Uusi variantti usassa jo 40 % koronatartunnoista. Vapalahti suorittaa maskia.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/baa72600-fb08-4722-b373-bef0e…
Herää ajatus, mitä sieltä Kiinasta mahtaa tulla, kun ei Suomessa vaivauduta testaamaan.
Kommentit (978)
Mä oon ainakin onnellinen etten lähtenyt tähän sirkukseen mukaan... En mennyt oikeastaan missään mukana, elin vain normaalia arkeani.. En lataillut mitään sovelluksia, en ottanut rokotteita, en tehnyt testejä, en välittänyt ollenkaan.. Miksikö? Koska näin epäloogisuuden läpi ja olen terve mies joka pitää muutenkin terveydestään huolta. Maskia kyllä käytin aluksi sen myönnän, ja sekin johtui vaan siitä että sain olla rauhassa kaupassa ilman lampaiden vihasia katseita ja kyselemistä että missä maski.
En mollannut ketään, en ollut missään leireissä, puolella tai toisella. Olin oma tiimini.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin onnellinen etten lähtenyt tähän sirkukseen mukaan... En mennyt oikeastaan missään mukana, elin vain normaalia arkeani.. En lataillut mitään sovelluksia, en ottanut rokotteita, en tehnyt testejä, en välittänyt ollenkaan.. Miksikö? Koska näin epäloogisuuden läpi ja olen terve mies joka pitää muutenkin terveydestään huolta. Maskia kyllä käytin aluksi sen myönnän, ja sekin johtui vaan siitä että sain olla rauhassa kaupassa ilman lampaiden vihasia katseita ja kyselemistä että missä maski.
En mollannut ketään, en ollut missään leireissä, puolella tai toisella. Olin oma tiimini.
Se on paras tapa tarkkailla aina tilanteita, etäällä.. Ei asetu kenenkään puolelle, koska yleensä jos niin tekee, sokaistuu kaikelta muulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa myrkkyjen tunkeminen elimistöönne ja liikkukaa, pitäkää terveydestänne huolta.
On muuten kumma että yksikään lääkäri tai hoitaja ei suosittele liikkumaan, syömään terveellisesti ja vitamiineja,vaan suosittelevat näitä rokotteita edelleen jotka osoittautuneet tehottomiksi ja kaikenlisäksi vaarallisiksi. Joillekin tullut kamalat oireet,joillekin lievemmät mutta yhtä kaikki aivan turhia.
Tän saman näkee esim masennuksen hoidossa, kukaan ei koskaan suosittele sitä kaikkein parasta keinoa helpottaakseen sitä, mikä on liikunta. Se vapauttaa samoja aineita kuin masennuslääkkeet aivoissa. Mutta tämä on NOUNOU koska pitäähän lääkkeillä tehä rahaa, sehän on selvä!
On ihan tieteellinen tutkimus siitä kuinka jo pelkästään tunnin kävelylenkki kohottaa kuntoa ja mielialaa eikä tarvitse edes olla himoliikkuja tai lenkkeilijä. Mutta jostain syystä vuodesta 2020 ei saa enää keskustella koronan yhteydessä tästä asiasta kuinka liikunta vaikuttaa jaksamiseen ja terveyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa myrkkyjen tunkeminen elimistöönne ja liikkukaa, pitäkää terveydestänne huolta.
On muuten kumma että yksikään lääkäri tai hoitaja ei suosittele liikkumaan, syömään terveellisesti ja vitamiineja,vaan suosittelevat näitä rokotteita edelleen jotka osoittautuneet tehottomiksi ja kaikenlisäksi vaarallisiksi. Joillekin tullut kamalat oireet,joillekin lievemmät mutta yhtä kaikki aivan turhia.
Tän saman näkee esim masennuksen hoidossa, kukaan ei koskaan suosittele sitä kaikkein parasta keinoa helpottaakseen sitä, mikä on liikunta. Se vapauttaa samoja aineita kuin masennuslääkkeet aivoissa. Mutta tämä on NOUNOU koska pitäähän lääkkeillä tehä rahaa, sehän on selvä!
Niinpä. Itselleni määrättiin töistä johtuvaan ahdistukseen mielialalääkkeet, mm. Työpaikkakiusaaminen. Onneksi pääsin näistä lääkkeistä eroon. Tässähän meni jo vikaan, koska asiassa olisi pitänyt keskittyä siihen, mikä asia töissä ahdistaa.
En koske enää ikinä noihin lääkkeisiin.
Nykyään joudun mm. ÄitiysNeuvolassa syynin alle noiden syötyjen lääkkeiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama, sukulaiset ja ystävät lähtivät tähän farssiin mukaan,pysyin hiljaa ja nyökkäilin vaan. Jo alussa näki mitä hysteeria teki ihmisille. Yhden kerran muistan kun joku mummo tiuskas just pääoven edessä "hei nuori laita sitä käsidesiä" ei nähnyt sitten maskin läpi että en todellakaan mikään nuori vaan yli 30 vuotias nainen, lyhyys varmaan hämäsi ja maski naamalla,silloin teki mieli tiuskasta takaisin hei vanhus älä jää kyttäämään muiden käsidesin käyttöä hanki elämä,mutta pysyin hiljaa. 2 kertaa tullut tilanteita kun ei ollut maskia naamalla että jotkut mua isompia ja rotevampia miehiä rupes märisemään kassajonossa että miks tuollakaan ei ole maskia,levitän virusta tahallani ja plaah plaah plaah...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan tieteellinen tutkimus siitä kuinka jo pelkästään tunnin kävelylenkki kohottaa kuntoa ja mielialaa eikä tarvitse edes olla himoliikkuja tai lenkkeilijä. Mutta jostain syystä vuodesta 2020 ei saa enää keskustella koronan yhteydessä tästä asiasta kuinka liikunta vaikuttaa jaksamiseen ja terveyteen.
Ihmisiä halutaan pitää alhasella taajuudella. Se on tän yhteiskunnan isoin vitsaus... Vähän kuin tallottaisi muurahaista kokoajan vaan enemmän ja enemmän maihin ettei se tajuaisi että se oikeasti pystyy nostaa sen isonkin lehden maasta jos se haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei flunssan takia maskeja ole ennenkään pidetty. Joka vuosi ollut eri influenssavariantti. Korona on sitä samaa.
Miksi 2020-luvulla pitäisi enää sairastua flunssaan? Tai saada levittää sitä? Emme elä enää 1900-lukua.
Just. Voitko enempää alleviivata maskihulluuden takana olevaa sairauskammoa, joka on mt-ongelma. Kyllä tuo, jos joku on oman navan ympärillä pörräämistä. Et sinä voi vaatia muuta maailmaa sopeutumaan pelkoihisi.
Miksi haluat sairastaa ja sairastuttaa toisia? Miksi et kykene kehittymään?
En ole koronahysteerikko kirjoitti:
Maskit on ainoastaan koronahysterikoille
Maskeilla suojaudutaan myös influenssalta.
Mulla ei ole mitään maskeja vastaan, mutta piikkiä en ota.. Se on ollut alusta asti selvää itselle. Ja tässäkin haluan korostaa sitä että en ole rokotevastainen, mulla on muut rokotteet.. Olen vain tämän rokotteen vastainen. Jokainen varmaan tietää syitä tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama, sukulaiset ja ystävät lähtivät tähän farssiin mukaan,pysyin hiljaa ja nyökkäilin vaan. Jo alussa näki mitä hysteeria teki ihmisille. Yhden kerran muistan kun joku mummo tiuskas just pääoven edessä "hei nuori laita sitä käsidesiä" ei nähnyt sitten maskin läpi että en todellakaan mikään nuori vaan yli 30 vuotias nainen, lyhyys varmaan hämäsi ja maski naamalla,silloin teki mieli tiuskasta takaisin hei vanhus älä jää kyttäämään muiden käsidesin käyttöä hanki elämä,mutta pysyin hiljaa. 2 kertaa tullut tilanteita kun ei ollut maskia naamalla että jotkut mua isompia ja rotevampia miehiä rupes märisemään kassajonossa että miks tuollakaan ei ole maskia,levitän virusta tahallani ja plaah plaah plaah...
