Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipsa ottaa Amadeuksen haltuun.
Amadeus ja Pipsa on naimisissa
Amadeus on Pipsan mies, mutta uusi kuntosali on nimeltään Pipsgym.
Vierailija kirjoitti:
Päätösjakson dramaattinen loppu: Kajanderin kakarat läikyttävät energiajuomaa rappuun. Anneli Mansikalla on tapaaminen Ismo Laitelan luona. Yllättäen Mansikka kaatuu rappuun ja lyö päänsä. Verta valuu portaita alas. Samaan aikaan muualla Jutta alkaa puhua Mansikan äänellä.
Paska päätös kaudelle 2023, mutta 5/5.
Sen lisäksi että olen trans, omaan myös objektiseksuaalisuuden. Tällä hetkellä olen polyamorisessa suhteessa lihapullan, mangon ja Miran adoptiopapereiden kanssa.
Olen hullu ja kirjoitin nämä kaikki viestit tänne yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätösjakson dramaattinen loppu: Kajanderin kakarat läikyttävät energiajuomaa rappuun. Anneli Mansikalla on tapaaminen Ismo Laitelan luona. Yllättäen Mansikka kaatuu rappuun ja lyö päänsä. Verta valuu portaita alas. Samaan aikaan muualla Jutta alkaa puhua Mansikan äänellä.
Paska päätös kaudelle 2023, mutta 5/5.
Onko kausia jo noin paljon? :D
Minulla on pakkomielle Noelin runkkauskohtaukseen. Noel on niin kiihottava siinä että en voi muuta kuin runkata mukana.
Tosiaan Tuuli taisi olla karonkassa mukana joten uskon myös Susun paluuseen. Taitaa mennä syksyllä. Jotenkin liittyy tähän Elinan lähtöön ja Mikin tilanteeseen. Ties Laila paukahtaisi oikeasti paksuksi. Sama kävi Nellalle, kun äiti oli poissa ja tytär oli melkein heti raskaana. Miki ja Susu saattaa vaihtaa paikkaansa. Huono puoli tuossa kuitenkin on se, että ihan varmasti Susu muuttaa Danielan kanssa takaisin samaan asuntoon. Riippuu tietysti miten Noelin kanssa kuviot tulee menemään. Susun reaktiota odotellessa :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pakkomielle Noelin runkkauskohtaukseen. Noel on niin kiihottava siinä että en voi muuta kuin runkata mukana.
On niin iso ja kiihoittava elin 😜
Danielan paikat on kipeenä Noelista. Henrik on sopivan kokoinen.
Miten me katsojat näytimme vihreää valoa sille, että tuotanto tuottaa lapoa? Käsittämätöntä että laitonta, johon tuotanto syyllistyi.
Ismo Laitela kirjoitti:
Menkää nyt suihkuun panemaan, mä kuuntelen oven takana!
Siis Ismo on kuin kolmas pyörä poikansa suhteessa, tai no paremminkin on. Siis kuka ehdottaa omalle lapselleen ja tämän kumppanille että menkää samaan suihkuun?? Ja Kalle ei ole moksiskaan. En ihmettelisi jos Ismo olisi keskellä yötä tarjoamassa Kallelle ja Sampolle kortsuja tai muuten vaan oven takana kuuntelemassa niiden touhuja. "Oih, tuo nuori rakkaus..."
Varmasti sarjan seksikohtauksia käytetään oikeastikin runkkaukseen. Itsekin olen siihen nuorempana sortunut ja olen nainen mutta ei kai sukupuolella ole merkitystä? Tähän on monia syitä miksi niin tehdään. Mulla syynä oli se että olin umpirakastunut. Siis muutamiin hahmoihin, en niihin näyttelijöihin ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikä primetime takaa katsojia. Tolla Grillimestarit sarjallakin on puolet vähemmän katsojia perjantaisin.
Ja tuo Grillimestarit on kuin yksi pitkä mainos, tylsä kuin mikä
Kun Sampon rahahuijaus paljastuu, Sampon sijaan Ismo lyö Kallea.
Pipsgym - on vauhdikas gym!
Happy Homes - He todellakin välittävät!
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoo Olli huomenna Mikille tai Miki Ollille?
Miki laulaa Hirveät huulet -laulua. Olli uhkaa haastaa Mikin oikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti sarjan seksikohtauksia käytetään oikeastikin runkkaukseen. Itsekin olen siihen nuorempana sortunut ja olen nainen mutta ei kai sukupuolella ole merkitystä? Tähän on monia syitä miksi niin tehdään. Mulla syynä oli se että olin umpirakastunut. Siis muutamiin hahmoihin, en niihin näyttelijöihin ollenkaan.
Kannattaa editoida kohtaus, jossa Noel runkkaa ja haaveilee samalla Raisan panosta. Siinä on kohtauksien kohtaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä primetime takaa katsojia. Tolla Grillimestarit sarjallakin on puolet vähemmän katsojia perjantaisin.
Ja tuo Grillimestarit on kuin yksi pitkä mainos, tylsä kuin mikä
Mutta silti parempi ohjelma kuin Salkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Ismo ja Aaro panemaan toisiaan niin loppuu se valitus.
Kun Ismo valitti aamiaispöydässä siitä ettei ei ole ketään kysymässä niistä makkarasiivuista, mietin vaan että siinähän se on sun vieressä! Aaron kanssa vaan yhteen niin ei tarvitse valittaa yksinäisyyttä.
Skandasliuutisii! Anneli pakotti Sirkan heittämään Jutan ja Miran sillalta alas! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!