Shampoo ehdotuksia vuosien liuruhiuksi ongelmaan!
Olen nyt kärsinyt jo useamman vuoden päänahkani kanssa. Nolottaa ihan kauheasti ja ajan kohta kaljun tai kuljen paperipussi päässä. Muutama vuosi takaperin tuli kolmekymmentä täyteen ja minun pitkät ja paksut hiukset ovat muuttuneet liuruhiuksiksi! Vuosien kärsimyksen jälkeen tämä alkaa jo turhauttamaan. Haluaisin ehdotuksia ja vinkkejä kiitos!
Kommentit (868)
Vierailija kirjoitti:
Kokeile suolaa sisältävää shampoota niin saat wau-kokemuksen sen toimivuudesta.
Mulla oli vähän sama tilanne, jossa hiukset olivat ohutta liurua ja shampoon vaihto auttoi kummasti. Mulla tuli ihan koko päänahkaa myöten hiuksista kuohkeat ja ne pysyivät sellaisina koko päivän ajan.
Voin esimerkiksi tätä Dermosilin suolashampoota suositella, kun olen nyt pelkästään käyttänyt tuota pari kuukautta putkeen: https://tinyurl.com/4cyf79r9Auttaa tosi hyvin liuruhiuksiin.
Suurkiitos avusta!
Vierailija kirjoitti:
Lopeta shampoon käyttö. Pese pelkällä hoitoaineella vähän aikaa, niin hiukset vahvistuvat.
Lopettakaa provoilu! Tuolla vain saat itsellesi kuivan ja verisen päänahan
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet, että naiset leikkauttavat hiuksensa lyhyeksi kun heille tulee ikää?
Sovinisti!
Suolashampoo auttaa sinun liuruhius-ongelmaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei kolmekymppiä ole vielä sellainen ikä, että hiukset pelköstään siitä alkaisi oheneen. Sulla on hormonaalista tau muuta terveydellistä häikkää.
Kaupat on väärällään kaikenlaisia tuuheuttavia shampoita, hoitoaineita, suihkeita, tyvikohottajia jne. Osta jotain sellaisia.
Ruokavalio ja elintavat kannattaa kans tsekata ja laittaa kuntoon.
Ruokavalio ei vaikuta hiuksiin mitenkään
onpa ap:lla hassu ongelma :D Liuruhius
Viha minua kohtaan on pöyristyttävää!
Mikä on liuruhiuksi? Ehkä mäntysuopa ja tummeli hoitoaineeksi, jos hiuksi tarkoittaa hiuksia?
Harjaa kosteat hiukset pää alaspäin. Älä harjaa hiuksia alas, anna kuivaa "röllinä". Näin eivät liiskaannu päätä myöten heti.
Elämä on kuin pelikortit et tiedä mitä seuraavaksi saat.
Nää jutut ei liity kyllä aiheeseen mitenkään.
Asiat ovat kuin ne sanotaan eivät kuin ne tehdään.
jumanvita