Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virtsaamistiheys

Vierailija
03.01.2023 |

Joka päivä tuntuu kun olisi koko ajan kusihätä, sitten kun käyn niin tulee hetken kuluttua uudelleen. Kun juo vettä se tulee melkein heti virtsana ulos. Mitä tämä on? Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakko ei tyhjene kunnolla? Syitä voi olla monia. Joskus ummetuskin vaikuttaa noin.

Vierailija
2/8 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itselläni johdu ummetuksesta. Joskus saattaa tunnin sisään kolmesti tulla hätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko paljon vettä? Vai oletko kahvidieetillä? Väkevä virtsa voi polttaa ja tuntua kusihädältä, vaikkei sitä paljoa olisi rakossa.

Vierailija
4/8 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni vettä juo ainakaan liikaa, mutta olen miettinyt että onkohan joissain lääkkeissä tuollainen haittavaikutus. Kahvia en ole pitkään aikaan juonut.

Vierailija
5/8 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuoli

ikä

bmi

noin alkuun

Vierailija
6/8 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, 23, 75kg

Vierailija
7/8 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin syynä on hieman poikkeava anatomia. Kohtu on niin alhaalla ja vaakatasossa, että se suurinpiirtein makaa rakon päällä. Rakko ei pääse täyttymään kunnolla tai venymään, kun tilaa ei ole. Vessassa saa käydä tiheään.

Vierailija
8/8 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin syynä on hieman poikkeava anatomia. Kohtu on niin alhaalla ja vaakatasossa, että se suurinpiirtein makaa rakon päällä. Rakko ei pääse täyttymään kunnolla tai venymään, kun tilaa ei ole. Vessassa saa käydä tiheään.

Mutta jos oot mies, niin sulla ei varmaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän