Shampoo ehdotuksia vuosien liuruhiuksi ongelmaan!
Olen nyt kärsinyt jo useamman vuoden päänahkani kanssa. Nolottaa ihan kauheasti ja ajan kohta kaljun tai kuljen paperipussi päässä. Muutama vuosi takaperin tuli kolmekymmentä täyteen ja minun pitkät ja paksut hiukset ovat muuttuneet liuruhiuksiksi! Vuosien kärsimyksen jälkeen tämä alkaa jo turhauttamaan. Haluaisin ehdotuksia ja vinkkejä kiitos!
Kommentit (868)
Älkää kaatako piimähinkkiä porstuassa mennessänne Piupali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä vastausta ei kukaan halua kuulla, mutta mulla on liruhiukset olleet aina ja ainoa hiustyyli jonk on ok on lyhyt tukka.
Olen kokeillut myös tätä, ja hiukseni ovat siitä uskomattomat, että ne ovat ihan päänmyötäistä lirua myös lyhyinä, jos ei ihan siiliksi aja. Parhaimmalta näyttää pitkänä ja puhtaana. Lyhempi kuin hartiamittainen roikkuu aivan lörönä alaspäin vaikka mitä tekisi, mutta vartaloon törmätessään hius saa edes vähän tukea ja eloa.
Ei se hiusten pituus vaikuta liuruun. Mistä ne hiukset tietää miten pitkä ne on?
Asia on mustavakoinen mutta suhtautumistavat erilaisia.
Vähän OT: olen viime aikoina katsellut tuubivideoita joiden aiheena on melatoniinin ulkoisesti ja muuna kuin nukahtamislääkkeenä käyttäminen. Ajattelin kokeilla, minkälainen vaikutus sillä on kun hiusgeeliin (jota en ole ennen koskaan käyttänyt mutta jota tilasin ääripersu-Kärkkäiseltä varsin tuota tarkoitusta varten) jauhaa morttelilla vähän mukaan melatoniinia.
Suomesta lienee vaikeahkoa saada ulkoisesti, topikaalisesti käytettävää melatoniinia, mutta ulkomailta ei niinkään?
Eikö kouluttamaton mies kelpaa naisille?
Osta shampoo kampaajalta. Markettisamppoissa käytetään silikonia, joka tekee hiukset liuruiksi.
Otin suuhuni mustan makkaran majoneesilla
Tarmo kävi parturissa. Siitä tuli siilipää.
Tai ehkä ap:lta vaan puuttuu huumorintaju.
Femiglandin helokkiöljy vitamiinishampoo on mainio shampoo. Hiuksista tulee puhtaat, ilmavat ja kuohkeat. Tätä shampoota löytyy isoista tavarataloista ja luontaistuotekaupoista. Myös hoitoaine löytyy.
Jos hiukset tuntuvat liruhiuksilta, melko usein vika on vääränlaisessa hoitoaineessa. Liian raskas, liian paljon tai yleisin syy, vääränlainen koostumus, haitalliset ainesosat, silikonit, akrylaatit jne.
Itse käytän silikonittomia tuotteita, mutta ainoa tidellinen apu on permanentti. Loivanakin se nostaa hiuksia, ja saa ne tuuheamman näköiseksi.
Minulla on pitkät hiukset, ne on suoranakin kauniimmat kuin lyhyenä, koska hiuspohja ja iho ovat rasvoittuvat. Lyhyt hius liimaantuu rasvaisena kokonaan päätä myöten. Pitkät hiukset laskeutuvat ilmavammin, eikä rasvainen päänahka "imaise hiuksia".
tä on se mendula effects bro