Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Seilis
Ulkolavasteen hautajaiset huomenna illalla kello 19.30!
Viimeksi sekään ei kelvannut, kun ehdotettiin spekuloinnille omaa ketjua. Siinä mielessä vähän erikoista.
Dahlia Mustavaara
Ihmisten kiduttaminen kammottavalla ulkolavasteella ja kumisevilla portailla on väärin! Kartano parantaisi kaikkien mielenterveyttä!!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Helena Kuula
Ihmisten kiduttaminen huonolla sarjalla on väärin!
Seppo Taalasmaa
Nimenomaan on!!
Tuotanto
Joskus ei ole muuta vaihtoehtoa.
Voisko Noel tulla panee mua pervolla ilmeellään? 🥰
Lari esiintymään seksikkäissä boksereissa!!
Dahlia Mustavaara
Mä olen vain hetken asunut Amandan sviitissä ja täällä on ehditty tuhota kartanoa!! 😡
Vierailija wrote:
Voisko Noel tulla panee mua pervolla ilmeellään? 🥰
Saga Korkiakoski
Yhtiön maine on vaakalaudalla Noelin irstailujen vuoksi! Että tervemenoa vaan sinun syliisi!!
Vierailija wrote:
Dahlia Mustavaara
Mä olen vain hetken asunut Amandan sviitissä ja täällä on ehditty tuhota kartanoa!! 😡
Laaturemontti Vuorela
Rouvan kannattaisi valita meidän firma tekemään se remontti!!
Liisa Toivio
Sisaret apuun! Ajakaa syntinen äiti Gunilla ulos täältä suorinta tietä!
Baari-Lissu
Mä löysinkin Panun täältä yhest Lahen kapakasta!!
Lasse Sievinen
Yöllä mut Karinoidaan sviitissä!
Menneistä ja täysin kesken jäänneistä kuvioista jotka aikanaan olivat niin tärkeitä ja muka jännityäviä:
Akia ei kiinostanut enää aikoihin, että Noel lavasti sen Elinan yliajaksi ja menetti sen takia asemansa Mustavaara yhtiön johdossa ja meni vielä myymää osakkeensa Noelille! 😂
Poliisia ei oikeastaan koskaan kiinostanut selvittää, kuka yritti nollata Noelin toistamiseen. Miki sai selville että se oli oma poika Matias. Mikin piti junailla Noel linnaan Noelin möläytyksellä Elinan lavastamisesta mutta mokasi itse koko homman. Tämä juttu ei enää kiinosta lainkaan Mikiä.
Noel lavasti Elinan vankilaan. Elina päätti kostaa Noelille, tuhota Noelin. Elina toki sai rikollisin tempuin Toivon mutta ei tuhonnut Noelia. Sen sijaan Elina on yhä *urhasta tuomittu. Noel ei jäännyt kiinni teostaan. Kuten ei ole jäännyt muistakaan. Noel on Aaro kakkonen, ei tule olemaan päiväkään vankilassa, paitsi jos poistuu sarjasta.
Eerikäisen storystä käy ilmi, että kuvataan vasta jaksoa 4529.
Vierailija wrote:
Menneistä ja täysin kesken jäänneistä kuvioista jotka aikanaan olivat niin tärkeitä ja muka jännityäviä:
Akia ei kiinostanut enää aikoihin, että Noel lavasti sen Elinan yliajaksi ja menetti sen takia asemansa Mustavaara yhtiön johdossa ja meni vielä myymää osakkeensa Noelille! 😂
Poliisia ei oikeastaan koskaan kiinostanut selvittää, kuka yritti nollata Noelin toistamiseen. Miki sai selville että se oli oma poika Matias. Mikin piti junailla Noel linnaan Noelin möläytyksellä Elinan lavastamisesta mutta mokasi itse koko homman. Tämä juttu ei enää kiinosta lainkaan Mikiä.
Noel lavasti Elinan vankilaan. Elina päätti kostaa Noelille, tuhota Noelin. Elina toki sai rikollisin tempuin Toivon mutta ei tuhonnut Noelia. Sen sijaan Elina on yhä *urhasta tuomittu. Noel ei jäännyt kiinni teostaan. Kuten ei ole jäännyt muistakaan. Noel on Aaro kakkonen, ei tule olemaan päiväkään vankilassa, paitsi jos poistuu sarjasta.&nbs
Mikä feikeintä, pilailukaupan naamarilla muuttui Akiksi! 🤣🤣 Noel olisi kuollut siihen verilammikkoon.
Vierailija wrote:
Eerikäisen storystä käy ilmi, että kuvataan vasta jaksoa 4529.
Paskoja jaksoja on luvassa niinkin pitkälle. Ei Dahlian kartanoa ja Axelsson Company on ainakin pystyssä.
Tuotannolle paras olisi tehdä Mustavaarojen sarja ja lopettaa väkisin tehdyn paskasaippuan kuvaaminen. Rantabaarikin oli parempi.
Ahtaiden vanerilavasteiden täyttämä surkea sarja.
Vähintään Moosen tilalle ne kartanon lavasteet.
"Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen."
Mahtaakohan näitä kukaan edelleenkään moderoida. Ennen ei viestit mennyt läpi, niitä kukaan tarkistanu.