Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vaikka mua ei haittaa alapeukut tai herjauskommentit niin kyllä siinä silti saattaa pitkällä tähtäimellä tulla sellainen negatiivinen fiilis. Välillä pakko jättää palsta hetkeksi kun tuntuu ettei sitä oikeaa asiaa saa läpi vaan pelkästään kaiken maailman muut kommentit kerää huomion. Se pohtiva keskustelu katoaa jonnekin pois.
Sarja on liian väkivaltainen. Väkivalta on lisääntynyt oikeassa elämässä. Sattumaako? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Jutalle lisää kuvioita. Jäänyt lähes kokonaan sivuun.
Jutta pois sarjasta. Turha hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätösjakso on varmaan kuvattu, kun ensi viikolla pääsiäisloma.
Sekin on varmaan taas jotain yhtä absurdia ja tylsää kuin Noelin ampuminen. Tai Anni tekee paluun? Ehkä 25v kunniaksi kuvataan taas joku isompi onnettomuus.
Onhan tässä kohtalaisesti kuviota, joita saatetaan huipentaa päätösjaksoon. Valtterin kuvailut ja JP:n hämärät bisnekset. Joannan nuoruuden kuviosta varmasti puhutaan vaikka ei liittyisikään Miraan. Sitten on miljoonasta mahdollisuuksia, että joku pareista menee naimisiin tai yrittää mennä naimisiin. Häistä ollaan pidetty muutamina vuosina taukoa. Noelinkin soisi vähitellen jäävän kiinni eikä aina samaa kuiskuttelua vaan.
Mira varmaa saa tietää Anskun juonista ja jättää hänet
Onko tämänpäiväinen jakso mielenkiintoinen? Jätän katsomatta, jos ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Sarja pitää lopettaa. Minulla menee yöunet kun näen tissejä.
Tuotannon pitäisi maksaa vahingonkorvaukset uhreille.
Sampo varmaan kosii Kallea ja saa maistaa myöhemmin omaa lääkkettään, kun Kalle kuulee Sampon puhumassa huijausbisneksistään ja siitä Petrin känniin juottamisesta. Pitäähän siitä tehdä dramaattinen käänne.
Naurattaa kun laittaa alapeukun. Suosittelen muitakin kokeilemaan !! XD
Vierailija kirjoitti:
Onko tämänpäiväinen jakso mielenkiintoinen? Jätän katsomatta, jos ei ole.
Siitä vaan jos haluat kuluttaa elämästäsi puoli tuntia.
Muuttakohan Mira Amandaan asumaan? Näyttää kuin lasten tarvikkeita olisi taustalla. Voi olla toki Jutankin huone, mutta ihmettelen vaan miten ex-vangilla olisi varaa muuttaa majataloon. Tosin minne muuallekaan :D
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun spekulaatiotani alapeukutettiin. Ei tee mieli spekuloida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotannon pitäisi maksaa vahingonkorvaukset uhreille.
Minä taas näen Robin ja Noel pukufantasioita ja peniksiä.
Onko Mira Sallan äiti? Selviä viitteitä on ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Cindyllä ihanat ja hyvät kannut.
Henrik pikkunilkki on myös nähnyt ne.
Sori mutta surullisinta on se, että nettikiusaajat täällä tahallaan matkii. Tulee näitä valituksia joista näkee tämä idiootti ruudun toisella puolellakin, että on suoraan vaan yritystä saada laittaa yhyy kommentteja. Keskustelu jatkuu ja jatkuu. Osa menee suoraan näiden nettikiusaajien omaan hupiin eikä ns. normikommentoijan.
Vierailija kirjoitti:
Onko Mira Sallan äiti? Selviä viitteitä on ilmassa.
Sallan äiti on Sirkku Mattila.
Vierailija kirjoitti:
Älä katso
Ihmiset voivat varmasti haudata sen Elovirta-teorian ensi kuussa, kun Aino, Valtter, Kalle ja Sampo ovat yhdessä syömässä ravintolassa. Se olisi aikamoinen suoritus ettei Kalle tajuaisi totuutta vielä siinäkään. Mahtaakoa illallisella syntyä riitaa? Miksiköhän Aino on myöhemmin juttelemassa Kallen kanssa sairaalalla. Onko Ainolla asiaa lääkäriin vai odottaako jotain muuta käytävässä. Tuskin mikään kovin vakavaa ainakaan. Kohta varmaan Ainokin on paksuna Valtterille. Toivottavasti ei mutta raskausjuttuja on tullut ovista ja ikkunoista.