Saatteko nukuttua vaikka olisi pissahätä?
Monesti herää yöllä hätään mutta ei viitsisi millään nousta vessaan mutta ite en saa unta jos en tyhjennä rakkoa ensin. Välillä myös iltasin EK oo muistanu käydä vessassa sitten tunnin parin päästä herää ja on hätä
Kommentit (25)
Kyllä. En ole vielä tähän astisen aikuiselämäni aikana herännyt yöllä vessaan, vaikka tuntuu olevan muilla enemmän sääntö kuin poikkeus käydä parikin kertaa yössä.
No en todellakaan pysty. Harmillisesti iän myötä on noustava myös öisin asioille.
En nuku, näen horros unta jossa pissaan. Aina jonnekin outoon paikkaan, tai istun potalla, siis pikku potalla, paljon ihmisiä ympärillä. Lopulta herään ja kayn vessassa. Yleensä nukahdan uudelleen.
Kyllä nousen koska tässä iässä voi tahdottomasti pissaa tulla pöksyyn.
Onko palstan keski-ikä nykyään 80 vuotta????
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En ole vielä tähän astisen aikuiselämäni aikana herännyt yöllä vessaan, vaikka tuntuu olevan muilla enemmän sääntö kuin poikkeus käydä parikin kertaa yössä.
Yöllinen kuseskelu ei taida olla niinkään naisten vaan miesten ongelma. Vaimoni ei mielestäni koskaan käy yöllä vessassa (joitain poikkeuksia lukuun ottamatta), mutta itse herään muutaman kerran viikossa keskellä yötä kusihätään.
Pakko se on lähteä. Se kusihätä tulee uniin ja ilmeisesti alitajunta estää kusemasta sänkyyn, vaikka unessa etsii kusipaikkaa.
Ikävä kyllä. Tämä on johtanut läheltä piti-tilanteisiin ja myös siihen että olen kussut sänkyyn. Mutta ei, pahakaan pissahätä ei häiritse unensaantiani millään lailla.
Jonkin aikaa kestän, mutta sitten alan näkemään unia vessassa käynnistä. En aina jaksaisi mennä kuselle, mutta pakko mennä sitten kun rakkoni melkein halkeaa.
Ne on nuo vessaunet mulla hauskoja. Ensin ei löydy, sit joku likanen koppero jossa on hirveesti ihmisiä. Ja siihen tyyliin, ei mitään pissirauhaa. Siihen sitten havahdun ja pakko lähteä. Joskus näen että pissin ja pissin mutta rakko ei tunnu tyhjentyvän. Siihenkin herään, koskaan en ole vielä unessa oikeesti kastellut sänkyä.
En saa nukuttua , jos on kova pissahätä .
En tosiaankaan saa. Itseasiassa pelkkä ajatus, että saattaisiko minua pissattaa estää tehokkaasti unentulon.
Olen koko elämäni käynyt lähes joka yö pissalla. Jo ihan pienenä lapsena tämä tarve oireili unissakävelynä ja yrityksenä pissailla erikoisiin paikkoihin. Kiipesin esim. roskikseen ja nojatuolin käsinojalle hakiessani pissapaikkaa.
Vaikka saisi niin ei kannata turhaan rasittaa rakkoaan.
Jonkin aikaa kestän, mutta sitten alan näkemään unia vessassa käynnistä. En aina jaksaisi mennä kuselle, mutta pakko mennä sitten kun rakkoni melkein halkeaa.
Kerta yössä on vielä normaalia, vaikka itse en käy koskaan vaan pärjään hyvin kahdeksan tuntia kusematta. Moni pilaa rakkonsa kun käy aina varmuuden vuoksi vessassa vaikka ei olisi yhtään edes tarvetta.
En saa nukuttua, kyllä siihen pissahätään herää. Tätä tapahtuu kyllä melko harvoin, sillä käyn ennen nukkumaanmenoa pissalla ja vältän juomasta suuria määriä.
En pysty.tänäkin aamuna heräsin ja rakkoon ihan sattui täyttynyt yön aikana ylitäytee.yritin vaihtaa asentoa ja jatkaa unia mutta se hätä tuntuu niin kovalta että pakko se on vessaan nousta
Emme.