Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58466)
Vierailija wrote:
Katja Vainio
Jenni, hankkisit töitä!
Jenni Vainio
Joo joo, isosisko.
Vierailija wrote:
Ken Ojala
Camilla, sä et voi tehä mulle näin!
Camilla Mustavaara
Mä voin tehä ihan mitä vaan!!
Vierailija wrote:
Ken Ojala
Camilla, sä et voi tehä mulle näin!
Camilla Mustavaara
Mä voin tehä ihan mitä vaan!!
Mä oon ymmärtänyt, että myös rikoksen uhrille myönnetään hautauslupa kunhan kaikki tarvittavat tutkimukset ja mahdolliset näytteet otettu talteen. Jos mietitään kuinka monta henkirikosta on selvittämättä.
Voisi tulla tapaus, jossa joku naisista rakastuu Kalleen eikä pääse yli. Kerrankin olisi oikeasti ns. mahdoton rakkaus joka ei toteudu. Paitsi sarjan tuntien....
Juulia Autio
Sä et oo mitään muuta kuin pennitön siivellä eläjä!!
Sepon asiakas
Yks kahvi, yks keinotekoinen makeutusaine, Coca-Cola Light, munariisipasteija, eikun lihariisi.
Maarit Salin
Huhuu! Äiti tuli kotiin, onko lapset kotona? Siellä on kova kullan muru, Aleksi anna suukko!
Maarit Salin
Tää katto on mun elämän metafoora, tuulee huipulla mutta pudotus on jyrkkä!!
Vierailija wrote:
Voisi tulla tapaus, jossa joku naisista rakastuu Kalleen eikä pääse yli. Kerrankin olisi oikeasti ns. mahdoton rakkaus joka ei toteudu. Paitsi sarjan tuntien....
Ja Kalle on myös omalla tavallaan niin "tyhmä" etten huomaisi sitä ja tahattomasti antaisi signaaleja ja läheisiä hetkiä, vaikka toinen osapuoli tietäisikin täsmälleen homoudesta alusta asti.
Pamela Johansson
Hajuvedet, meikit, myönnä täällä asuu joku nainen!... Mä tiesin!... Pelkkää valetta kaikki!... Auervaara!... Miten tää aukee!? Näkemiin!!
Valtterin kuolemassa lienee epäselvää, koska poliisi kuulee asiasta, miehensä kuolinsyystä Ainoa. Eli näin ollen, Valtteria ei ole voitu vielä haudata, koska rikoksen mahdollisuus ja jatkotutkimukset vainajalle.
Näin ollen perunkirjoja ei ole voitu vielä tehdä ja rikoksesta epäilty ei voi periä vainajaa ennen kun asia on selvitetty, eli ei voi myydä vainajan omaisuutta.