Uusi variantti usassa jo 40 % koronatartunnoista. Vapalahti suorittaa maskia.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/baa72600-fb08-4722-b373-bef0e…
Herää ajatus, mitä sieltä Kiinasta mahtaa tulla, kun ei Suomessa vaivauduta testaamaan.
Kommentit (978)
Myöhässä taas jälleen kerran. Kiinalaiset viruksineen on jo täällä. Juuri ehtivät tulla opiskelijat kun amkit alkaa maanantaina. Pakkotestausta vasta viritellään. Kouluissa läsnäolopakko niin katsotaanpa miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Myöhässä taas jälleen kerran. Kiinalaiset viruksineen on jo täällä. Juuri ehtivät tulla opiskelijat kun amkit alkaa maanantaina. Pakkotestausta vasta viritellään. Kouluissa läsnäolopakko niin katsotaanpa miten käy.
Kyllä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/237b4e01-6437-4ad5-8917-162dd61deeb6
Näitähän tuli Intiasta vuosi(?) sitten. Nyt ne polttaa Kiinassa ruumiita kaduilla kun ei krematoriot vedä ja hautaustoimi ylipäätäänkin on ruuhkautunut. Infektioon kuolleen ruumista ei saa kotona säilyttää, mutta hakijaakaan ei saa, on ainoo vaihtoehto rovio pihalla.
Ei käy kateeksi.
Brittiläinen terveysalaan keskittyvä datayhtiö Airfinity on arvioinut, että tällä hetkellä korona aiheuttaisi Kiinassa 15 850 kuolemaa vuorokaudessa, eli yli kolminkertaisesti sen, mitä Kiina väittää koko pandemian aikana kuolleen.
Kiinassa on autoja joissa ruumiit poltetaan. Ne poltetaan moottoritiesiltojen alla jotta ne ei näy satelliittikuvissa. samaten ne karanteenilaitokset on siltojen alla piilossa.
Vapalahden kaltaiset koronahihhulit voivat vapaasti käyttää maskia ja saarnata kunhan eivät sitä minulle tule tyrkyttämään ja minun tontilla saarnaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinassa oli kovat rajoitukset kolme vuotta. Mikse tauti hävinnyt sieltä?
Israel on ahkerin rokottaja. Miksk sielläkin porukkaa kuolee silti?Biikit, sitä ei vaan uskalleta myöntää
Kiinassa ei ole annettu lainkaan myrkyllisiä mrna-piikkejä vaan ainoastaan vanhanaikaisia turvallisia rokotteita ja tilanne siellä on nyt mitä on
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34540442/
Toxic Epidermal Necrolysis Post COVID-19 Vaccination - First Reported Case
Vapalahti on nyt ihmeissään Kiurun puheista
Toinen kierros oli pahempi. En voi hyvin, vieläkään.
Itse sairastanut koronan rokottamattomana ja vieläpä melko lievänä, ja sen jälkeen kuukausia myöhemmin altistunut pari kertaa pitkäaikaisestikin (mm. kaksi perheenjäsentä sairastanut samassa asunnossa). Olen perusterve ja muuten en ole sairastanut oikein mitään useisiin vuosiin, pari jotain päivän tai kaksi kestänyttä pikkuflunssaa, jotka todennäköisesti ovat johtuneet väsymyksestä.
Nyt viimeisen vuoden aikana olen laittanut merkille, että suurin osa vähintään kaksi rokotetta ottaneista tutuista ovat vähän väliä kipeinä - en tiedä mitä oikein jatkuvasti sairastavat, mutta olen altistunut näille heidän sairauksilleen useita kertoja tämän vuoden aikana, enkä ole saanut minkäänlaista tartuntaa. Osa on sairastanut koronankin pariin otteeseen ja melko kovilla oireilla, osalla taas ollut outoja tulehduksia, joita edes lääkärit eivät ole osanneet diagnosoida ja loput ovat noin kuukauden välein jossain flunssassa.
Jokin tässä yhtälössä mättää ja pahasti, eikä se todellakaan ole oma luontainen immuniteetti.
syvyyksien kraken tulee amerikasta ja te olette rasisteja
WHO päättää, onko koronapandemia yhä maailmanlaajuinen terveysuhka
Maailman terveysjärjestön hätätilakomitea (WHO) kokoontuu 27. tammikuuta päättämään, luokitellaanko koronapandemia yhä maailmanlaajuiseksi kansanterveydelliseksi hätätilaksi.
Olin tänään bussissa. Maskia en pitänyt , eikä muutkaan
Vierailija kirjoitti:
WHO päättää, onko koronapandemia yhä maailmanlaajuinen terveysuhka
Maailman terveysjärjestön hätätilakomitea (WHO) kokoontuu 27. tammikuuta päättämään, luokitellaanko koronapandemia yhä maailmanlaajuiseksi kansanterveydelliseksi hätätilaksi.
Hehe! Ei varmaan, kun katselee Kiinan ja Jenkkien tilannetta 😅
Vierailija kirjoitti:
Olin tänään bussissa. Maskia en pitänyt , eikä muutkaan
Olin Loppiaisena täysin lopuunmyydyissä junissa vaihdolla kahdeksan tuntia. Väkeä kuin pipoa. Näin kaksi (2) maskia.
Miten voi väsyttää näin paljon , koronasta kuukausi aikaa
Kiinassa on kuollut julkkiksia koronaan