Mies kuvitteli että on kohtelias, kun ilmoittaa että haluaa vain pelkkää seksiä
Mihin tää maailma on menossa. Tietenkään ei ole ikinä kohteliasta, jos sanoo naiselle että vain p***u kiinnostaa.
Ilmoitin kuitenkin takaisin kohteliaasti, että jos olisin tinderissä tarjoamassa pelkkää seksiä miehille, niin ottaisin siitä kyllä maksun.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Siis jos mies haluaa pelkkää seksiä, miehen ei pitäisi sanoa sitä, vaan tutustumisen pitäisi jatkua ilman yhteisymmärrystä ja johtaa pettymyksiin, kun mies ei ollutkaan kertonut erilaisista toiveistaan?
Ilmottakoon profiilissa että otan vastaan ilmaista seksiä tai että on valmis maksamaan seksistä. Voi sitten ohittaa suoraan moiset.
Kohteliasta ei ole sellaista kysyä jokaiselta tapaamaltaan naiselta. Käytössäännöt kuuluu myös nettitreffailuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sen pitänyt valehdella mieluummin?
Joo, rehtiä ja reilua on vannoa ikuista rakkautta yms yms ja sitten häipyä kun on päässyt polkaisemaan.
Ei se asiasta silti kohteliasta tee! Ihan niinkuin jokainen nainen oisi joku potentiaalinen pildentarjoaja nykyään, jonka voi tilata himaan kun huvittaa.
Mitä muuta naiset sitten on? Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekee naiset itse. Ei se ole mikään ihme, että syntyy väärin käsitys jos toinenkin kun naiset pitää yllä kahta agendaa. He itse korostavat sukupuoltaan ja seksuaalisuuttaan ja seuraavassa lauseessa kysytään miksi näitä aina koristetaan. Koettakaa jo jumalauta päättää mitä te haluatte.
Nuoret naisetkin pukeutuvat niin provosti ettei ihme jos tummemmilla kavereilla menee pasmat sekaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kohteliaisuudesta, mutta rehellinen tuntui olevan.
Ennenvanhaan tollaset moukat ois saanut avarin poskelle.
Ennen vanhaan? Pätkiikö muisti? Ennen miehet eivät edes kysyneet ja naiset eivät kieltäytyneet. Nyt on vapaus valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan? Pätkiikö muisti? Ennen miehet eivät edes kysyneet ja naiset eivät kieltäytyneet. Nyt on vapaus valita.
Ei pidä paikkaansa. Ennen on ollut käytöstavat, rikolliset asia erikseen.
Kohteliasta tai ei, ainakin sanoi suoraan mitä hakee. Eri asia sitten miten suuri menestys tulee olemaan mutta oma probleemansa.
Täysi tollo ja törppöhän tuo on, mitään et menetä ja hyvä kun heti kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on mennyt sairammaksi ja oudommaksi ja jos et heti ekoilla treffeillä anna olet outo,pihtari, estynet jne. Ei kaikki ole sellaisia että heti ollaan raajat levällään antamassa jokaiselle miehelle.
No miksi sellainen nainen sitten haluaa mennä treffeille miehen kanssa joka vain haluaa pillua?
En nyt tajua. Siis rehellisyyskö on nyt sitä tolloutta ja törppöyttä, vai yleensä ottaen se että on tinderissä seksin perässä?
Olen astetta pöllömpi nainen kun en nyt tajua. Aika moni on tinderissä vain seksiä etsimässä. Ei sitä kannata henkilökohtaisena loukkauksena ottaa.
Ehkäpä jollain logiikalla tuo on kohteliasta. Minä sain erään miehen häkeltymään omalla näkemykselläni hieman samantapaisessa asetelmassa.
Olin tapaillut erästä miestä jo jonkin aikaa, kun kävi ilmi, että hän oli naimisissa. Ei ollut tullut kertoneeksi. En oikein voinut ryhtyä rähisemään julkisella paikalla, joten olin hiljaa. Hän yritti täyttää hiljaisuutta höpöttämällä ja päästi suustaan tämän helmen: "Kyllä minä haluan käydä sinun luonasi vielä kymmenenkin vuoden kuluttua."
Mies ei mitenkään tajunnut sitä, että tuo ei ollut mikään kohteliaisuus, vaan siihen sisältyi muun muassa olettamuksia siitä, että haluaisin olla hänen salarakkaansa (-panonsa) ja että olisin sinkku ja käytettävissä hamaan tulevaisuuteen. Tai omassa parisuhteessani ja silti käytettävissä.
