Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten järjestetään HopLop-synttärit?

Vierailija
03.01.2023 |

Eli lähinnä kiinnostaa se, että miten kutsuvieraiden vanhemmat saa ymmärtämään sen, että he ovat vastuussa lapsistaan leikkipuistossa. En voi millään kaitsea laumaa 6-vuotiaita jotka juoksevat ympäri leikkipuistoa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teidän lapset on hengissä ylipäätään, jos hoplop pelottaa?

Eri asia esim. 2 omaa alle kouluikäistä lasta joiden käytöstavat tuntee ja on helpompi ennakoida lapsen tekemistä vs 1 oma ja 9 ei tuttua alle kouluikäistä lasta joita pitäisi valvoa. 

Vierailija
22/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkonen, eikö siellä ole henkilökuntaa vahtimista varten? O_o vai olenko nyt jättänyt mukulani aivan heitteille shoppailujeni ajaksi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapsen käyttäytymistyylin, varovaisuuden ja riehumistyylin tietää ja oman lapsen osalta osaa ennakoida ja nähdä kuinka vaaralliseksi meno on äitymässä, näin ollen omaa lasta on sata kertaa helpompi vahtia hoplopissa kuin jotain vierasta vili vilperttiä.

Vierailija
24/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä ketju edustaa valtaosan ajattelua niin taidan jättää koko homman väliin. Ei huvita olla vastuussa lapsilaumasta jossain valtavassa leikkipuistossa. Surullista että ihmiset on noin daijuja. Ap

Entisessä työssäni opettajana olin yksin vastuussa kerrallaan noin 30hlöstä jopa kahdeksan tuntia kerrallaan. Heistä noin 29 ei osannut käyttäytyä. Tuuripeliähän nämä on

Neljävuotias on vähän eri asia kuin koululainen. Ja sinä sentään olit tehtävään koulutettu ja työkokemusta asiasta omaava ihminen. Ap ei.

Ei pedagogisissa mitään koulutusta annettu muuten kuin opettamiseen. Eikä se työkokemuskaan varmaan kerääntynyt itsestään ilman, että siellä tosiaan on ollut 30hlö per yksi vastuuhenkilö.

Vierailija
25/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkonen, eikö siellä ole henkilökuntaa vahtimista varten? O_o vai olenko nyt jättänyt mukulani aivan heitteille shoppailujeni ajaksi 

Tän on pakko olla provo

Vierailija
26/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teidän lapset on hengissä ylipäätään, jos hoplop pelottaa?

Meillä ei ole 10 alle kouluikäistä lasta

Eli ne maagisesti kuolee suuremmassa joukossa?

Menepä hoploppiin katsomaan miten siellä perus AV-mamma toimii.  Mamma istuu tuolilla/sohvalla selaamassa puhelinta ja lapsi juoksee ympäriinsä kuin päätön kana. Tunnin päästä mamma palkitsee itsensä kanakorilla ja ottaa siitä instaan kuvan. #lastenlaatuaika

Jossain vaiheessa oli ongelma kun vanhemmat jättivät lapset hoploppiin ja lähtivät itse muualle shoppailemaan, siksi tuli lastenvahti palvelu

Vierailija
27/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä ketju edustaa valtaosan ajattelua niin taidan jättää koko homman väliin. Ei huvita olla vastuussa lapsilaumasta jossain valtavassa leikkipuistossa. Surullista että ihmiset on noin daijuja. Ap

Entisessä työssäni opettajana olin yksin vastuussa kerrallaan noin 30hlöstä jopa kahdeksan tuntia kerrallaan. Heistä noin 29 ei osannut käyttäytyä. Tuuripeliähän nämä on

Neljävuotias on vähän eri asia kuin koululainen. Ja sinä sentään olit tehtävään koulutettu ja työkokemusta asiasta omaava ihminen. Ap ei.

Ei pedagogisissa mitään koulutusta annettu muuten kuin opettamiseen. Eikä se työkokemuskaan varmaan kerääntynyt itsestään ilman, että siellä tosiaan on ollut 30hlö per yksi vastuuhenkilö.

Turha meille täällä itkeä, että sinun opinnot oli puutteelliset. Valita yliopistolle tai mene lisäkursseille.

Vai viittaatko sanalla pedagogiset siihen, että oletkin aineenopettaja yläkoulun tai lukion puolelta? Mikäli näin on, niin ihmettelen vielä enemmän miksi vertaat teinejä tai lähes täysi-ikäisiä neljävuotiaaseen.

Vierailija
28/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekä järjestänyt Hoplop-synttärit että ollut kutsutun vanhempi. Järjestämistä lykkäsin siihen asti, että lapset on tarpeeksi isoja. Eskari-ikäiset osasivat käyttäytyä ihan hyvin ja kutsuimme vain viisi kaveria (maksaa piti kai enemmästä, mutta tuo määrä lapsia vahdittavana oli minusta maksimi itselleni). Kun lapseni on tarhaikäisenä saanut kutsun, olen automaattisesti jäänyt paikan päälle itse. Ja niin jäi kaikki muutkin aina.

Vierailija
29/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännän kanssa tulee makkarissa hop loppailtua ;) heh heh...

Vierailija
30/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vanhempia ei ole kutsuttu mukaan, vaan kutsuja on vastuussa.

Ei voi pitää paikkaansa. Sanotaan että sulla on kymmenen 4-6 -vuotiasta. Kukaan ei ole niin pro että suoriutuu tuosta.

Oma eskarilaiseni on ollut useammilla synttäreillä Hoplopissa ja Leos leikkimaassa, ja kertaakaan ei ole vanhempien haluttu jäävän kaitsemaan lapsiaan (olen kysynyt erikseen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä