Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58146)
TATU EI TAJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...
Vierailija kirjoitti:
Normielämässä Kari, Salla, Gunnar, Magnus ja muu talon väki eivät tietenkään enää jalallakaan astuisi Aaron Valintaan vaan asioisivat muualla. Mutta Salkkarimaailmassa boikottia tuskin näkyy. Veikkaan, että käyvät jatkossa edelleen samassa kaupassa, mutta vain joko Ismon työvuorojen aikaan tai Aaron vuorojen aikaan naama nyrpällään.
Mä oon aina ihmetellyt että Eva ja Kristian asioi Aaron valinnassa tai Lasse ja Jutta. Oikeasti kukaa joka tietää millainen Aaro Vaalanne oli Paulan ja Lauran suhteen ja myöhemmin Evan, eivät tosiaan astuisi jalallakaan siihen shoppiin.
LISA EI TAJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU....
MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄMÄ MÄ MÄ MÄ MÄÄÄKIJÄ MÄÄÄÄÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Eikä Joannakin seurustellut Akin kanssa ja melkein sänkyyn hänen kanssa sänkyyn, kun oli juttua Henrikia ja muuten sama juttu Joannallekin, että seksisuhde myös Henrikin kanssa, joka oli myös mukana rikollisliigassa Akin kanssa
Joannalla oli ainakin seksiä Mikin, Akin, Lassen ja Henrikin kanssa. Ismo jäi iliman..
ISMO JYSÄYTTÄÄ ROJUT RÄNNIIN MILLOIN VAAN.
SIINÄ KYLLÄ HÄPPÄRIT LÄPÄTTÄÄ.
Noelilla on kohta kaksi vauvaa ja vielä samana päivänä alkuun saatettu
Ihme tuotannon lellikki Johanna Anttila
Laura ja Tatu hoitavat koko ajan tavallisen partiopoliisin, eli ns. uniformusten tehtäviä. Sitten nämä rikokset kuten Elinan yliajo. Noelin ampuminen. Elinan teot Noelia kohtaan. Tukun kaappaus. Mika Luukon kuolema. Mariannan uhkaaja. Kaikki selvittämättä. Ja niin, rikosliigan pomo ja Petrin tapaus. Että sellainen vuoden poliisi, Linda. Ei sentään Lamppenius. 😂
Vierailija kirjoitti:
LISA EI TAJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU....
Laitoin merkille. Näitä tälläisiä, ilmeisen samalta tyypiltä useita. Koskaan ei alanuolia mutta aina se yksi ylinuoli. Sama hemppuli tehtailee näitä.
Vierailija kirjoitti:
Normielämässä Kari, Salla, Gunnar, Magnus ja muu talon väki eivät tietenkään enää jalallakaan astuisi Aaron Valintaan vaan asioisivat muualla. Mutta Salkkarimaailmassa boikottia tuskin näkyy. Veikkaan, että käyvät jatkossa edelleen samassa kaupassa, mutta vain joko Ismon työvuorojen aikaan tai Aaron vuorojen aikaan naama nyrpällään.
Yhtä tyhmää kuin Dahlia jätetty asumaan Amandan varaan. Ei hänellä mitään kartanoa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ihme tuotannon lellikki Johanna Anttila
Jarkko Miettinen taitaa olla pahempi.
Vierailija kirjoitti:
JIRI JIRI JIRI JORI JORI JORI
KOETA NYT PÄÄTTÄÄ!
Päättää mitä? Etkös vieläkään ole hoksannut, että palstalla käytämme Jiristä toisinaan Dahlian lanseeraamaa lempinimeä Jori? Samoin tuo mukavaa vaihtelua käyttää Henrikistä hellittelynimeä Henu. Kristian lyhenee luonnollisesti Krisuksi. Ismo taipuu välillä Akimaisittain Izmoksi tau Izzmouksi. Muitakin lempinimiä on.
Koitapa vaan kestää 😅
Dahlia kutsui Jiriä myös Jereksi lounaan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄMÄ MÄ MÄ MÄ MÄÄÄKIJÄ MÄÄÄÄÄÄ
Katsopas päivän sää!
Eniten ärsyttää tuotanto kohtelee joitakin näyttelijöitä paremmin kuin joitakin tai antaa heille parempia juonia, kun jotkut joutuvat aina rakkausjuoniin ja huomattu tuotanto kohtelee Noelin näyttelijää Jarkkoa ja Johannaa eniten
Helena Kuula ei tajuu tulla takas sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo paikallinen piritori, missä Henu, Kerttu, blondi nisti ja muut pyörivät..:D Avustajat hienosti eläytyivät rooleihinsa, siellä taustalla näkyi joku nistien kärhämäkin :D
Minua myös huvitti ne taustalla zombien lailla hyörivät huumehörhöt joille tuli jotain käsirysyä siinä yhden kohtauksen lopulla 😂
Vierailija kirjoitti:
Helena Kuula ei tajuu tulla takas sarjaan.
Saga Korkiakoskea ei kirjoiteta takaisin. Noelin panoihin ja panoyhtiöön keskitytään 😡
Eikä Joannakin seurustellut Akin kanssa ja melkein sänkyyn hänen kanssa sänkyyn, kun oli juttua Henrikia ja muuten sama juttu Joannallekin, että seksisuhde myös Henrikin kanssa, joka oli myös mukana rikollisliigassa Akin kanssa