Ehkä hän olisi ottanut kohteliaisuutena sen, että häneltä haettaisiin seksiä ilman mitään muuta, mutta hän olikin mies. On siinä eronsa nykypäivänäkin, vaikkei periaatteessa enää pitäisi olla suuria sukupuolten eroja.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tajua. Siis rehellisyyskö on nyt sitä tolloutta ja törppöyttä, vai yleensä ottaen se että on tinderissä seksin perässä?
Olen astetta pöllömpi nainen kun en nyt tajua. Aika moni on tinderissä vain seksiä etsimässä. Ei sitä kannata henkilökohtaisena loukkauksena ottaa.
Niin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Ennen on ollut käytöstavat, rikolliset asia erikseen.
Esim isännät kyseli piioilta saako näitä painaa? Isät kyseli tyttäreltä mitä jos hänet naitetaan taloon? Tämä sinun ennen sijoittuu 60- luvun jälkeiseen aikaan?
Huonosti oot tehnyt määrittelyt tinderiin. Eikö se ole kuitenkin rakennettu niin, että ruksitaan vaihtoehtoja ja pelkkää seksiä etsiville tulee niitä toisia pelkkää seksiä etsiviä? Kun varmasti heitäkin riittää kovasti ihan kaikissa sukupuolissa.
(Itsellä ei kokemusta deittipalveluista muutoin kuin kavereita olen auttanut tekstejä muotoilemaan ja kuvia editoimaan, kun ovat itse liian vaatimattomia )
Siirtyisin noihin. Seuranhaku tähtää avioliittoon ja perheellistymiseen. Irtosuhteiden hakijoita ei juurikaan näy. Käyttäjien aitous selviää googlettamalla profiilin kuvia ja henkilön nimen. Profiilikuvaa varten mekko päälle. Panosta ilmoitukseen. Vastaa asiallisiin viesteihin ja hyvin täytettyihin profiileihin. Iltasin aktiivisinta.
https://www.farmersdatingapp.com/
https://www.singlefarmersdating.com/
https://www.farmersonly.com/
Lähempää löytyviä:
https://www.rosebrides.com/ search toiminto
https://www.amoremi.ee/
Nämä on näitä "minä olen vaan rehellinen suorapuheinen suomalainen ja sanon aidosti mitä ajattelen"-tyyppejä. Eli käytöstavat jääneet oppimatta ja laukovat ilkeyksiä suustaan ilman mitään suodatinta. Heidän maailmassaan varmaan on "kohteliasta" sanoa että haluaa vain seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä "minä olen vaan rehellinen suorapuheinen suomalainen ja sanon aidosti mitä ajattelen"-tyyppejä. Eli käytöstavat jääneet oppimatta ja laukovat ilkeyksiä suustaan ilman mitään suodatinta. Heidän maailmassaan varmaan on "kohteliasta" sanoa että haluaa vain seksiä.
Itsekkyys, eikä se ole sukupuolisidonnainen asia. #ylimennytlapsikeskeisyys
Vierailija kirjoitti:
Maailma on mennyt sairammaksi ja oudommaksi ja jos et heti ekoilla treffeillä anna olet outo,pihtari, estynet jne. Ei kaikki ole sellaisia että heti ollaan raajat levällään antamassa jokaiselle miehelle.
Naisen roolihan on aina "antaa". 🤦
Mitä sitten olisi pitänyt sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos mies haluaa pelkkää seksiä, miehen ei pitäisi sanoa sitä, vaan tutustumisen pitäisi jatkua ilman yhteisymmärrystä ja johtaa pettymyksiin, kun mies ei ollutkaan kertonut erilaisista toiveistaan?
Ilmottakoon profiilissa että otan vastaan ilmaista seksiä tai että on valmis maksamaan seksistä. Voi sitten ohittaa suoraan moiset.
Kohteliasta ei ole sellaista kysyä jokaiselta tapaamaltaan naiselta. Käytössäännöt kuuluu myös nettitreffailuun!
Juuri näin, profiilissa saa ilmoittaa, että on hakemassa vain seksiseuraa. Tietysti voi olla, että joku hakee parisuhdetta, mutta tältä naiselta ei halua muuta kuin seksiä, niin on kai se sitten reilua sanoa suoraan, että tämä nainen ei kiinnosta muuta kuin seksimielessä. Niin veikkaan, että ei kukaan nainen halua jatkaa asiaa enää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen roolihan on aina "antaa". 🤦
Ja mistä nämä juurtuneet käsitteet tulee? No, historiasta. Ei siitä 60-luvusta niin kauaa ole. Esim itse olen vahinko vuodelta -67.#kodinperintö
Hih hih