Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58487)
Pietari Haukkala
Nyt pannaan uutta kuumaa strippiklubia Tamaran kanssa pystyyn!
Vierailija wrote:
Tamara Goes Striptease olisi laadukkaampi sarja.
Laadukkaampi voisi olla mutta en mitään stripparisarjaa halua. Rantabaari on tarpeeksi rohkea.
Dahlia Mustavaara
Työtään se stripparikin vain tekee. Kyllä minä ymmärrän. Salkkarit on niin surkea sarja ja Eva, se sietämätön keikuttaja!
Hehehe! Koska toimitusjohtaja pääsee riisumaan pukunsa strippiklubille? 😜
Miran isä on todennäköisesti joku liigakiekkoilija. 🤔
Linda Eerikäinen
Jori saa esiintyä mulle siinä vangin haalarissa! 😜
JP ja rikosliiga ja Hani jäi niinku tauolle?
Vierailija wrote:
Linda Eerikäinen
Jori saa esiintyä mulle siinä vangin haalarissa! 😜
Dahlia Mustavaara
Minä tulen myös yleisöön oikein mielelläni!
JP Kokko
Tom of JiiPee tulee Tamaran lavalle! 😜
Cenneth
Tää on yksityinen yllätys Camillalle!
Tamara
Ah, mä nautin kun saan johtaa miehiä!
Pistetään äänestys.
Nuoli ylös, jos haluat Mustavaara sisarsarjan tai strippiklubin
Nuoli alas, jos haluat Huvilakadun ja rahat parempiin näyttelijöihin jne.
Vierailija wrote:
Pistetään äänestys.
Eiköhän Salkkarit ole nähty, siksi nuoli ylös. Mielummin jotain uutta kuin samaa Pihlajakatua. Kiinnostaa Mustavaarat nykyisin enemmän. Vanhoja hyviä jaksoja voi katsoa aina uudelleen.
Uskottavuus meni ulkolavasteen ja surkeiden käänteiden mukana. Aika paljon pitäisi tehdä että Salkkarit voisi palauttaa ennalleen. Rantabaari on nykyisin parempi. Uskon että uudesta sarjasta saisi paremman kuin Salkkareista elvyttämällä. Ehkä lyhyemmän spin-offin Pihlajakadusta tai uuden Pihlajasadun voisi tehdä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pistetään äänestys.
Eiköhän Salkkarit ole nähty, siksi nuoli ylös. Mielummin jotain uutta kuin samaa Pihlajakatua. Kiinnostaa Mustavaarat nykyisin enemmän. Vanhoja hyviä jaksoja voi katsoa aina uudelleen.
Ite oon sitä mieltä, että Salkkarit tai sitten kokonaan uusi. Rantabaarikin kierrättää samaa. Täysin uudenlainen sarja, ihan uusilla hahmoilla. Jos on pakko jotain tehdä.
Vierailija wrote:
Hehehe! Koska toimitusjohtaja pääsee riisumaan pukunsa strippiklubille? 😜
Voitko tulla mun makuuhuoneeseen?
Ollaankohan aina samat jotka "tappelee samaa" . Siis tämä Mustavaarat vs Salkkarit, koska ite oon aina sama. Kukaan muu ei puolusta niin minun täytyy.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pistetään äänestys.
Ite oon sitä mieltä, että Salkkarit tai sitten kokonaan uusi. Rantabaarikin kierrättää samaa. Täysin uudenlainen sarja, ihan uusilla hahmoilla. Jos on pakko jotain tehdä.
Mustavaara toimisi niin että päähahmoina olisi Dahlia, Gunnar, Noel, Camilla, Sabrina, Ingvar. Ehkä Ulla, Aki Henrik myös. Loput uusia. Tyyliin rakennusmiehiä, suunnittelijoita, arkkitehtejä, osastopäälliköitä yms. Kauppakeskushankkeesta puhuttiin ja ei selvinnyt jatkettiinko sitä johonkin muualle kuin Taalasbiilin paikalle.
Juonipaljastukset voisi tulla ennakoiden kanssa samana päivänä, kun aina haluaisi nähdä jo jaksot.
Tamara
Mä kaadan ne sairaalan käytävät kun Eva on työvuorossa. Ihan turhaan se lunttu varoo niitä, ahahhaa!!