Shampoo ehdotuksia vuosien liuruhiuksi ongelmaan!
Olen nyt kärsinyt jo useamman vuoden päänahkani kanssa. Nolottaa ihan kauheasti ja ajan kohta kaljun tai kuljen paperipussi päässä. Muutama vuosi takaperin tuli kolmekymmentä täyteen ja minun pitkät ja paksut hiukset ovat muuttuneet liuruhiuksiksi! Vuosien kärsimyksen jälkeen tämä alkaa jo turhauttamaan. Haluaisin ehdotuksia ja vinkkejä kiitos!
Kommentit (868)
Vierailija kirjoitti:
Onko hiuksesi oikeasti liruhiukset, vai pesetkö ne vaan liian puhtaiksi? Suomessa on hirveän pehmeä hanavesi, joka pesee melkein ilman pesuaineitakin hiukset ja ihon kuiviksi korpuiksi. Ei tarvitse mennä kuin Saksaan tai Englantiin, niin sama shampoo, joka Suomessa pesee hiukset liruiksi, tekeekin hiuksista ihanan paksut ja tuuheat. Koska hanavesi on kovaa.
Tää on muuten ihan totta! Olen ihmetellyt Ranskan ja Englannin reissuillani, miten hiuksistani tulee niin ihanat yhdellä pesulla ja samalla shampoolla kuin kotona Suomessa.
Voi taivas mitkä loiston päivät Suomella on vielä edessään.
VIINA ON VIINAA VIISASTEN AIVOILLE
Huomaa että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi niin olisi jotain empatiaa.
Aivan kamalaa oli.... kunnes olikin ihan kivaa.
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Jokaisella on omat surunsa polvilleen.
Opettele kirjoittamaan idiootti.
Asiat ovat kuin ne sanotaan eivät kuin ne tehdään.
haloo te olette aikuisia ihmisiä ratkokaa itse ongelmanne
Sinulla ei ole sielua T. Simpsonien jakso. Next!
Mitäköhän minä täällä vaahtoan ;)
Otsikon oikeinkirjoitusvirheissä on riittävästi inhokkeja.
on kans hieno kello ..silti naisii ei kiinnosta..ei tuu juttelee..ärsyttää..
Tarmo kävi parturissa. Siitä tuli siilipää.
Whatever you think you can or can't you're right!