Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Ismolle, Aarolle ja Panulle... Liemet pyllyyn. Pojat jelppaa.
Insestiä, hyi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ristiriitaista että Daniela on ollut aikaisemmin tekemisissä vain itseään noi 6-7 vuotta nuorempien Matiaksen ja Lailan kanssa mutta ei lainkaan ikäistensä Nellan, Violan ja Miran kanssa. Sitten kaveriksi tulee noin itseään 5 vuotta vanhempi Hani jotka ovat keskenään niin erilaisia ihmisinä.
Minkä takia Hani ikään kuin moralisoi jp:tä kuulumattomuudesta, eli "ghostaamisesta", eiks seksi ilman sitoumuksia ole juuri tuon ikäpolven naisten juttu.
Sieltä taas yksi henkilö joka ottaa fiktiosarjan vähän liian tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
https://pbs.twimg.com/media/DcvYhXkWAAAWoJr.jpg
Kammottava ulkolavaste
Etenkin kivet on tuossa kammottavin asia.
Uskaltaakapas mainita karonkka tai Rantabaari niin ilmiantoa tulee ylläpidolle.
Miran ja Sirkan kannattaa olla varuillaan. Anneli Mansikka vou hyökätä mistä vain.
Se ois kesäkuun eka päivä sitte. Kippis ja kulaus, sano Maaritti ku alkoholin makuun "hik" pääs.
Rauni Koivukuja kirjoitti:
Salme Hämäläinen kirjoitti:
Kiitos Jumalan armon, sain Ilon ja Toivon elämääni.
Helvetin liekkiin joutuu lapsen pahoinpitelijät!
Mä en ole pahoinpidellyt ketään. Hekin nauttivat.
Vierailija kirjoitti:
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Inka Haapala kirjoitti:
Tää ketju oottaa kunniaa, taivaanrannan taa!
Meiän Inka! Sä oot elossa!
Pitihän mun tulla kattoon, miltä se vale-Elina näyttää!! Oikea on kaapattuna Ruotsissa!
Sssss! Ei täällä kaikkien kuullen!
Odotan kevättä 2024 niin innolla! Eräs hahmo palaa silloin nostalgisiin tunnelmiin.
Mikä on Joukon näyttelijän nimi?
Vierailija kirjoitti:
Odotan kevättä 2024 niin innolla! Eräs hahmo palaa silloin nostalgisiin tunnelmiin.
Ismon naiset, eli Pipsa Tiilikainen, Rauni Koivukuja ja Päivi Jupponen aka Pamela tekevät paluut!!
Mä ainakin bailaan tässä ketjussa ja aika rajusti!
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaakapas mainita karonkka tai Rantabaari niin ilmiantoa tulee ylläpidolle.
Näyttelijät viettivät karonkkaa viime viikonloppuna ja Rantabaarista on tulossa kuudes kausi.
Nyt aion sekoilla täällä yksinäni koko kesän. Ja sen jälkeenkin.
Kesän kunniaksi ilmiantaja ja monistaja voisivat tehdä paluun.
Mä ainakin monistan ja rajusti!
Seiskan paljastukset:
Karin humalainen varpajaisseurue lähtee porukalla vaatimaan Sallalta isyystestiä. Tyypit saapuvat sopivasti todistamaan kiistakapulan maailmaantulon alkua. Isäehdokkaat Kari ja Gunnar päättävät tehdä isyystestin salaa Sallalta, kun tämä itse ei suostu testiä teettämään.
Samaisen synnytysdraaman turvin Evan kanssa sekstaillut Kristian onnistuu livahtamaan huomaamatta majatalosta. Myöhemmin kuitenkin selviää, että Joonatan on nähnyt hänet ja tajunnut, että Kristian pettää Nellaa Nellan äidin Evan kanssa.
Kalle ja Sampo päättävät mennä naimisiin pikavauhdilla. Isäukot Ismo ja Panu eivät aio jäädä häiden suhteen sivustaseuraajiksi: toisin sanoen alkaa hemmetillinen häslääminen.
Miki saa JP:ltä rahakassin vartioitavakseen. Kassi päätyy vahingossa Mikin Matias-pojan haltuun.
Jotenkin ristiriitaista että Daniela on ollut aikaisemmin tekemisissä vain itseään noi 6-7 vuotta nuorempien Matiaksen ja Lailan kanssa mutta ei lainkaan ikäistensä Nellan, Violan ja Miran kanssa. Sitten kaveriksi tulee noin itseään 5 vuotta vanhempi Hani jotka ovat keskenään niin erilaisia ihmisinä.
Minkä takia Hani ikään kuin moralisoi jp:tä kuulumattomuudesta, eli "ghostaamisesta", eiks seksi ilman sitoumuksia ole juuri tuon ikäpolven naisten juttu.