Joo tää lynkkaaminen oli ihan älytöntä, mulla meni kirjaimellisesti välit muutamaan tyyppiin, heistä paljastui piirteitä mitä en ollut aikaisemmin nähnyt... Mulla taas ne oli naisia ketkä jotain pomottivat kaupassa maskista, miehet eivät uskaltaneet koska olen itse 30v mies ja suht hyvässä kondiksessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä malta olla sanomatta.
Ensin
1. Tukahduttaminen
sitten
2. Åkkiä lääkkeet käyttöön. Tehokas ja turvallinen hoito oli jo silloin olemassa.
Meillä ei olisi ollut enää koronaa 2020 jälkeen. Sivistymättömät huutelijat pilasivat kaiken. Koska tiesin tämän, totesin, että näyttää olevan niin, että koronasta ja piikeistä haluttiin tehdä poliittinen asia.
Äläkä natalia tule tähän huutamaan. Tuo on kylmä tosiasia minkä sanoin eikä siihen liity mitään salaliittoteoriaa.
Eikös kiina koittanut tukahduttaa 3 vuotta tätä tautia. Ei toimi
En pysty uskomaan kiinan tiedotusta. Kiina on diktatuuri, maailman pahin kommunistinen valtio missä on vallalla pahin uhka maailmalle, punainen fasismi.
Kommunismiin kuuluu valehtelu, ilman valehtelua ei ole mahdollista olla kommunismia.
Olen samoilla linjoilla.
Silti ihmettelen sitäkin, miksi muut maat eivät halua Kiinaa vastuuseen? On katsottu läpi sormien
Niin on.
Tätä saa pitää foliohattuiluna, mutta olen miettinyt tätä kuviota kauan.
USA:n demokraattipuolue on kiinan asialla. Euroopassa ja muualla länsimaissa USA:n demokraateilla on se Ainoa Oikea Tapa ajatella ja toimia. Hyöd.id. uskovat sen ja levittävät "ilosanomaa" eteenpäin. Tätä kuviota on erittäin vastenmielistä seurata.
Pelkään oikeasti, että länsimaalainen liberaali demokratia ja sivistys häviävät tämän taistelun.
Punainen fasismi, (kiina, venäjä) on suurin uhka demokratialle ja sivistykselle. Korona on ollut ihanteellinen tapa muuttaa maailma kiinan kaltaiseksi, koska huom. tehokas hoito on ollut jo alusta saakka olemassa. Tässä ei ole ollut mitään järkeä eikä logiikkaa.
Miksi näistä asioista ei puhuta
Politiikka. Median pääasiallisin tehtävä on suojella poliitikkoja, mutta länsimaissa siinä vain kaivetaan kuoppaa itselle. Ne poliitikot ja toimittajat kaivavat tietämättään jotka kannattavat länsimaisia arvoja, sivistystä ja liberaalia demokratiaa.
Anteeksi vaan, tämä on mahdollista, jos valitsee henkisen laisuuden ja kaikkinaisen välinpitämättömyyden. Ja/tai kyseessä on lisäksi myös k o r r u p t i o.
En usko, että toimittajat ovat tyhmiä. Sen sijaan poliitikoissa voi olla suoranaisesti myös oikeasti typeryksiä ja vastuuttomia ihmisiä.
Demokratia ei voi olla mahdollista, jos toimittajat vain suojelevat tätä jengiä. Median tehtävä on olla vallan vahtikoira.
Sitten THL ja muut vastaavat puhuvat kuten poliitikot käskevät. Lisäksi näiden kytkökset rokotefirmoihin jne.
Suurin osa tavallisesta kansasta ikävä kyllä, näyttäisi olevan varsin hidasälyisiä. Tämä kaikki on ollut mahdollista lähdea koko kansan laiskuuden, pelkuruuden ja vastuuttomuuden takia. Lisäksi hidasälyisyys ja ajattelun puute.
biikkiöyhöttäjien ja ihmisten mollaajien pitäisi korvata jollaintapaa järkeville ihmisille aiheutunut vahinko...
