Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Aki Nikkinen kirjoitti:
Salme Hämäläinen kirjoitti:
Mä nautin.
Mä nautin kun mä saan taittaa sun niskat!
Tuo äcklig ansaitsee kaiken pahan proseduurin!!
Vierailija kirjoitti:
Kuka vielä luulee, että "roolipelaajia" on useita? Eiköhän ole kaikille päivänselvää, että tämä yksi ja sama kestohäirikkö on kaikkien trolliviestien takana - viestit on tismalleen samanlaisia ja tulevat peräjälkeen. Sama toistuu päivittäin.
Toivottavasti saa pian bannit tästä kymmenien sivujen spämmimaratonistaan.
Kesälomat alkoi eli jatkossa spämmää täällä koko kesän. Mahtaa olla tyhjä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka vielä luulee, että "roolipelaajia" on useita? Eiköhän ole kaikille päivänselvää, että tämä yksi ja sama kestohäirikkö on kaikkien trolliviestien takana - viestit on tismalleen samanlaisia ja tulevat peräjälkeen. Saa toistuu päivittäin.
Väität siis, että nämä kaikki on sama henkilö?
Joanna jankkaaja
Anneli jankkaaja
Jutta jankkaaja
Roolipelaaja
Skandaaliuutiset jankkaaja
Itsemurha jankkaaja
Noel jankkaaja
Helppohan teitä on harhauttaa. Hankkikaa vaan bännit yhdelle, niin saatte ihmetellä, kun trollaus ei lopukaan😂
Yli 20 000 kommenttia yksin. Onpas minulla tylsä elämä.
Rikosylikomisario Viita oli tuo ensimmäinen poliisi jota esitti teatterikorkeasta valmistunut Pirjo Luoma-Aho.
Eri aikoja.
Paljastuukohan Ismolle koskaan, että Olli on ollut viimeisimpien varkauksien takana ja aiheutti hänelle traumat, jonka vuoksi luopui kauppiasurastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vielä luulee, että "roolipelaajia" on useita? Eiköhän ole kaikille päivänselvää, että tämä yksi ja sama kestohäirikkö on kaikkien trolliviestien takana - viestit on tismalleen samanlaisia ja tulevat peräjälkeen. Sama toistuu päivittäin.
Kesälomat alkoi eli jatkossa spämmää täällä koko kesän. Mahtaa olla tyhjä elämä.
Täällä on kuule yli vuosi hulluteltu! Pitäkää kiinni tästä ajatuksesta, että vain yksi on kaiken takana. Mun ei tarvi sillon ottaa vastuuta mistään ku kaikki menee toisen syyksi!
Milloin Mira on viimeksi hoitanut Iloa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka vielä luulee, että "roolipelaajia" on useita? Eiköhän ole kaikille päivänselvää, että tämä yksi ja sama kestohäirikkö on kaikkien trolliviestien takana - viestit on tismalleen samanlaisia ja tulevat peräjälkeen. Saa toistuu päivittäin.
Parempiosainen taas jakamassa oikeuksia keskustelijoille. Mahtaa olla tylsä elämä sulla?
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylä on suosittu kesäkaupunki.
Sen vehreys valloittaa matkailijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni kuule täällä yksin roolipelaisin. Mutta jotkut typerykset tulee sillä välin kun mä olen poissa niin täyttämään ketjua. Kiitos vaan.
Että samaan kellonaikaan tulee useampi pitkä viesti yhdeltä? Ette tosiaan ole mitään ruudinkeksijöitä jos näin kuvittelette.
Mä sitten tapan itseni kun en saa mitään kirjottaa. Toivottavasti teille tuli hyvä mieli.
Salkan synnytys oli nopea varmaan siksi, että on synnyttänyt aiemminkin. Ensikertalaisilla yleensä kestää pidempään, tulee enemmän repeytymiä, jne. Seuraavat lapset plumpsahtaa ulos paljon nopeammin. Ei niitä turhaan kutsuta "syöksysynnytyksiksi".
Aki Nikkinen kirjoitti:
Salme Hämäläinen kirjoitti:
Mä nautin.
Mä nautin kun mä saan taittaa sun niskat!
Suomen työllisyystilanne on kohentunut.
Vuoteen 2050 mennessä pääsemme tilanteeseen, jolloin Suomessa työttömyysaste on alle 1%
Painun tästä roolipeliketjuun jankkaamaan Aaron tutkintavapaudesta. Heippa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempiosainen taas jakamassa oikeuksia keskustelijoille. Mahtaa olla tylsä elämä sulla?
Sillä yhdellä on asennevamma!!
Vierailija kirjoitti:
Mä sitten tapan itseni kun en saa mitään kirjottaa. Toivottavasti teille tuli hyvä mieli.
Junalippujen hinnat ovat nousseet voimakkaasti.
Varsinkin näin kesän ajaksi.
Liput kannattaa ostaa jo hyvissä ajoin.
Mitä aikaisemmin ostaa, sen edullisemmin ne saa.
Vierailija kirjoitti:
Ylläpidolle ilmoitettu että tulit kertomaan vääriä faktoja ja rajoitat toisten keskusteluoikeutta.
Kuinka monta kertaa Ismon kauppa oikein on ryöstetty? Eikö tuo kuvio ole käytetty aidosti 6-7 kertaa?
Muistatteko Puustisen keissistä sarjan aivan ensimmäisen poliisin, sen tyylikkään ja asiallisen vaalean naispoliisin? Tutki myöhemmin myös vielä Sakuun liittyviä juttuja. Ja ajatelkaa millaisia sarjan nykyiset naispoliisit ovat? Pari hessuhopoa jotka eivät saa mitään aikaan ja istuvat huonon valon keskellä jossain kuulusteluhuoneessa joka toimii työhuoneena. Päällikkönä heillä nainen jonka pätevyys herättää suuria kysymyksmerkkejä. Vuoron perään palkataan erotettuja tyyppejä takaisin,