Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi variantti usassa jo 40 % koronatartunnoista. Vapalahti suorittaa maskia.

Vierailija
02.01.2023 |

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/baa72600-fb08-4722-b373-bef0e…

Herää ajatus, mitä sieltä Kiinasta mahtaa tulla, kun ei Suomessa vaivauduta testaamaan.

Kommentit (978)

Vierailija
961/978 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa on kuollut julkkiksia koronaan

Vierailija
962/978 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhässä taas jälleen kerran. Kiinalaiset viruksineen on jo täällä. Juuri ehtivät tulla opiskelijat kun amkit alkaa maanantaina. Pakkotestausta vasta viritellään. Kouluissa läsnäolopakko niin katsotaanpa miten käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/978 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhässä taas jälleen kerran. Kiinalaiset viruksineen on jo täällä. Juuri ehtivät tulla opiskelijat kun amkit alkaa maanantaina. Pakkotestausta vasta viritellään. Kouluissa läsnäolopakko niin katsotaanpa miten käy.

Kyllä.

Vierailija
964/978 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/237b4e01-6437-4ad5-8917-162dd61deeb6

Näitähän tuli Intiasta vuosi(?) sitten. Nyt ne polttaa Kiinassa ruumiita kaduilla kun ei krematoriot vedä ja hautaustoimi ylipäätäänkin on ruuhkautunut. Infektioon kuolleen ruumista ei saa kotona säilyttää, mutta hakijaakaan ei saa, on ainoo vaihtoehto rovio pihalla.

Ei käy kateeksi.

Vierailija
965/978 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittiläinen terveysalaan keskittyvä datayhtiö Airfinity on arvioinut, että tällä hetkellä korona aiheuttaisi Kiinassa 15 850 kuolemaa vuorokaudessa, eli yli kolminkertaisesti sen, mitä Kiina väittää koko pandemian aikana kuolleen.

Vierailija
966/978 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa on autoja joissa ruumiit poltetaan. Ne poltetaan moottoritiesiltojen alla jotta ne ei näy satelliittikuvissa. samaten ne karanteenilaitokset on siltojen alla piilossa.

Vierailija
967/978 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapalahden kaltaiset koronahihhulit voivat vapaasti käyttää maskia ja saarnata kunhan eivät sitä minulle tule tyrkyttämään ja minun tontilla saarnaa.

Vierailija
968/978 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinassa oli kovat rajoitukset kolme vuotta. Mikse tauti hävinnyt sieltä?

Israel on ahkerin rokottaja. Miksk sielläkin porukkaa kuolee silti?

Biikit, sitä ei vaan uskalleta myöntää

Kiinassa ei ole annettu lainkaan myrkyllisiä mrna-piikkejä vaan ainoastaan vanhanaikaisia turvallisia rokotteita ja tilanne siellä on nyt mitä on

Vierailija
969/978 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34540442/

Toxic Epidermal Necrolysis Post COVID-19 Vaccination - First Reported Case

Vierailija
970/978 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapalahti on nyt ihmeissään Kiurun puheista

Vierailija
971/978 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kierros oli pahempi. En voi hyvin, vieläkään.

Vierailija
972/978 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sairastanut koronan rokottamattomana ja vieläpä melko lievänä, ja sen jälkeen kuukausia myöhemmin altistunut pari kertaa pitkäaikaisestikin (mm. kaksi perheenjäsentä sairastanut samassa asunnossa). Olen perusterve ja muuten en ole sairastanut oikein mitään useisiin vuosiin, pari jotain päivän tai kaksi kestänyttä pikkuflunssaa, jotka todennäköisesti ovat johtuneet väsymyksestä.

Nyt viimeisen vuoden aikana olen laittanut merkille, että suurin osa vähintään kaksi rokotetta ottaneista tutuista ovat vähän väliä kipeinä - en tiedä mitä oikein jatkuvasti sairastavat, mutta olen altistunut näille heidän sairauksilleen useita kertoja tämän vuoden aikana, enkä ole saanut minkäänlaista tartuntaa. Osa on sairastanut koronankin pariin otteeseen ja melko kovilla oireilla, osalla taas ollut outoja tulehduksia, joita edes lääkärit eivät ole osanneet diagnosoida ja loput ovat noin kuukauden välein jossain flunssassa.

Jokin tässä yhtälössä mättää ja pahasti, eikä se todellakaan ole oma luontainen immuniteetti.

Vierailija
973/978 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

syvyyksien kraken tulee amerikasta ja te olette rasisteja

Vierailija
974/978 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

WHO päättää, onko koronapandemia yhä maailmanlaajuinen terveysuhka

Maailman terveysjärjestön hätätilakomitea (WHO) kokoontuu 27. tammikuuta päättämään, luokitellaanko koronapandemia yhä maailmanlaajuiseksi kansanterveydelliseksi hätätilaksi.

Vierailija
975/978 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään bussissa. Maskia en pitänyt , eikä muutkaan

Vierailija
976/978 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WHO päättää, onko koronapandemia yhä maailmanlaajuinen terveysuhka

Maailman terveysjärjestön hätätilakomitea (WHO) kokoontuu 27. tammikuuta päättämään, luokitellaanko koronapandemia yhä maailmanlaajuiseksi kansanterveydelliseksi hätätilaksi.

Hehe! Ei varmaan, kun katselee Kiinan ja Jenkkien tilannetta 😅

Vierailija
977/978 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tänään bussissa. Maskia en pitänyt , eikä muutkaan

Olin Loppiaisena täysin lopuunmyydyissä junissa vaihdolla kahdeksan tuntia. Väkeä kuin pipoa. Näin kaksi (2) maskia.

Vierailija
978/978 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi väsyttää näin paljon , koronasta kuukausi aikaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme