Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi ketju pilatusta kartanosta

Vierailija
03.01.2023 |

Tehdäänpä uusi ketju, kun edellinen meni poistoon. Saatiin melkein 20 sivua lähes asiallista keskustelua aikaiseksi. Sekin on melkoinen saavutus täällä.

Mitä mieltä olet, pitäisikö netissä julkaistuja juttuja saada kommentoida myös samaan konserniin kuuluvalla keskustelupalstalla, vaikka mielipiteitä olisi yhtä paljon kuin maailmassa hiekanjyviä? Mun mielestä kyllä. Mä ymmärrän näkemyksen, ettei muiden remontit kuulu mulle, mutta julkinen mainostaminen tekee remontista ihmisiä kiinnostavsn ja siitä pitää voida keskustella.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei ole meidän päätettävissä mistä täällä saa keskustella ja mistä ei

Vierailija
2/3 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän ei ole meidän päätettävissä mistä täällä saa keskustella ja mistä ei

Ei ole ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tuosta kartanosta tulee tulee todella mieleen jonkun vähän mukavarakkaan koti. Tarkemmin kun katsoo, kaikki on tehty mahdollisimman halvalla.

Emme rakentaneet onneksi ollenkaan, koska elämässä tapahtui merkittäviä muutoksia, mutta katsoimme aikanaan jonkun valmispakettaja myyneen firman talosuunnittelueditoria. Ideana oli se, että siinä tehtiin muutoksia valittuihin materiaaleihin ja niiden laatuun. Esimerkiksi meidän suosikin (n. 120 neliömetrin omakotitalo) pakettihinta muuttui yli 150 000, jo yli 10v sitten, jos vertasi kaikki halvinta mahdollista hintaa ja kaikki kalleinta mahdollista hintaa.

Paljonkohan myyjä yrittää tuolla "remontilla" netota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi