Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Keskusteluketju Salkkareille!
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miksi näitä Jasmin juttujakin täytyy alapeukuttaa? Joo ei sillä väliä, mutta ihmettelen vaan.
Miksi mitään kommentteja pitää ylipäätään peukuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miksi näitä Jasmin juttujakin täytyy alapeukuttaa? Joo ei sillä väliä, mutta ihmettelen vaan.
Ei pidä yläpeukuttaa. En koskaan tee kumpaakaan. Tarkoitin vain sitä, että tulee sellainen fiilis ettei voi menehtynyttä sen verran kunnioittaa. Vaikka ollaankin vauvapalstalla ja täällä riehuu kaikenlaiset trollit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla uusi Vauvapalstalla. Tervetuloa!
Noel on nykyään turha hahmo, kun ei enää pahistele niin kuin ennen.
Joanna ja Jutta varmaan alkaa taistelemaan Miran huoltajuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sampon ja Kallen yhteissuihku 🤮
Tää jakso tulee olemaan S jakso. Turhaa haloota. Toki seuraavissa ennakoissa on kaksi K12 seksin takia, mutta jakson nimen perusteella taitaa Eva jakaa pipariaan.
Kyllä tässä ketjussa ällötellään pelkkää pussaamista. Samaa valitusta luvassa joka tapauksessa ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä yläpeukuttaa. En koskaan tee kumpaakaan. Tarkoitin vain sitä, että tulee sellainen fiilis ettei voi menehtynyttä sen verran kunnioittaa. Vaikka ollaankin vauvapalstalla ja täällä riehuu kaikenlaiset trollit.
Koska amonyymi palstalla on trolleja
Minulla on oikeus alapeukuttaa mitä kommenttia tahansa. Kiitos Salkkareiden.
Vierailija kirjoitti:
Joanna ja Jutta varmaan alkaa taistelemaan Miran huoltajuudesta.
miksi pitäisi täys ikäisen ihmisen huoltajuudesta taistella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sampon ja Kallen yhteissuihku 🤮
Tää jakso tulee olemaan S jakso. Turhaa haloota. Toki seuraavissa ennakoissa on kaksi K12 seksin takia, mutta jakson nimen perusteella taitaa Eva jakaa pipariaan.
Kyllä tässä ketjussa ällötellään pelkkää pussaamista. Samaa valitusta luvassa joka tapauksessa ensi viikolla.
Jaksan aina ihmetellä, miten Salkkareissa aina ihmiset voi muhinoida kesken työvuoron tai kadota töistä. Toinen asia on se kun Moosessa ollaan useampaan kertaan tiskin takana otettu shotteja. Tätä ei tapahtunut ennen, mutta Rantabaarissa aina. Ei antaisi kovan hyvää kuvaa jos ite näkis kahvilassa työntekijän juomassa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oikeus alapeukuttaa mitä kommenttia tahansa. Kiitos Salkkareiden.
Sulla ei ole mitään oikeutta täällä. Ainoa velvollisuus on kuolla.
Joanna haluaa luoda suhteen Miraan, mutta Jutta laittaa kapuloita rattaisiin adoptiopaperien muodossa.
Miksi niillä salkkarien naisilla ja useammalla miehelläkin on aina paksu villapipo ja mustatut kulmakarvat?