Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan "Aamu ei palaa sarjaan" kiusaajalla ollut hyvä vappu? Varmasti muiden juhla ilon vienyt.
Millä tavalla mun viestini oli kiusaamista? Sanoin vaan, että hän ei varmasti enää halua palata. Kuten aika monen muun hahmon kohdalla ihan samaa puhuttu. Kyllä mulla on ainakin huono mieli, että mut on leimattu kiusaajaksi täällä ja jaksetaan muistutella. Kiitos kysymästä mulla on ollut ihan yksinäinen vappu.
Ai, sinä olet uhri ja mun tunteita vähätellään? Aamu on mun lempi hahmo ja toivon sen paluuta. Ihan kun en tietäisi että se on aika mahdotonta.
Nella Tamminen kirjoitti:
Hehe, mä vein Papan BMW:n ja Joannan rahat!
Muuta samalla heleen Evan ja koko perhees kans!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan "Aamu ei palaa sarjaan" kiusaajalla ollut hyvä vappu? Varmasti muiden juhla ilon vienyt.
Millä tavalla mun viestini oli kiusaamista? Sanoin vaan, että hän ei varmasti enää halua palata. Kuten aika monen muun hahmon kohdalla ihan samaa puhuttu. Kyllä mulla on ainakin huono mieli, että mut on leimattu kiusaajaksi täällä ja jaksetaan muistutella. Kiitos kysymästä mulla on ollut ihan yksinäinen vappu.
Ai, sinä olet uhri ja mun tunteita vähätellään? Aamu on mun lempi hahmo ja toivon sen paluuta. Ihan kun en tietäisi että se on aika mahdotonta.
En vaan ymmärrä miksi sen sanominen ääneen on kiusaamista? Totta kai jokainen saa toivoa kenen paluuta tahansa. Useasti myös otetaan kantaa todennäköisyyksiin. Kyllä minäkin haluaisin esimerkiksi Oonan ja Miron, mutta en usko heidän koskaan tulevan edes käymään ja sitä samaa on täällä sanottu.
Nuorien rahan käyttö on ollut vuosi kausia mysteeri sarjassa. Sitä kuitenkin aina on, että joutaa istumaan Moosessa kaakaolla tai limulla. Alkuvuosina sentään oli kaupalla nuoria töissä, jotka tienasivat omaa rahaa. Käytännössä Sievisten tyttöjen jälkeen kukaan nuori ei ole enää tienannut rahojaan. Ilmeisesti pummii vanhemmilta. Tämä jatkuu täysi-ikäisyyteen asti. Eletään kotona. Sen vielä ymmärrän, mutta harvemmin enää siinä kohtaa aktiivisesti halutaan elättää kaikkie huvitteluiden maksamiseen. Juominenkin kallista baarissa.
Sairas ohjelma pyörii vuosikausia. En jaksa. Kauppakeskuksen parveke kutsuu.
Onko jännä jakso tulossa? Ite en usko.
Vierailija kirjoitti:
Sairas ohjelma pyörii vuosikausia. En jaksa. Kauppakeskuksen parveke kutsuu.
Ihan oikeasti, lopeta tämä. Tuntuu pahalta lukea tälläsiä kommentteja. Tiedät kyllä syyn siihen.
Kuka on Miran äiti? Joanna? Joku ulkopuolinen hahmo?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Voit suoraan skipata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Voit suoraan skipata.
Kaikki jaksot pitää skipata paitsi Dahlian ja Ullan kohtaukset.
Elinan suunitelma ei ole sen kummempi kuin saada Toivo hoitoon. On varannut jo valmiiksi lentoliput kahdelle, itselle ja Toivolle. Elina poistuu sarjasta Topi mukanaan lentoasemalle ja sieltä koneella ulkomaille. Noelille ei käy kummempaa.
Kohtauksien skippaajia taitaa olla jonkun verran. Jodelissakin välillä puhetta, että joku skippaa tiettyjen hahmojen kohtaukset. Mä en pystyisi katsomaan sarjaa niin. Jotenkin tuntuu putoavan helposti kärryiltä. Joskus jollain hahmolla on lauseessa tietty piilomerkitys, joka pudottaa kärrystä jos sen missaa jaksoissa :D
Ennen kuin Elina poistuu sarjasta, hän voisi juottaa Noelin känniin ja sen jälkeen työntää Noelin asuntonsa ikkunasta kadulle.
Vierailija kirjoitti:
Elinan suunitelma ei ole sen kummempi kuin saada Toivo hoitoon. On varannut jo valmiiksi lentoliput kahdelle, itselle ja Toivolle. Elina poistuu sarjasta Topi mukanaan lentoasemalle ja sieltä koneella ulkomaille. Noelille ei käy kummempaa.
Tämänkin voi päätellä kohta somesta, kun Toivon näyttelijä on viikottain somessa esillä jos on kuvauksia. Jos yhtäkkiä enää ei näy niin tietää, että Ellu vei poikansa mukanaan. Muussa tapauksessa jää Pihlajakadulle.
Tasasin väliajoin täällä pyörii ajatuksia millassii juonenkäänteitä vois olla luvassa. Salkkarit on pyöriny jo pitkään ja ollaan nähty vaikka minkälaisia juttuja(osa mitä ei ehkä koskaa ois uskottu näkevämme). Niin onko joku juttu josta oikeasti yllättyisitte jos näkisitte?
Kehtaan väittää että oikeasti ei semmosta ole. Tarkotan semmosta joka sais kollektiiviisti ihmiset kohiseen et oikeesti tämmöstä
Mut heittäkää muutki kommenttia et löytyisikö sitä surprise vielä?
Ps. Eikä tää tarkota et dissaisin sarjaa päinvastoin Salkkarit on suomalainen instituutio ja syystä!
Vierailija kirjoitti:
Kohtauksien skippaajia taitaa olla jonkun verran. Jodelissakin välillä puhetta, että joku skippaa tiettyjen hahmojen kohtaukset. Mä en pystyisi katsomaan sarjaa niin. Jotenkin tuntuu putoavan helposti kärryiltä. Joskus jollain hahmolla on lauseessa tietty piilomerkitys, joka pudottaa kärrystä jos sen missaa jaksoissa :D
Mun on pakko skipata jossain kohti jos erehdyn katsomaan Sallan kohtausta :D Katsoin sarjaa vielä syksylle 2020 skippailematta mutta kyllä on Evakin pyörinyt jo niin kauan ettei enää jaksan sen kohtauksia katsoa. Dahlian kohtaukset mitkä katson aina kokonaan. Sarja meni ihan totaalisen pilalle korona-ainana.
Päätösjaksossa Ismo voisi muuttaa palvelukotiin. Ikää on jo mittarissa. Kohta sairastuu muistisairauteen.
Polyamoria suhteissa. Luvallisesti kolme ihmistä seurustelee keskenään ilman mustasukkaisuutta.
Jodelissa oli maininta, ettei ole kertaakaan ollut kahta naista raskaana samalle miehelle samaan aikaan. Joku pohti siis sitä vaihtoehtoa, että Nella ja Eva molemmat pamahtaisivat paksuksi Kristianille :D
Elinan hahmo meni alaspäin, kun näyttelijä vaihtui
Hehe, mä vein Papan BMW:n ja Joannan rahat!