Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58486)
Maailman paskin sarja! Huoh!💩💩💩
Täällä on ainakin yksi joka vaani Peten lapsia...
Mikähän Miran kohtalo tulee olemaan? Nähtävästi lähtenyt Ilon kanssa sinne koskelle tms. Typerää, että Miralla on taas tuollainen nyytti sylissä. Ilonkin näyttelijä on vuoden, eikä tosiaankaan ole minkään kapalon peitossa. Onko itsetuhoinen vai harhoissa, kun kerrottiin Miran näkevän harhoja. Ilo näyttäisi tulevan kunnossa Violan luokse. Muuttaako Mira pois vai voisiko peräti joutua hoitoon. Selvästi Mira poistuu kun sitä ei sitten enää näy missään kuvissa.
Jutta Korhonen
Nyt mä räväytän ja oikein kunnolla. Tästä lähtien kuljen tissit paljaina. Nännien kohdalle vain teippaan mustat raksit. Kyllä sairaalassa katsotaan miten trendikäs ja rohkea olen. Dahliakin tulee kihisemään kateudesta kun saan huomiota. Sen kotkan on turha rypistyneitä munkkejaan esitellä, mulla taas on ihanan mehevät melonit.
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Nyt mä räväytän ja oikein kunnolla. Tästä lähtien kuljen tissit paljaina. Nännien kohdalle vain teippaan mustat raksit. Kyllä sairaalassa katsotaan miten trendikäs ja rohkea olen. Dahliakin tulee kihisemään kateudesta kun saan huomiota. Sen kotkan on turha rypistyneitä munkkejaan esitellä, mulla taas on ihanan mehevät melonit.
Dahlia Mustavaara
Porttolaan sinä kuuluisit! Miten rahvaanomaista edes ajatella tuollaista jossain sairaalassa. Ei se Romppainen kauan tuollaista katselisi, kun hän antaa sinulle hyvinkin nopeasti potkut!
Vierailija wrote:
Maailman paskin sarja! Huoh!💩💩💩
Mustavaarojen sarja olisi maailman paras, jos siinä olisi oikeasti panostetty juonikuvioihin eikä olisi pelkkää sopimuspapereiden pyörittelyä. Dahlian kartanoa ja palvelijoita näkyisi myös.
Surkeat hahmot saisivat poistua Petunian, Gunillan, Mervin ja Larsin tieltä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Porttolaan sinä kuuluisit! Miten rahvaanomaista edes ajatella tuollaista jossain sairaalassa. Ei se Romppainen kauan tuollaista katselisi, kun hän antaa sinulle hyvinkin nopeasti potkut!
Jutta Korhonen
Sinä se tässä olet potkut saanut. Ja kannattaa varoa, mä voin sairaalan johtajana hyötyä sun tietoihin kajoamisesta. Tai sitten mä teen sulle Tamarat!
Pupu
Minä muistan Rivieran.
Käsikirjoitusosasto on parempi paikka palautteelle. Eivät he täältä käy lukemassa ihmisten toiveita tai parannusehdotuksia. Ei toistamisella ainakaan saa läpi haluamiaan muutoksia. Ne lähtee ihan muualta kuin täältä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Sinä se tässä olet potkut saanut. Ja kannattaa varoa, mä voin sairaalan johtajana hyötyä sun tietoihin kajoamisesta. Tai sitten mä teen sulle Tamarat!
Dahlia Mustavaara
En ole mitään potkuja saanut, vaan lähdin siitä kunnallisesta laitoksesta ihan itse! Teepäs se niin mun lakimiehet syö sut elävältä!!
Kyllä ne on lukenu tätä. Oonakin saatu monta kertaa esiin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Sinä se tässä olet potkut saanut. Ja kannattaa varoa, mä voin sairaalan johtajana hyötyä sun tietoihin kajoamisesta. Tai sitten mä tee
Jutta Korhonen
Nyt sä äm mä hukut näihin meloneihin! ÄÄÄHHH!
Vierailija wrote:
Jodelia lukevat, tästä en tiedä. Ihan kauheeta sisältöä välillä. Mua ainakin hävettää ajatella jos lukevat kaikkai seksifantasioita ja nuorten alaikäisten juttuja täältä.
Nella Tamminen
Moi Jutta, tässä ois nää kan... ai anteeks, mä en tienny et sä vaihdat vaatteit... ai, sä et käytä nykyään paitoja? Okei... no, tässä nää kansiot. (Herran jumala, sehän on pahempi ku äi... siis Eva!)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jodelia lukevat, tästä en tiedä. Ihan kauheeta sisältöä välillä. Mua ainakin hävettää ajatella jos lukevat kaikkai seksifantasioita ja nuorten alaikäisten juttuja täältä.
Älä kehtaa tuomita mua mun fantasioista. Ne ei oo kohdistunu alaikäisiin.
Noel Axelsson
Hehehe! Fantasiat on parhaita! 😜
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Älä kehtaa tuomita mua mun fantasioista. Ne ei oo kohdistunu alaikäisiin.
Enhän mä tässä ketään tiettyä voikaan tuomita, kun jokainen on anonyymi.
Sinne Erika teiniporukkaan sujahti. Sitähän mä tässä yritin aikaisemmin jo sanoa, että Erika on sarjassa alaikäinen ja Viola ilmeisesti jotain 23-vuotias. Ei mitään Erikoita ala iskemään vaan teinien porukkaan kuuluu.
Dahlia Mustavaara
Mustavaaran kartano, ole sitten valmis!