Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuvitteli että on kohtelias, kun ilmoittaa että haluaa vain pelkkää seksiä

Olkaa parempia
03.01.2023 |

Mihin tää maailma on menossa. Tietenkään ei ole ikinä kohteliasta, jos sanoo naiselle että vain p***u kiinnostaa.

Ilmoitin kuitenkin takaisin kohteliaasti, että jos olisin tinderissä tarjoamassa pelkkää seksiä miehille, niin ottaisin siitä kyllä maksun.

Kommentit (163)

Vierailija
61/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kohteliasta rehellisesti ilmoittaa mitä on hakemassa. Arvostan tuollaisia miehiä paljon enemmän kuin niitä, jotka esittävät olevansa tosissaan liikkeellä, ja sit seksin jälkeen häippäsevät, kun on saatu mitä on haluttu. Eli suomennettuna hyväksikäyttäjiä.

Toisaalta outoa tuossa esimerkissäsi olisi se, että vakavampaa suhdetta etsinyt nainen pettyisi, kun mies häippäisee "heti" seksin jälkeen, eli nainen myös suostuu seksiin heti, vaikka on muka etsimässä vakavaa suhdetta.

Missähän kirjoitin että näissä tilanteissa sänkyyn mentäisiin heti? En mielestäni missään. Nuo seksinmetsästäjät saattavat olla valmiita esittämään yllättävän kauankin tosissaan olevaa että saavat naisen sänkyyn. Ja sen jälkeen sitten käytös viilenee ja äijä katoaa.

Vierailija
62/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kohteliasta rehellisesti ilmoittaa mitä on hakemassa. Arvostan tuollaisia miehiä paljon enemmän kuin niitä, jotka esittävät olevansa tosissaan liikkeellä, ja sit seksin jälkeen häippäsevät, kun on saatu mitä on haluttu. Eli suomennettuna hyväksikäyttäjiä.

O tempora, o mores. Kohteliasta sanoa toiselle tuntemattomalle tavalliselle ihmiselle, että haluan sinusta vain seksiä? Onpa maailma.

Jos etsii vain seksiä, silloin on hyvä ilmoittaa, että etsii vain seksiä, jolloin toinen tietää heti, lähteäkö kimppaa vai jatkaa matkaa..

Sinustako on kohteliasta kertoa, että etsii elovenaa, punaista mökkiä ja perunamaata, koiraa ja pari lasta. Seksin jälkeen ilmoittaa, että ei nyt oikein nappaakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin nykyinen tapailukumppani sanoi mulle heti alkuun että hän ei näe tästä tulevan ihan siitä syystä parisuhdetta koska toisella on jo lapset ja toisella ei. Ja lisää ei tämä lapsellinen halua.

Sitten vielä totesi että tämä olisi siis seksisuhde. Eipä siinä mitään, alettiin tapailla ja on tämä tietysti nykyään paljon muutakin (vuoden jälkeen) kun tavataan sovitusti viikottain ja tehdään paljon muutakin kun harrastetaan sitä seksiä, välillä ei sitä ole ollenkaan vaan käydään vaan syömässä tms. Meistä on tullut myös ystävät toisillemme ja harrastuskaveritkin.

Oon aina arvostanut suuresti tuota rehellisyyttä alussa ja edelleen. Se mitä tästä on tullut on sitte vaan plussaa ja tuntunu molemmista oikealta, sen kummemmin suhdetyyppi määrittelemättä.

N39

Vierailija
64/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vakavaa suhdetta etsivä ja vain seksiä etsivä päätyvät treffeille asti, joku ei ole ollut rehellinen profiilissaan. Kiusallinen tilanne johtanut kiukkuun.

Vierailija
65/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kohteliaisuudesta, mutta rehellinen tuntui olevan.

Ennenvanhaan tollaset moukat ois saanut avarin poskelle.

Jännä kun se "ennenvanha" onkin nyt taas niin kiinnostava...

Koskaan ei ole hyvä.

Vierailija
66/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O tempora, o mores. Kohteliasta sanoa toiselle tuntemattomalle tavalliselle ihmiselle, että haluan sinusta vain seksiä? Onpa maailma.

Jos etsii vain seksiä, silloin on hyvä ilmoittaa, että etsii vain seksiä, jolloin toinen tietää heti, lähteäkö kimppaa vai jatkaa matkaa..

Sinustako on kohteliasta kertoa, että etsii elovenaa, punaista mökkiä ja perunamaata, koiraa ja pari lasta. Seksin jälkeen ilmoittaa, että ei nyt oikein nappaakaan?

Minulla lukee deittiprofiilissa, että etsin sitoutunutta parisuhdetta. Miehillä on tosi huono sisälukutaito.

Vierailija
67/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vakavaa suhdetta etsivä ja vain seksiä etsivä päätyvät treffeille asti, joku ei ole ollut rehellinen profiilissaan. Kiusallinen tilanne johtanut kiukkuun.

Vaikka molemmat etsisivät samaa asiaa, treffien ei tarvitse johtaa yhtään mihinkäänbja itse asiassa paljon tavallisempaa se onkin niin. Ei siitä kannata kiukutella.

Ihan kauheasti te tunnette lataavan odotuksia aivan ventovieraille ihmisille ennen ensimmäistäkään tapaamista.

Vierailija
68/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä ap välillä jotain muuta kuin niitä seksiasioita. Kyllä se siitä sitten lähtee elämä rullaamaan. 

Vierailija
69/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ilmoitin kuitenkin takaisin kohteliaasti, että jos olisin tinderissä tarjoamassa pelkkää seksiä miehille, niin ottaisin siitä kyllä maksun."

Yritätkö oikeasti uskotella itsellesi että olet Tinderissä mistään muusta syystä kuin jakamassa pillua miehille jotka hivelevät itsetuntoasi ylistämällä av-mamman rupsahtaneen vartalon maasta taivaaseen ja julistavat sinut seksikkäimmäksi naiseksi koskaan.

Voimaannuttava kokemus on Tinderissä vielä käteistäkin parempaa valuutta minkä ovat oppineet ne alfauroot jotka kehuvat saaneensa sadoilta naisilta ensitreffeillä ilman kumia toki kun mamma on niin täpinöissään elämän ensimmäisestä adoniksesta.

Vierailija
70/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ilmoitin kuitenkin takaisin kohteliaasti, että jos olisin tinderissä tarjoamassa pelkkää seksiä miehille, niin ottaisin siitä kyllä maksun."

Yritätkö oikeasti uskotella itsellesi että olet Tinderissä mistään muusta syystä kuin jakamassa pillua miehille jotka hivelevät itsetuntoasi ylistämällä av-mamman rupsahtaneen vartalon maasta taivaaseen ja julistavat sinut seksikkäimmäksi naiseksi koskaan.

Voimaannuttava kokemus on Tinderissä vielä käteistäkin parempaa valuutta minkä ovat oppineet ne alfauroot jotka kehuvat saaneensa sadoilta naisilta ensitreffeillä ilman kumia toki kun mamma on niin täpinöissään elämän ensimmäisestä adoniksesta.

Kuulit tuon isoilta pojilta yläkoulun tupakkanurkalla? On se kyllä hurjaa.

Vierailija
71/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tinder-profiilissa teksti, että en hae parisuhdetta, vaan yhteistä hauskan pitoa. Se toimi hyvin omalla kohdallani ja saman henkisiä naisia oli tinderin tarjonnassa pilvin pimein. Ei kaikki naiset todellakaan ole siellä sitoutunutta parisuhdetta etsimässä.

Kaikille osapuolille on reilua, että kertoo rehellisesti mikä on pelin henki. 

Vierailija
72/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos mies haluaa pelkkää seksiä, miehen ei pitäisi sanoa sitä, vaan tutustumisen pitäisi jatkua ilman yhteisymmärrystä ja johtaa pettymyksiin, kun mies ei ollutkaan kertonut erilaisista toiveistaan?

Vain jos mies on taitamaton. Taitava pelimies pyörittää kuvion siten, että jossakin vaiheessa romanssi vaan tulee luonnolliseen päätökseensä jättäen kauniit, mutta haikeat muistot.

Vierailija
73/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tinder-profiilissa teksti, että en hae parisuhdetta, vaan yhteistä hauskan pitoa. Se toimi hyvin omalla kohdallani ja saman henkisiä naisia oli tinderin tarjonnassa pilvin pimein. Ei kaikki naiset todellakaan ole siellä sitoutunutta parisuhdetta etsimässä.

Kaikille osapuolille on reilua, että kertoo rehellisesti mikä on pelin henki. 

Kyllä, juurikin reilua. Itse näin naisena etsin tinderistä vain seksiseuraa. Uskoisin että meitä on paljon muitakin. Näin ei tuhlata kenenkään aikaa kun sen kertoo suoraan.

Vierailija
74/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä kertoa halunsa mutta vielä parempi kunnioittaa toisen ihmisen halua. Jos ihminen ei anna ymmärtää että seksivonkaaminen on toivottua, niin älä tee sitä hänelle. Mitä ilmeisimmin tinderit on täynnä populaa, jotka kertoo olevansa seksi perässä. Käänny heidän puoleensa. Se on reilu peli.

Vierailija
75/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa on hyvä kun miehet on putkiaivoja ja sanoo suoraan mitä ajattelee. Voi sitten suoraan karsia pois turhat, kun ei tarvitse haaveilla romanttisesta hömpästä.

Mä rekisteröidyin nyt 40+ iässä avioeron jälkeen ensimmäistä kertaa Tinderiin ja Valoon. Ajattelin, että kyllä siellä täytyy olla ihan tavallisia ja kunnollisiakin miehiä.

Eka Tinder match, joka kuvien mukaan oli ihan söpö ja normaalin oloinen mies, ilmoitti suoraan toisessa viestissään mulle että etsii ensisijaisesti parisuhdetta mutta jos meillä ei kemiat kohtaa niin hänelle riittää jos tarjoan edes pelkää seksiä. Kuvitteleeko miehet että naiset on jotain käveleviä illunkantotelineitä, jotka aukoo haarojaan helpottaakseen tuntemattomien miesten paineita?!

Eka Valo match oli myös ihan kunnollisen oloisen näköinen. Ensimmäisessä viestissään hän ilmoitti että voisin tulla heti hänen luokseen ja kainaloon.

Eikö miehet halua rakkaussuhteita lainkaan?

Poistin Tinderin ja Valon. En vaan jaksa tuota touhua. Löytyköön mahdollinen mies arjesta niin voi rauhassa arvioida millä motivaatiotekijöillä on liikkeellä.

Vierailija
76/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa on hyvä kun miehet on putkiaivoja ja sanoo suoraan mitä ajattelee. Voi sitten suoraan karsia pois turhat, kun ei tarvitse haaveilla romanttisesta hömpästä.

Mä rekisteröidyin nyt 40+ iässä avioeron jälkeen ensimmäistä kertaa Tinderiin ja Valoon. Ajattelin, että kyllä siellä täytyy olla ihan tavallisia ja kunnollisiakin miehiä.

Eka Tinder match, joka kuvien mukaan oli ihan söpö ja normaalin oloinen mies, ilmoitti suoraan toisessa viestissään mulle että etsii ensisijaisesti parisuhdetta mutta jos meillä ei kemiat kohtaa niin hänelle riittää jos tarjoan edes pelkää seksiä. Kuvitteleeko miehet että naiset on jotain käveleviä illunkantotelineitä, jotka aukoo haarojaan helpottaakseen tuntemattomien miesten paineita?!

Eka Valo match oli myös ihan kunnollisen oloisen näköinen. Ensimmäisessä viestissään hän ilmoitti että voisin tulla heti hänen luokseen ja kainaloon.

Poistin Tinderin ja Valon. En vaan jaksa tuota touhua. Löytyköön mahdollinen mies arjesta niin voi rauhassa arvioida millä motivaatiotekijöillä on liikkeellä.

Tuotahan se on. Samasta syystä itse jätin koko homman. Ei vaan jaksa sitä lapsellista hihihihhih-seksi-viestittelyä tuntemattomilta. Olen aiiivan liian vanha siihen.

Vierailija
77/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää sinkuksi vaan. Johan tuossa tuli jo monta asiaa esiteltyä, mitkä sulla menee pieleen sun ajatusmaailmassasi.

Vierailija
78/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jää sinkuksi vaan. Johan tuossa tuli jo monta asiaa esiteltyä, mitkä sulla menee pieleen sun ajatusmaailmassasi.

Listaapa ne asiat, jotka on tuossa ajatusmaailmassa ns. väärin.

Vierailija
79/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onnea sillekin miesressukalle, joka suhun sotkeentuu. Ota se pää pois omasta persaukostasi. Minäminäminä...

Ei noiden ihmisten tarpeet ole yhtään vähempiarvoisia tai huonompia kuin sinunkaan. Jos et kohdannut sellaisen kanssa, jonka kanssa teidän tavoitteet ja tarpeet osuvat yksin, se ei ole yhtään enempää niiden miesten vika.

Kannattaa myös muistaa, että naisethan tämän oman ansansa on taistelleet! Naiset halusi vapaata seksiä. Nyt niitetään mitä on kylvetty.

Vierailija
80/163 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listaapa ne asiat, jotka on tuossa ajatusmaailmassa ns. väärin.

2 kokemusta kertoo kaiken??! Ja sen perusteella yleistetään.

Kukaan nainen ei kuuntelis tuollaista yleistävää sontapuhetta naissukupuoleen kohdistuen. Ja varsinkin kahden (2) kokemuksen perusteella.

Lisäks ajatus siitä, että noissa miehissä on ikään kuin jotain vikaa, että ne haluaa eri asioita kuin ap. Ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi