Miksei sektion tehneet voi vain myöntää ettei se ole synnytys?
Kommentit (13)
Vierailija:
Toiseksi, sektio on synnytystapa siinä missä alatiesynnytys.Kolmanneksi, jokainen ihminen ja eläin on tähän maailmaan syntynyt joten hänet on synnytetty.
T:alateitse synnyttänyt, sektiolla itse syntynyt.
jota käyttää.Ei tarvisisi sitten asiasta tapella enämpätä. Jos lapsi ei sektiossa synny, mitä sitten? Sektioituu? " Moi mä oon Lasse ja mun sektoitumispäivä on 12.toukokuuta " . " Tervetuloa sektareille!" " Hyvää sektaripäivää sinulle rakkain, hyvää sektari päivää toivotan..."
Täh?
Olen onnellinen ihanasta terveestä lapsestani ja on sama synnytinkö vai sainko hänet vai miten se tapahtuikaan kenenkin mielestä.
Miksihän muuten alatiesynnyttäneet sektiovastaiset ihmiset eivät voi myöntää olevansa kateellisia sektioäideille? En yleistä, mutta monet selvästi ovat. Minun synnytys tai mikälie oli kivuton ja helppo josta toivuin nopeasti.
onko sulla päässä mitään muita ajatuksia kuin tämä?
" synnyttää53*C
1. ruumiintoiminnoista joiden avulla nainen t. eläinnaaras saattaa (ainakin lähes täysiaikaisen) jälkeläisen t. jälkeläiset ulos kohdustaan; saada lapsi; eläimistä tavallisemmin: poikia, penikoida, vasoa, varsoa, karitsoida tms. Synnytti terveen pojan. Synnyttää kuollut lapsi. Synnyttää normaalisti (alatietä), keisarileikkauksella. Synnyttää epiduraalipuudutuksessa, hypnoosissa. Kerran, monesti synnyttänyt nainen. Synnyttää ennenaikaisesti, ajallaan. - - vaimosi Elisabet synnyttää sinulle pojan UT. Nisäkkäät synnyttävät eläviä poikasia.
Kuv. Hallituksen synnyttäminen.
2. saada aikaan, muodostaa, kehittää, luoda, aiheuttaa. Nousukauden synnyttämät uudet yritykset. Muovit synnyttävät palaessaan myrkyllisiä kaasuja. Hehkulamppu synnyttää myös lämpöä. Uutinen synnytti vilkasta keskustelua. Veronkorotukset synnyttivät pahaa verta, suuttumusta. "
Eli synnyttää=saada lapsi
Ihan samantekevää, miten lapsi saadaan, se on silti =synnyttää
eka lapsi syntyi alateitse ja toinen suunnitellulla sektiolla ja koen, että olen synnyttänyt vain kerraan. Tämä on vain minun tapauksessa minun mielipide ja mielestäni jokainen tapaus on erilainen ja ihmiset kokee asiat erilailla.
sektiolla, kun en enää kehtaa kuulua näihin idiootteihin alatiesynnyttäjiin, jos keskimääräinen älykkyysosamäärä on tätä luokkaa
Minua sitten ärsyttää jatkuva jauhaminen tästä aiheesta.
Sektiolla syntyvät ihan yhtä hyviä (sekä vauvat että äidit).
Lopettakaa jo turhanpäiväinen tappelu!!
T. äiti, joka on synnyttänyt 2 lasta alatiesynnytyksellä.
ainakin suunnitellussa sektiossa ei sanan varsinaisessa merkityksessä synnytetä koska minulla ei ainakaa ollut minkään laisia kipuja enkä joutunut tekemään mitää muuta kuin makaamaan leikkauspöydällä. En hiki päässä ponnistellut. Muutaman päivän vatsa oli hellä. Lapsi kyllä syntyy leikkauksellakin mutta mielestäni sitä ei synnytetä vaan leikataan.
mulla ei ole osaa eikä arpaa lapseni synnytykseen. Minä makasin kuin lahna ja muut uurastivat. Sitten lopulta sikiöni oli poistunut minusta ja siinä se lapsi oli.... syntyneenä muttei synnytettynä!
Toiseksi, sektio on synnytystapa siinä missä alatiesynnytys.
Kolmanneksi, jokainen ihminen ja eläin on tähän maailmaan syntynyt joten hänet on synnytetty.
T:alateitse synnyttänyt, sektiolla itse syntynyt.
Jos on noin pahat patoutumat tuollaista asiaa kohtaan. Menisi hoitoon pakkomielteensä kanssa. Voi reppanaa..