Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58486)

Vierailija
47161/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Mustavaaran kartano, ole sitten valmis!

Vierailija
47162/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman paskin sarja! Huoh!💩💩💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47163/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ainakin yksi joka vaani Peten lapsia...

Vierailija
47164/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän Miran kohtalo tulee olemaan? Nähtävästi lähtenyt Ilon kanssa sinne koskelle tms. Typerää, että Miralla on taas tuollainen nyytti sylissä. Ilonkin näyttelijä on vuoden, eikä tosiaankaan ole minkään kapalon peitossa. Onko itsetuhoinen vai harhoissa, kun kerrottiin Miran näkevän harhoja. Ilo näyttäisi tulevan kunnossa Violan luokse. Muuttaako Mira pois vai voisiko peräti joutua hoitoon. Selvästi Mira poistuu kun sitä ei sitten enää näy missään kuvissa.

Vierailija
47165/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen

Nyt mä räväytän ja oikein kunnolla. Tästä lähtien kuljen tissit paljaina. Nännien kohdalle vain teippaan mustat raksit. Kyllä sairaalassa katsotaan miten trendikäs ja rohkea olen. Dahliakin tulee kihisemään kateudesta kun saan huomiota. Sen kotkan on turha rypistyneitä munkkejaan esitellä, mulla taas on ihanan mehevät melonit.

Vierailija
47166/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jutta Korhonen

Nyt mä räväytän ja oikein kunnolla. Tästä lähtien kuljen tissit paljaina. Nännien kohdalle vain teippaan mustat raksit. Kyllä sairaalassa katsotaan miten trendikäs ja rohkea olen. Dahliakin tulee kihisemään kateudesta kun saan huomiota. Sen kotkan on turha rypistyneitä munkkejaan esitellä, mulla taas on ihanan mehevät melonit.

Dahlia Mustavaara

Porttolaan sinä kuuluisit! Miten rahvaanomaista edes ajatella tuollaista jossain sairaalassa. Ei se Romppainen kauan tuollaista katselisi, kun hän antaa sinulle hyvinkin nopeasti potkut!

Vierailija
47167/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Maailman paskin sarja! Huoh!💩💩💩

Mustavaarojen sarja olisi maailman paras, jos siinä olisi oikeasti panostetty juonikuvioihin eikä olisi pelkkää sopimuspapereiden pyörittelyä. Dahlian kartanoa ja palvelijoita näkyisi myös.

Vierailija
47168/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeat hahmot saisivat poistua Petunian, Gunillan, Mervin ja Larsin tieltä.

Vierailija
47169/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Porttolaan sinä kuuluisit! Miten rahvaanomaista edes ajatella tuollaista jossain sairaalassa. Ei se Romppainen kauan tuollaista katselisi, kun hän antaa sinulle hyvinkin nopeasti potkut!

Jutta Korhonen

Sinä se tässä olet potkut saanut. Ja kannattaa varoa, mä voin sairaalan johtajana hyötyä sun tietoihin kajoamisesta. Tai sitten mä teen sulle Tamarat!

Vierailija
47170/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupu

Minä muistan Rivieran.

Vierailija
47171/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikirjoitusosasto on parempi paikka palautteelle. Eivät he täältä käy lukemassa ihmisten toiveita tai parannusehdotuksia. Ei toistamisella ainakaan saa läpi haluamiaan muutoksia. Ne lähtee ihan muualta kuin täältä.

Vierailija
47172/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Jutta Korhonen

Sinä se tässä olet potkut saanut. Ja kannattaa varoa, mä voin sairaalan johtajana hyötyä sun tietoihin kajoamisesta. Tai sitten mä teen sulle Tamarat!

Dahlia Mustavaara

En ole mitään potkuja saanut, vaan lähdin siitä kunnallisesta laitoksesta ihan itse! Teepäs se niin mun lakimiehet syö sut elävältä!!

Vierailija
47173/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on lukenu tätä. Oonakin saatu monta kertaa esiin.

Vierailija
47174/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Jutta Korhonen

Sinä se tässä olet potkut saanut. Ja kannattaa varoa, mä voin sairaalan johtajana hyötyä sun tietoihin kajoamisesta. Tai sitten mä tee

Jutta Korhonen

Nyt sä äm mä hukut näihin meloneihin! ÄÄÄHHH!

Vierailija
47175/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jodelia lukevat, tästä en tiedä. Ihan kauheeta sisältöä välillä.  Mua ainakin hävettää ajatella jos lukevat kaikkai seksifantasioita ja nuorten alaikäisten juttuja täältä. 

Vierailija
47176/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nella Tamminen

Moi Jutta, tässä ois nää kan... ai anteeks, mä en tienny et sä vaihdat vaatteit... ai, sä et käytä nykyään paitoja? Okei... no, tässä nää kansiot. (Herran jumala, sehän on pahempi ku äi... siis Eva!)

Vierailija
47177/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jodelia lukevat, tästä en tiedä. Ihan kauheeta sisältöä välillä.  Mua ainakin hävettää ajatella jos lukevat kaikkai seksifantasioita ja nuorten alaikäisten juttuja täältä. 

Älä kehtaa tuomita mua mun fantasioista. Ne ei oo kohdistunu alaikäisiin.

Vierailija
47178/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel Axelsson

Hehehe! Fantasiat on parhaita! 😜

Vierailija
47179/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Älä kehtaa tuomita mua mun fantasioista. Ne ei oo kohdistunu alaikäisiin.

Enhän mä tässä ketään tiettyä voikaan tuomita, kun jokainen on anonyymi. 

Vierailija
47180/58486 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne Erika teiniporukkaan sujahti. Sitähän mä tässä yritin aikaisemmin jo sanoa, että Erika on sarjassa alaikäinen ja Viola ilmeisesti jotain 23-vuotias. Ei mitään Erikoita ala iskemään vaan teinien porukkaan kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi