli ymmärrän ap täysin tunteesi ja sen, että muistat tuon edelleen. Minäkin muistan nuo kaksi tapahtumaa kuin eilisen päivän. Nuoren ihmisen kropan ja ulkonäön kommentointi on vähän liian riskaabelia.. herkästi loukkaa, vaikkei tarkoitakaan.

ymmärrän täysin tunteesi! minullekin sanottiin suoraan, että olet pulskistunut tätini suusta. myöhemmin isäni pilkkasi, etteihän poikaystäväsi jaksa nostaa sinua ja kun halusin syödä vihanneksia, sanoi, luuletko että noilla laihtuu. ja äitini esteli syömästä makeita liikaa. vai onko teistä paha paino 54 kg 162 senttiselle (siinä vaiheessa 18 vuotias)pahinta on että sairastuin anoreksiaan

Vierailija
8/8 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

t.psykologiaa opiskellut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän