Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Nyt on myös aika emännän iltavellin! Kippis ja kulaus, kohti ääretöntä ja sen yli, jotta totuus unohtuisi!
Dahlia Mustavaara
Siihen tarvitseekin viiniä ja runsaasti!
Vierailija kirjoitti:
Noel Axelsson
Ja täältä tulee isännän iltavellit toimiston pöydälle, aaahhh!!!
Gunnar Mustavaara
Mun puolesta isäntä vois upota vaikka suohon!
Miksei Salla voi puhua normiäänellä!!!??
Vierailija kirjoitti:
Miksei Salla voi puhua normiäänellä!!!??
Surkea hahmo.
Dahlia Mustavaara
Minä juon nyt olutta ja unohdan nimimerkki Dahlia Mustavaaran valitukset, pyh.
PS. Oli hyvä vapaaottelu,nyrkkeilyerä tänään. ;)
Salla Mattila
MINUN ÄÄNENI ON AIVAN NORMAALI! ENKÄ MINÄ OLE LEVEÄ, VAAN MUKAVASTI PYÖREÄ. KARILIINI TYKKÄÄ KUN NAISESSA ON JOTAIN MISTÄ OTTAA KIINNI.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Minä juon nyt olutta ja unohdan nimimerkki Dahlia Mustavaaran valitukset, pyh.
PS. Oli hyvä vapaaottelu,nyrkkeilyerä tänään. ;)
Dahlia Mustavaara
Pah sanon minä! Aito Dahlia Mustavaara ei sekaantuisi noin rahvaanomaiseen toimintaan.
DAHLIA MUSTAVAARA
Nautin sepon ja Ullan kanssa hyvästä valkoviinistä ja juustoista hiekkarannalla.
Kyllä täällä Espanjassa kelpaa olla
Vierailija kirjoitti:
Poistakaa jo tämä ketju, yksi mt-ongelmainen viettää kaiket päivät keskustelemassa itsensä kanssa.
Onko se sulta jotenkin pois vaikka täällä olisikin yksi? Ja miksi tämä ketju poistettaisiin, kyllä moderaattorit näkee monesta paikkaa viestejä tulee. Ja roolipelaaminen ei ole mikään mielenterveysongelma. Sulla taas taitaa jokin ongelma olla, kun täällä päivästä toiseen kitiset?
Marianna Kurki
Mä olen nykyään ihan terve. Mä olen saanut hyvää hoitoa.
Laila Kajander
Joo, aika pahalta ton mummon tilanne näyttää :D
Maarit Salin
Aivan saa tanan sama mikä on totta ja mikä ei, mä alan nyt ryyppäämään!
Vierailija kirjoitti:
Poistakaa jo tämä ketju, yksi mt-ongelmainen viettää kaiket päivät keskustelemassa itsensä kanssa.
Etkö sitten pysty lopettamaan itse? Mikä estäisi sinua luomasta uutta ketjua? Ehkä voisit yrittää hakea apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se sulta jotenkin pois vaikka täällä olisikin yksi? Ja miksi tämä ketju poistettaisiin, kyllä moderaattorit näkee monesta paikkaa viestejä tulee. Ja roolipelaaminen ei ole mikään mielenterveysongelma. Sulla taas taitaa jokin ongelma olla, kun täällä päivästä toiseen kitiset?
Kyllä täällä yksi dilledong keskustelee keskenään.🤣
Onks sulla todisteet? No, se on fakta että sä olet ainoa jolle tää ketju on ongelma ja joka ei osaa päästää irti. On varmaan kamalaa kun olet kiinni tässä ketjussa vaikket tahtoisi.
Salla Mattila
Tämä yksi on vain trolli jolla ei ole muuta tekemistä kuin aiheuttaa kiusaa kaikkialla. Ongelmatapaus. Minäkö muka alentuisin esittämään Dahliaa? Hah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä yksi dilledong keskustelee keskenään.🤣
Siinäpä keskustelee jos niin uskot. Mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Joo, aika pahalta ton mummon tilanne näyttää :D
Dahlia Mustavaara
Nyt häivyt sinä julkea kakara! 🥴
Dahlia Mustavaara
Sinä se sinne joudut minun nimeni luvattomasta käytöstä! 😡