Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Miten ihmeessä jp älynnyt laittaa Akille viestiä Jeren nimissä että tapaaminen Moosessa vai onko se jo kuullut Henrikiltä ja Kristianilta että Moose suljetaan.
Tietysti jp houkuttelee Akin yksinään pimeään tai hämärään Mooseen. Kolkkaa Akin. Aki herää peliluolassa tuoliin sidottuna. Jp kertoo Akille, että se ajoi Cindyn yli. Sitten se leuhkii, että se vie sen liigan, rahat ja kaikki. Sitä ennen se uhkaa kidut*aa Akia ennen kuin bullet to head.
Kuka pelastaa Akin. Henrik vai sankaripoliisit Joanna ja Linda. Ehkäpä Rami.
Kuka arvaa, mikä on Ollin suhde Ramiin?
Itse arvailen, kun Olli näkee Ramin, kuulemme Ollin suusta: faija.
Tänne tulo aika hiljaista kun suurin osa muutti muualle ja roolipelikin hiljentyi.
Vierailija kirjoitti:
Tänne tulo aika hiljaista kun suurin osa muutti muualle ja roolipelikin hiljentyi.
Aloin sinne vastailemaan vain niihin juttuihin mitkä itseä kiinnostaa. Ei ilmeisesti turhan suhdedraaman jaarittelijat kestä roolipelaamista.
Miten tulottamat Olli ja Laila ovat eläneet jo monta viikkoa. Miksi koulusta ei ole otettu yhteyttä Mikiin koulun Opon tai kuraattorin kautta. Eikä Miki lue Wilmaa.
Miten nuoret pystyy olemaan huomaamattomasti Elinan asunnossa, ettei kukaan (Kari) kiinnitä huomiota veden laskemiseen, vessan vetämiseen, valoon ulkoikkunasta. Kukkaa ei tule rapussa juuri sillä hetkellä kun asuntoon mennään tai tullaan.
Olen varma, jaksossa Honkasen komeetta Susu löytää Lailan Elinan asunnosta. Sitten sana ÄITI ja jakso loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä ja paska ohjelma!!!!
Dahlia Mustavaara
Melkoisen karkeaa ilmaisua, mutta roskaviihde on sitä itseään!
Vierailija kirjoitti:
Pääsikö Kari panee Lindaa ?
Sarja ei ehkä vastaa tähän mitään. Ovat nukkuneet lusikassa mutta panemista ei ehkä edes käsitellä. Kysy Joonatanilta, löytykö käytettyä kortsua saunasta.
Dahlia Mustavaara
Loputtomat yhdynnät ja vielä kerran yhdynnät! Eikö ne mokomat muuta keksi?
Dahlia Mustavaara
Tätä kirottua mammapalstaa! Eikö täällä ole enää minkäänlaista aktiivisuutta!? Ne spekuloijat sitten vain livistivät paikalta, kuin mitkäkin aropuput! 😡
Linda yllättyy Joannan uutisista. Joanna kertoo lähtevänsä etsimään hänet raiskanneen miehen.
Katsokaa kuvaa maikkarin sivuilta. Joanna nousemassa autoon. Ilme on sellainen että kyseessä jäähyväiset ainakin toistaiseksi.
Olen odotellut että näkisin juoko Erika alkoholia vai ei tai onko humalassa koska raskaus.
Kun raskaudesta ei ole puhuttu sanaakaan enää, en usko että on edes raskaana.
En uskonut tähän alkujaankaan
Kallen iso ja käryävä pieru. 😡
Niinkö se raskauskin vain unohtuu?
Jutta Korhonen
Olipas meillä Ismon kanssa ihanat panot mun työhuoneessa. Mukava oli jatkaa työpäivää siitä. Nella jotain oveen koputteli, niin huusin että mulla on tauko ja pyysin sitä itsekin pitämään. Onneks se ei kuullu Ismoa. Jännittävää ja kiihottavaa tosin tänä kiinni jäämisen mahdollisuus.
Daniela Honkanen
Mukava kuulla että muutkin harrastaa rakastelua työpaikoilla, kuten Eva ja Jutta. Tunsin itseni vähän likaiseksi, mutta tuo vaikuttaakin ihan normaalilta.
Ulla Taalasmaa
Ettei suinkaan tullu spekuloijille pupu pöksyyn mitä? On ne nykyään niin herkkiä hipiäisiä, mitä lie Seilis lirkutellu niille.
Vierailija kirjoitti:
Ulla Taalasmaa
Ettei suinkaan tullu spekuloijille pupu pöksyyn mitä? On ne nykyään niin herkkiä hipiäisiä, mitä lie Seilis lirkutellu niille.
Dahlia Mustavaara
Minun Pupuni ovat paikalla tarvittaessa mutta nämä sen kuin livistivät voimakastahtoisia naisia karkuun!
Vierailija kirjoitti:
Daniela Honkanen
Mukava kuulla että muutkin harrastaa rakastelua työpaikoilla, kuten Eva ja Jutta. Tunsin itseni vähän likaiseksi, mutta tuo vaikuttaakin ihan normaalilta.
Saga Korkiakoski
Ei ole ihan pörssiyhtiön arvojen mukaista harrastaa tällaisia leikkejä tilassa, jossa pidetään myös yhtiön kokouksia. Näistähän ei tämä nykyinen omistaja välitä. Kierolla on kylmä loppu!
Joanna ilmoittaa Lasselle, että sen pitää lähteä jonnekin selvittää asioita. Huomatkaa myös suoristetut hiukset. Johanna lähtee joko jo tässä vaiheessa sarjasta tai sitten sillä on joku muu työ vielä jossain ennen äitiyslomaa joka edellyttää hetken kirjoitettua taukoa sarjasta.