Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58467)
Vierailija wrote:
Toi Lassen kommentti : toi seksuaalinen vetovoima, se voi olla yllättävän vahva. Älä! Ihanko noin! 🤣
Kaikki hahmot tuntuu olevan viettien vietävissä.
Aarollaki Jannen ja Jartsan numerot 😂
Vierailija wrote:
Aarollaki Jannen ja Jartsan numerot 😂
Ne voivat olla vaikka Janne Korhonen ja Jani "Jartsa" Niemilä.
Vierailija wrote:
Turha yrittää tuotannon mielistellä että Oonaa on alettu mainitsemaan. Ei riitä!
Onko Wilhelmiina Sepälle soitettu? 😡 Siinä on hyvä vaihtoehto, jos Sara Lohiniva ei palaa.
Vierailija wrote:
Ulla Taalasmaa
Voi sitä Miraa. Äiti tuollainen kylmä sydäminen hirviö. Sääliks käy.
Dahlia Mustavaara
Äideistä parhain mä oon!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ulla Taalasmaa
Voi sitä Miraa. Äiti tuollainen kylmä sydäminen hirviö. Sääliks käy.
Dahlia Mustavaara
Äideistä parhain mä oon!
Elina Taalasmaa
Äideistä harhain mä oon...
Laura Allonen takaisin Ainoksi!! Ja heti!!
Mun mielestä Jessica Öystilä veti parhaiten Ainon roolin Jasminin korvaanajana. Muistutti eniten Jasminia kaikella tavalla.
Todellakaan ei sitä Ainon näyttelijää enää lähdetä vaihtamaan. Toivon mukaan myös Tiia on viimeinen ja vakituinen. Jos haluaa jättää roolin niin samalla sitten Aino jättää sarjan. Mahdollisesti lopullisesti. Jotenkin vähän luulen, että Aino tulee pitämään lopun ikäänsä Forssin sukunimenä. Se voisi olla kiva, koska sitten Jasmin oli viimeinen joka oikeasti oli vanha kunnon Aino Kaukovaara, joka lähti vuosi sitten sarjassa Kaliforniaan.
Vierailija wrote:
Eva Tamminen
Nellalla on ehkä iso pylly, mutta mulla on tiukempi pillu.
Olen samaa mieltä.
T. Kristian
Kyllä mä voin ainakin täysin suoraan ja rehellisesti sanoa, että menee välillä nuolet tunteisiin. Tiedän että joku pistää jokaiselle yhden alanuolen mutta jos niitä alkaa tulemaan enemmän ja teksti on mielestäni neutraali. Se vaan tuntuu sellaiselta ärsyttävältä ja negatiivisen tunnelman luomiselta. Paljon parempi olisi ilman niitä, koska sitä tahtomattaan keskittää huomionsa väärään asiaan. Vaikka eihän se estä näitä ilkeitä vastauksia. Huoh miksi pitää olla tämmönen.
Evalla kahden lapsen äitinä tuskin oikeasti olisi Nellaa parempi. Ihan vain sivuhuomiona.
Vierailija wrote:
Kyllähän periaatteessa Dahlian äiti tai miksei isäkin voisi olla elossa. Entisaikaan lapset tehtiin nuorena. Jos ajatellaan, että Dahlia olisi pyöristetty alaspäin eli noin seitsemänkymentä vuotta.
HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ mutsis on tehty nuorena.
Mira Jokinen
Siis mitä vit tua? Neljä työpaikkaa kuukaudessa että saa työttömyysrahaa? Mistä mä ne paikat haen? En mä jaksa! Mä kyllä eroan tästä järjestelmästä, Jutta elättää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyllähän periaatteessa Dahlian äiti tai miksei isäkin voisi olla elossa. Entisaikaan lapset tehtiin nuorena. Jos ajatellaan, että Dahlia olisi pyöristetty alaspäin eli noin seitsemänkymentä vuotta.
Miksi pitää ilkeillä?
Alapeukuttaminen on kiusaamista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi pitää ilkeillä?
Silloin ilkeillään kun ollaan vähän mieleltään häiriintyneitä.
Toi Lassen kommentti : toi seksuaalinen vetovoima, se voi olla yllättävän vahva. Älä! Ihanko noin! 🤣