Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58028)
Aaro on ehkä yksi huonoimmista lapsenvahdeista, mitä sarjasta löytyy.
Vaikka oon kattonu joka ikisen jakson niin ilmeisesti mulla on joko muistikatkos tai joku muu ihme pimento... valaiskaa mulle, kuka ihme on JP? :D
Pihlajakadun hanavedestä löytyi suuria määriä psykedeelisiä aineita. Tutkijat epäilevät ilmiön johtuvan sienikasvustosta jossain putkien osassa. Asiaa alettiin tutkia kuitenkin liian myöhään, sillä osa Pihlajakadun asukkaista oli jo päätynyt jopa sairaalahoitoon, osa taas psykiatriselle osastolle psykoosin takia. Saastuneen hanaveden laukaisemaan psykoosiin sairastuivat ainakin Noel, Henrik, Ismo ja Kalle, sekä Aaro. Sairaalahoitoa tarvitsivat Salla, Gunnar, Toivo, Ilo ja Viola. Monet hanavet juoneista kärsi näkö- ja kuuloharhoista, päänsärystä, vatsakivuista ja huimauksesta. Osa asukkaista kärsi myös kovasta väsymyksestä ja uni-ongelmista.
Jännittää vähän pressipäivä vaikka olen aika luottavaisin mielin, ettei sarja mihinkään lopu. Ja vaikka olisivatkin solmineet viimeisen sopimuksen niin siitä tuskin kerrotaan vaan pelkästään sopimuksen pituus. Pihlajasatua haluaisin lisää, mutta vähän vaikuttaa siltä ettei sitä ole tehty. Mikäli ei ole kuvattu muulloin. Skäbän Hard Rock Bandin sinkkukin varmasti jotenkin liitetään sarjaan, koska Skäbä on hahmo sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka oon kattonu joka ikisen jakson niin ilmeisesti mulla on joko muistikatkos tai joku muu ihme pimento... valaiskaa mulle, kuka ihme on JP? :D
Se joka antoi Henrikille käyntikortin ja vihjaisi laittomista hommista jos raha kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Henrikin tuleva hanipuppe, poitsuystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa läppää jos jotain tällaista oikeasti tapahtuisi. Kiitos palstan melkein hymähdin ajatukselle ennakoita katsellessa, kun Henkka ja Benkku joivat bisseä ja seuraavassa jaksossa näytettiin Akin kotiinpaluuta sekä makuuhuoneeseen menoa turhan pitkään, mutta se olikin pelkkä Benkku joka nukkui Nikkisen sängyssä :D
Vierailija kirjoitti:
Kellä parhaat imettimet?
Mutsillas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebastian palaa Pihlajakadulle
Kuka sen sytyttää tuleen?
Sinä tietenkin
on kyllä harvinaisen paskaa läppää
No niin on, miten muuten tuon voi sanoa? Sebastian tulee takaisin kuulostaa tyhmältä :D
Tulee unissas.
Saa nähdä kuinka paljon kevään aikana pyöritään samoissa juonikuviossa. Kuvaukset käynnistyivät tänään ja ensimmäisenä päivänä on kuvattu jo Aaron, Lindan, Violan, Miran, Nellan, Kallen ja Sampon hahmoja kohtauksissa. Tiedä sitten millaisia tarinalinjoja on menossa. Osa saattaa palata lomilta vasta ensi viikolla.
Kuka siellä Noelin ja Elinan asunnossa nyt siis asuu? Kun Noel asuu Susun kämpässä.
Onko se vain tyhjillään eikä ole vuokrattu kenellekään, vaikka varmasti halukkaita asujia löytyisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa läppää jos jotain tällaista oikeasti tapahtuisi. Kiitos palstan melkein hymähdin ajatukselle ennakoita katsellessa, kun Henkka ja Benkku joivat bisseä ja seuraavassa jaksossa näytettiin Akin kotiinpaluuta sekä makuuhuoneeseen menoa turhan pitkään, mutta se olikin pelkkä Benkku joka nukkui Nikkisen sängyssä :D
Kyllä siellä vielä Henkka nähään JP seuras
JP aikoo myydä Henrikin seksikeisareille.
