Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hinnasta vaihtaisit 90kg painavan hikisen, hampaattoman miehen kakkavaipan?

Vierailija
14.11.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko mahtava eduskunta pistettäis se tekemään, niin vois jotain tapahtuakin hoitoalan palkoille

Vierailija
2/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia työtä varmaan jollekin lähihoitajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos koko mahtava eduskunta pistettäis se tekemään, niin vois jotain tapahtuakin hoitoalan palkoille

suunsa suppuun. Tiedättekö ollenkaan, millaisia palkkoja tässä maassa maksetaan esim. akateemisesti koulutetuille? Ei aina kannata verrata omaa palkkaa esim. ammattiyhdistyspampun vastaavaan.

Vierailija
4/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vanhuksia ja muita hoidin, en suhtautunut ikävästi asiakkaisiini. Suurin osa heistä piti minusta. En näyttänyt heille, että minusta ei ollut mielyttävää vaihtaa vaippoja, tuseerata, pestä tekohampaita, kammeta vaatteita jäykälle potilaalle, hoitaa haisevia haavoja, huijata lääkkeitä suuhun...

Haluaisin auttaa toisia, mutta raja siinäkin. En halua rääkätä itseäni tekemällä selkävääränä töitä, kun palkkana on suunnilleen selkään taputus.

Vierailija
5/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan mun paikassa, jossa tehdään kolmivuorotyötä niskalimassa ja kamalassa kiireessä!?

Vierailija
6/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa olen työskennellyt. Käteen jää noin 1500e ja olen sairaanhoitaja.

Vierailija
7/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sairaanhoitajien palkoissa ole hurraamista, mutta perushoitaja(lähihoitaja) tekee sen vielä halvemmalla. Ja omaishoitaja ilmaiseksi, useimmiten.

Vierailija
8/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoivakodeissa ja geriatrisilla osastoilla on aika paljon vanhuksia ja sairaanhoitajia. Laitoin juuri sen takia tiedoksi, että sairaanhoitaja saa täällä noin 1500e käteen. Mitä muut sitten melkein samasta työstä saavat?

Hoitajan työhön kuuluu paskahommien lisäksi myös vastuu toisten ihmisten hengestä... Mutta mehän tehdään tätä kutsumuksen vuoksi. Ei palkalla mitään väliä. Kaikki sekavat väkivaltaiset papat ja mummot tänne vaan. Kyllä me hoidetaan.

Vierailija
9/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää aiempi otsikko: HOITAJAT TAPPAA VANHUKSET!

Vierailija
10/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vaippaa, tuntiliksa on about 14 egee, eli velotan sessiosta 70 cnt.

Sh

Vierailija
11/11 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty tuosta verot pois. Olen palkkaan tyytyväinen ja työstäni tykkään.