Iltalehden Juha Ristamäki uskalsi sanoa sen. Että riippumaton selvitys tarvitaan ylikuolleisuudesta. Että suomalaisia on kuollut tuhansia liikaa kuin mikä on normaalia ja koronasta tämä ei johdu. Ristamäki sanoi suoraan, että myös rokotteiden osuus kuolleisuuteen pitää myös selvittää, vaikka se on poliittisesti kiusallista. Mikä huojennus, että Iltalehdessä asia sanottiin suoraan.
Kuinka hartaasti olen odottanut, että toimittajat avaisivat rohkeasti suunsa.
Ei kannata tuhlata elämäänsä ja lahjakkuuttaan poliitikkojen suojeluun. Se on turhaa ja surullista.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden Juha Ristamäki uskalsi sanoa sen. Että riippumaton selvitys tarvitaan ylikuolleisuudesta. Että suomalaisia on kuollut tuhansia liikaa kuin mikä on normaalia ja koronasta tämä ei johdu. Ristamäki sanoi suoraan, että myös rokotteiden osuus kuolleisuuteen pitää myös selvittää, vaikka se on poliittisesti kiusallista. Mikä huojennus, että Iltalehdessä asia sanottiin suoraan.
Kuinka hartaasti olen odottanut, että toimittajat avaisivat rohkeasti suunsa.
Ei kannata tuhlata elämäänsä ja lahjakkuuttaan poliitikkojen suojeluun. Se on turhaa ja surullista.
Propsit että edes uskaltaa sanoa tuon... Pienemmästäkin on ihmisiä hävinnyt ja poistettu virasta.
Miten joku on katkera joidenkin mediassa esittämille möläytyksille vielä parin vuoden päästä? Ei ole kovin vankalla pohjalla silloin se oma vakaumus ja oma keho-ajattelu, jos esimerkiksi jonkun piispan kannanotto kaivelee vielä tänään.
Joutuisin varmaan johonkin hoitoon, jos alkaisin märehtiä vaikkapa saamaani kielteistä asiakaspalautetta.
Jatkan vielä. Itselleni on täysin yksi lysti, vaikka joku pitää maskia. En ole koko aikana kieltänyt koronan olemassaoloa, enkä siihen ota enempää kantaa.
Nyt varmaan kaikki ovat jo nähneet, että nuo rokotteet eivät ratkaisseet asiaa.
Turvallinen ja tehokas hoito on olemassa ja sillä siisti.
Miksi ihmiset antavat jonkun pienen jengin (poliitikkojen) pompottaa ja kiusata itseään?
Nyt selkäranka ja moraali takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tää lynkkaaminen oli ihan älytöntä, mulla meni kirjaimellisesti välit muutamaan tyyppiin, heistä paljastui piirteitä mitä en ollut aikaisemmin nähnyt... Mulla taas ne oli naisia ketkä jotain pomottivat kaupassa maskista, miehet eivät uskaltaneet koska olen itse 30v mies ja suht hyvässä kondiksessa :D
Se on jännä miten ne ei uskalla itseään isompia kiusata ja mäkättää, meni ainakin sen vuoden överiksi joidenkin ihmisten kommentit, jos ne kerran pelkäs niin paljon niin ihmettelin että miksi sitten tulevat ruuhka aikaan? Kytätäkseen muiden maskin käyttöä? Ne aibopestyt luuli että maski suojaa 100% virukselta ja että mitä enemmän käsienpesua ja desiä sitä enemmän suojassa unohtamatta niitä rokotteita.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku on katkera joidenkin mediassa esittämille möläytyksille vielä parin vuoden päästä? Ei ole kovin vankalla pohjalla silloin se oma vakaumus ja oma keho-ajattelu, jos esimerkiksi jonkun piispan kannanotto kaivelee vielä tänään.
Joutuisin varmaan johonkin hoitoon, jos alkaisin märehtiä vaikkapa saamaani kielteistä asiakaspalautetta.
Kyse ei ole siitä. Öyhötys meni jo niin n a t s imeiningiksi, että kyllä siitä voi muistuttaa.
Ettei ikinä enää tapahtuisi mitään vastaavaa.
On joskus syytä kerrata, kertaus on opintojen äiti.
Tästä tulette kuulemaan vielä 50 vuodenkin päästä rokoteöyhöttäjät, turha paeta vastuuta. Itse mustamaalasitte muut oman sokeutenne takia.