Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Ihme ettei Kalle yhtään vilkuillut Joonatania.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Miki tietää, että JP tuntee Henrikin ja Benjaminin, voisiko hän epäillä, että JP on tehnyt jotain Benkulle, kun kuulee tämän yhtäkkiä kadonneen (esim. Karilta)? Henkka tuskin kertoo Mikille rahoista, ettei paljastu. Mikillä on tieto siitä mitä JP tekee kaikille, jotka pettävät hänet. He vain yhtäkkiä "katoavat".
Onpa kadonneilla sitten huono suuntavaisto.
Luulin, että Ismo olisi nostanut suuremman metelin kun hänelle selvisi, että Aaro on kuin onkin lääkekoukussa, kuten hän jo aiemmin arveli. "Tämähän me jo tiedettiin! Aaro, sinun vuoksesi sairaalan johto epäili lääkevarkauksista meidän Kallea!!", tms. Mutta Ismo olikin poikkeukellisen ymmärtäväinen, ei raivonnut yhtään. Ihmetytti myös miksi Joonatan oli mukana Aaron tukijoukossa, hän hädin tuskin edes tuntee Aaroa.
Vierailija kirjoitti:
Panisitko mua, vaikka sun piti hania Hania?
Haloo Sara tule esiin! Mä tiedän että sä oot täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun Olli ei ryöstänyt banaaneja Delismosta. Kaljat kyllä kelpas.
Kuka vapaaehtoisesti suostuisi syömään Delismon banaaneja? Varmaan käyneet kauppiaan pyllyssä.
Ettei vaan olis käyneet rouvan "siellä" hahhaa
T. Jutta
Tuntui pahalta katsoa kohtausta, jossa Kari oli niin vihainen Benjaminille, katui adoptiota ja kielsi poikansa :(
Miks rikollispomo käyttää tavispuhelinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vapaaehtoisesti suostuisi syömään Delismon banaaneja? Varmaan käyneet kauppiaan pyllyssä.
T. Jutta
Ettäs kehtaat edes vihjailla tuollaista saastaa! Taidat itse tehdä sellaista, kun sinulla ei ole rahaa!
Mulla on fiilis, että Miran ja Violan välit parannevat, kun Mira meni oikeuteen ja eikä ollut kunnnossa Viola näyttää hyvin huolestuneelta ja kummatkin Viola ja Mira eivät ole vaihtaneet sukunimiä takaisin Mira on vielä Angervuo ja myös Viola.
Vierailija kirjoitti:
Tuntui pahalta katsoa kohtausta, jossa Kari oli niin vihainen Benjaminille, katui adoptiota ja kielsi poikansa :(
Pst, se oli fiktiota.
Halusiko Aaron itse lähteä sarjasta vai oliko poistuminen tuotannon päätös? Onko mahdollista, että Benjamin palaa vielä ja oliko hahmon tarina tässä? Tykkäsin Benjaminista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on fiilis, että Miran ja Violan välit parannevat, kun Mira meni oikeuteen ja eikä ollut kunnnossa Viola näyttää hyvin huolestuneelta ja kummatkin Viola ja Mira eivät ole vaihtaneet sukunimiä takaisin Mira on vielä Angervuo ja myös Viola.
Miksei Miralle tehty mielentilatutkimusta?
Kai Benkku muisti huikata myös pomolleen Dahlialle, ettei ole enää käytettävissä palvelijana?
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. JuttaEttäs kehtaat edes vihjailla tuollaista saastaa! Taidat itse tehdä sellaista, kun sinulla ei ole rahaa!
Hah, mä syön mangoja ja ne on tosi kalliita!
Jutta
Rundin sijaan Miralle olisi voitu tehdä lobotomia.
Vierailija kirjoitti:
Kai Benkku muisti huikata myös pomolleen Dahlialle, ettei ole enää käytettävissä palvelijana?
Dahlian avulla B. olisi saanut lisätuloja, eikä olisi ollut tarvetta varastaa JP:n masseja...
Vierailija kirjoitti:
Tajusin tätä kohtausta katsoessa, että se sauna tosiaan on aika pieni. Neljä miestä joutuu istumaan tiiviisti. Hyvä ettei Kalle ja Joonatan osuneet toisiinsa. Harva tykkäisi istua noin saunassa. Oli sitten kuka mitäkin suuntausta. Koko käänne on niin outo etten yhtään tiedä mihin tässä ollaan menossa. Ymmärtäisin paremmin jos Hanikin olisi jäänyt kotiin ja valvomaan, mutta Joonatan intressi on outo. Sampo olisi varmasti ollut mustis :D
Vierailija kirjoitti:
Juu muisti, mutta seniili unohti sen. Gunnarin seura tekee kaltaisekseen.
Toisessa ketjussa ei ole viihdettä. Minä taidankin jäädä tänne pysyvästi!