Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Jäätyään kiinni myymälävarkaudesta Olli voisi kostaa räjäyttämällä kauppakeskuksen.
Akia ei kiinnosta Henrikin kyyneleet.
Noin se super juristikin kävelee töihin vaikka sähköauto pitäisi olla firman puolesta tai kuljettaja?
Vierailija kirjoitti:
Turha tuosta on varmaan kiistellä. Joka tapauksessa talvia-aikaan huiveihin on laitettu mikrofonit. Kuten aikaisemmin sanoin, niin ilman huivia ovat paidan kauluksen alla piilossa tai pipon alla. Paikkoja kyllä löytyy.
Ei ole huiveissa mitään mikrofoneja. Niillä on käytössä semmoset mikrofonit mitkä on semmosen kepin päässä, en tiedä sitä virallista nimeä mutta mitä nyt yleensä elokuvien ja sarjojen kuvauksissa käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Onks Henrik itkenyt?
On
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tuosta on varmaan kiistellä. Joka tapauksessa talvia-aikaan huiveihin on laitettu mikrofonit. Kuten aikaisemmin sanoin, niin ilman huivia ovat paidan kauluksen alla piilossa tai pipon alla. Paikkoja kyllä löytyy.
Ei ole huiveissa mitään mikrofoneja. Niillä on käytössä semmoset mikrofonit mitkä on semmosen kepin päässä, en tiedä sitä virallista nimeä mutta mitä nyt yleensä elokuvien ja sarjojen kuvauksissa käytetään.
Puomimikrofoni tms. Heillä kyllä on myös vaatteissa mikrofonit.
Yksi asia on siis onnistunut eli tuo mikrofonien piilotus. Itse olen huomannut mutta muut nähtävästi ei.
Onko K-Raudan mainoksessa Pekka Toroppan näyttelijä? Vähän samaa näköä mutta ihan varmaksi en osaa sanoa kun sivusilmällä huomasin.
Papjon Salkkareiden näyttelijöitä noissa nyt. Oonan on siinä jossain mitä en ole jaksanut katsoa, Polvijärven ja Miikan legendaariset näyttelijät jopa saman kauppaketjun mainoksessa. Jeren näyttelijä ainakin spiikkaa joitain, samoin ilmeisesti Cindyn?
Meillä on vakuutukset kunnossa!
Ei kai mikään salaisuus ole, että näyttelijöillä on ulkokohtauksissa ainakin mikrofonit käytössä? Onhan Sara ja Johanna puhunut tosta monta kertaa podcastissa. Sitä, että Sami oli vinkannut Johannalle ja Saralle puolestaan tuotannon työntekijä, ettei tauolla kannata kertoa salaisuuksia, kun tuolla on edelleen ihmisiä, jotka kuulee heidän keskustelut tuotantoautossa. Puhuivat juuri siitä kuinka joskus on saattanut unohtua vessakäynnilläkin auki. Näyttelijät pystyvät itse sulkemaan mikit tauolla. Ja Monikalla oli kerran stoorissa kuinka Peten uutta kauluspaitaa piti leikata, että saadaan selästä mikrofoni ilmeisesti kaulukseen kiinni. Tuo ei ollut talviaikaa. Eli silloin ei ollut huiveja. Ottamatta nyt kantaa mihinkään muuhun koska niistä en mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan, että saako yksityinen henkilö jakaa someen paljastuksia, kuten vaikka tuon Olli-tapauksen.
Periaatteessa mikään laki tuskin kieltää, koska julkinen paikka. Kauppakeskus on auki paikalla ihmisiä. Silloin tuotanto ottaa ihan riskin, että on näkijöitä paikalla. Näyttelijät eivät omassa somessaan tietenkään saa kertoa, mutta tavallista tallaajaa se tuskin koskee. Muussa tapauksessa kannattaa kuvata muualla kohtauksia.
Noel saa yllättäen kirjeen vankilasta. Ritala lähestyy Noelia. Kirje kuuluu, Noel, sinä lakimiehenä laitoit minut vankilaan, mutta sellissä ollessani olen ymmärtänyt että minä olen itse tehnyt virheeni elämässäni. Teit samalla vaikutuksen minuun. Voisitko saapua vankilaan tapaamaan minua?
Noel katsoo vakaalla ilmeellä kirjettä, eikä se hetkauta häntä suuntaan tai toiseen. Hän on vahva. Hän on nähnyt elämässään isoja asioita. Hän suuntaa katseensa ylöspäin ja miettii tarkasti siirtoaan sanomatta sanaakaan. Noel ei kuitenkaan kauaa mieti. Menee vain muutama sekunti kun hän on tehnyt järkähtämättömän päätöksen. Hän haluaa tavata Ritalan. Ei siksi, että Ritalan kirje olisi tehnyt häneen mitään vaikutusta, vaan siksi, että hän aisti ja koki jotain erikoista kohdatessaan Ritalan henkilökohtaisesti oikeussalissa. Tämä pitää selvittää perinpohjaisesti, Noel ajattelee.
Miki parahtaa, Nella! En olisi arvannut että se olit sinä! Seuraa muutaman sekunnin kiusallinen hiljaisuus. Mikin katse kääntyy alas, Nella on mietteliään näköinen kunnes nostaa päätään ja hymyilee. Miki, en arvannut, että sinä olisit elämäni rakkaus, mutta niin siinä vain kävi! Kylpylän turkkilaisessa saunassa ovi käy ja väkeä alkaa tulla enemmän saunaan. Miki on tohkeissaan ja todella hämillään, mutta hänen sisällään tuntuu jostain syystä hyvältä. Se tuntuu syyllistävältäkin, koska onhan hän virallisesti jonkinlaisessa suhteessa Evan kanssa vaikka heillä ei ole mennyt hyvin. Mikin valtaa jostain syystä jonkinlainen toiveikas tunne, mutta ihan tarkalleen hän ei osaa oikein sanoittaa tunteitaan. Nella hymyilee edelleen ja Miki huomaa, että myös Nellan silmät hymyilevät. Tämähän on aitoa tunnetta eikä mitään feikkiä, Miki ajattelee! Miki ei muista milloin olisi viimeeksi tuntenut näin aitoa tunnetta suhteissaan naisiin.
Toi Mikin ja Nellan juttu on jo unohdettu. Nella haikailee Eetua ja Kristianin ja Evan on taas pakko olla tekemisissä.
Olisin todella yllättynyt, jos tulevat ennakot olisivat jänniä tai edes mielenkiintoisia.
Vierailija kirjoitti:
Olisin todella yllättynyt, jos tulevat ennakot olisivat jänniä tai edes mielenkiintoisia.
Vaikka en ajattele samalla tavalla sarjasta, niin riittää kun katsoo ikärajoja. Ensi viikon jaksot ovat kaikki sallittuja. Sen tietää ettei mitään pienintä jännitystä tai kuumaa seksuaalistakaan sisältöä ole. Luultavasti aika arkipäiväinen viikko. Ainoa jossa voi jotain tapahtua on Ainon, Valtterin, Sampon ja Kallen illallinen. Itse epäilen että Valtter puhuu oudosti tai käyttäytyy vähän hassusti. Jotain varmasti, josta Sampo taas huolestuu.
Vierailija kirjoitti:
Onko K-Raudan mainoksessa Pekka Toroppan näyttelijä? Vähän samaa näköä mutta ihan varmaksi en osaa sanoa kun sivusilmällä huomasin.
Papjon Salkkareiden näyttelijöitä noissa nyt. Oonan on siinä jossain mitä en ole jaksanut katsoa, Polvijärven ja Miikan legendaariset näyttelijät jopa saman kauppaketjun mainoksessa. Jeren näyttelijä ainakin spiikkaa joitain, samoin ilmeisesti Cindyn?
Helenaa ja Isabellaa näkee myös välillä. Taisi olla yhdessä mainoksessa myös se Victorian näyttelijä, jotakin nettisivua siinä mainostettiin. Paljon on tosiaan.
Missä Aaron pipo?