Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58466)
Mikä on alapeukuttaja? Alapeukuta nyt Arjaan liittyvät kommentit kanssa!
Vierailija wrote:
Nellan hyvä peppu!!
Nellan peppu on jees. Pidän täyteläisistä pepuista. Mutta miten pieni toi Eva on?
Jutta Korhonen
Hei, mähän nään sairaalanjohtajana Dahliankin tiedot. Tästä tulee hauskaa! Mitäs mä näillä tekisin, hmm...
Mä tykkään Noelin pepusta. 🤤
Aki on nuorempana pitänyt siis granny ikäisistä naisista koska helena? 😳
Vierailija wrote:
Aki on nuorempana pitänyt siis granny ikäisistä naisista koska helena? 😳
Ei ole pitänyt. Todella törkeästi kohteli Helenaa.
Eva Tamminen
Nellalla on ehkä iso pylly, mutta mulla on tiukempi pillu.
Pihlajakadun tuhmat tädit saa neljännen kauden - Hahmoina Ulla, Dahlia, Karin ja Helena!
Kristiinasta Aki oikeasti jopa välitti. Ajatella et Aki ois voinu olla Kallen isäpuoli 😂
Vierailija wrote:
Kristiinasta Aki oikeasti jopa välitti. Ajatella et Aki ois voinu olla Kallen isäpuoli 😂
Itseäni jotenkin inhottaa ajatus että myöhemmin Aki seurusteli vielä Kristiinan tyttären Sannin kanssa. Toki Akin ja Kristiinan juttu ei ollut mitenkään pitkäikäinen, mutta silti outoa ettei Akin ja Sannin seurustellessa kukaan huomioinut sitä, että Aki on aikaisemmin seurustellut myös Sannin äidin kanssa. Muuten kyllä pidin heistä parina, koska oli mukavaa nähdä Aki aidosti rakastuneena, eikä niin että hänellä oli joitain taka-ajatuksia Sannin suhteen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nyt voi ainakin unohtaa haaveet siitä, että Aira Samulin tulisi joskus Dahlian äidin rooliin. Aira on nimittäin tänään nukkunut pois 96-vuotiaana. Lepää rauhassa, hieno taiteilija. <3
Sulla on sairaat haaveet ja aivopierut.
Itse en koskaan haaveillut Aira Samulinista Dahlian äitinä, mutta täällä sitä ehdotettiin pariikin otteeseen. Tiedä sitten, olisiko suostunut mukaan jos oltaisiin pyydetty edes lyhyeeseen rooliin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nyt voi ainakin unohtaa haaveet siitä, että Aira Samulin tulisi joskus Dahlian äidin rooliin. Aira on nimittäin tänään nukkunut pois 96-vuotiaana. Lepää rauhassa, hieno taiteilija. <3
Sulla on sairaat haaveet ja aivopierut.
Perustele.
Jutta Korhonen
Mäpä teen kuten Elina ja laitan tänne että Dahlialla on syöpä!
Vierailija wrote:
Tietyt kuviot toistuvat. Akille kävi taas naisystävän auton alle jääminen. Ismo löi taas pesäpallomailalla, nyt onneksi maila on poissa pelistä (ainakin toistaiseksi). Eva oli jälleen Nellan poikaystävän/säädön kimpussa, ja tämä myös paljastui Nellalle. Sitten tämä Aaron, Rajalan ja Dahlian kuvio muistuttaa vähän sitä kun Ismo, Aaro ja Lasse käskivät Juttaa kertomaan kenet tämä valitsee.
Ismolla on uusi maila ostettuna.
Vierailija wrote:
Ismon ja Hanin ikäeroa on ihmetelty niin onhan Oonakin 30v ja Karilla uusi vauva.
Salla oli noin 30 poistuessaan sarjasta. Ressu on parikymppinen.
Mä lopetan tän p a s k a sarjan seuraamisen. Vammainen ohjelma .
Karin mielikuvan Jessestä ja Antista oli huvittavia. Jesse olisi pukuun pukeutuva teini, joka arvostaa enemmän rikasta kummisetää ja pottuilee kuinka Karin pitäisi hankkia oikea työ ja asunto. Ullastakin sanoi tyyliin, että vieläkö se muumio hengittää. Antti taas oli isänsä kanssa katsomassa jalkapalloa kuin kavereiden kanssa. Autoja rassaili myös :D
Kyllähän periaatteessa Dahlian äiti tai miksei isäkin voisi olla elossa. Entisaikaan lapset tehtiin nuorena. Jos ajatellaan, että Dahlia olisi pyöristetty alaspäin eli noin seitsemänkymentä vuotta.
Tämä on surullinen vuosi ollut. Valovoimainen ja yltiöoptimistinen Aira, jäät ikuisesti elämään 🕊️