Vierailija kirjoitti:
Petekin palannut kuvauksiin, kun sitä aikaisemmin täällä enemmänkin spekuloitiin. Perinteinen ennen ja jälkeen muutoskuva 😂
https://www.instagram.com/p/Cnv3XyQjnVu/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Koska Petelle ei ole ongelma muuttaa ulkonäköä niin haluaisin nähdä juonikuvion, jossa Ismolla ja Kallella tulee paha riita ja Ismo heittää Kallen ulos. Kun Ismo seuraavan kerran näkisin Kallen tuhannen kännissä, niin se näyttäisi tuolta. Asuisi jossain muiden spurgujen kanssa ja viettäisi oikein rattoisaa kaljan kittauselämää.
Itse olen suhteellisen varma siitä, ettei sarja ole loppumassa. Kyllähän nämä Esko Eerikäisen vuoden sopparit sun muut kertoo ettei Salkkareita olla lopettamassa. Lähinnä kiinnostaa, kuinka pitkä jatkosopimus on. Itse veikkaan noin 4-5 vuotta, mutta ylihuomenna sen sitten näkee. Olisi kiva jos Pihlajasatu jatkuisi ensi kesänä nyt kun on ollut muutama vuosi taukoa. Toivottavasti myös Rantabaari saisi jatkoa, vaikka vähän epäilen että jatkosta vielä kerrottaisiin. Huhun mukaan Jarmo Koski on paikalla pressissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka siellä Noelin ja Elinan asunnossa nyt siis asuu? Kun Noel asuu Susun kämpässä.
Onko se vain tyhjillään eikä ole vuokrattu kenellekään, vaikka varmasti halukkaita asujia löytyisi?
Ei kukaan enkä yhtään ihmettelisi, vaikka kyseinen lavaste olisi pistetty maantasalle. Typerää pitää asuntoa tyhjillään, kun tässä olisi voitu laittaa monikin ihminen asumaan siihen edes hetkellisesti vankilassa olon ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen suhteellisen varma siitä, ettei sarja ole loppumassa. Kyllähän nämä Esko Eerikäisen vuoden sopparit sun muut kertoo ettei Salkkareita olla lopettamassa. Lähinnä kiinnostaa, kuinka pitkä jatkosopimus on. Itse veikkaan noin 4-5 vuotta, mutta ylihuomenna sen sitten näkee. Olisi kiva jos Pihlajasatu jatkuisi ensi kesänä nyt kun on ollut muutama vuosi taukoa. Toivottavasti myös Rantabaari saisi jatkoa, vaikka vähän epäilen että jatkosta vielä kerrottaisiin. Huhun mukaan Jarmo Koski on paikalla pressissä.
En minäkään missään vaiheessa ole uskonut lopetukseen. Vielä vähemmän uskon siihen, koska ei sellaista syntymäpäiväjuhlilla sanota. Mistäköhän huhu Seposta on lähtenyt liikkeelle?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sulle, joka linkkasit eilen noita vanhoja pätkiä mm. Kallen toilailuista. Tulipas ikävä Monicaa (hyvä artikulointi, luonnollisuus) ja Sebastiania (kiva murre, ihanan matala ääni, jäyhä ja kovis, mutta silti leppoisa). Toivoisin, että Kuulan klaani palaisi vielä joskus sarjaan (Helena, Sege, Stuba, Antti Polvijärvi ja Oliver), mutta turha toivo varmaan.
PÄLLI HEI, EI NE PALAA VAIKKA KUINKA SKITSOILET
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sulle, joka linkkasit eilen noita vanhoja pätkiä mm. Kallen toilailuista. Tulipas ikävä Monicaa (hyvä artikulointi, luonnollisuus) ja Sebastiania (kiva murre, ihanan matala ääni, jäyhä ja kovis, mutta silti leppoisa). Toivoisin, että Kuulan klaani palaisi vielä joskus sarjaan (Helena, Sege, Stuba, Antti Polvijärvi ja Oliver), mutta turha toivo varmaan.
PÄLLI HEI, EI NE PALAA VAIKKA KUINKA SKITSOILET
Vuosien aikana on nähty useampia ns. merkittävämpien hahmojen paluita kuten Aki ja Kalle. Koskaan ei voi tietää kuka vanhoista hahmoista voisi yllättäen palata. Cindy ja Sampo oli molemmat myös aika puskista tulleita.
Aarolla ei näytä kovin montaa pilleriä olevan enää pussissa. Osti ne vielä samana päivänä, koska perunkirjoituksen piti olla huomenna eli eletään vielä samaa päivää, jolloin Ismo ja Kalle näki Aaron autosta.