Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58209)
Kajanderit poistuvat sarjasta: "Meidän elämästä on tullut yhtä sotkua!" - Miki saa tarpeeksi Pihlajakadusta
Jestas kun sarja on vanhanaikainen. Joko Lassen ja Karinin näyttelijät eivät halua suudella toisiaan vaan nuohoovat poskiaan toisiaan vasten ja huonosti kamera-ajolla kuvattu käsikopeloa tai sitten sarja on päättänyt, että ikäihmisten, eli vanhusten suutelu tv:ssä on ällöttävää.
Hilda Korkiakoski
Miten minun tyttäreni bisnekset Mustavaaroilla on sujunut?
Vierailija wrote:
Jestas kun sarja on vanhanaikainen. Joko Lassen ja Karinin näyttelijät eivät halua suudella toisiaan vaan nuohoovat poskiaan toisiaan vasten ja huonosti kamera-ajolla kuvattu käsikopeloa tai sitten sarja on päättänyt, että ikäihmisten, eli vanhusten suutelu tv:ssä on ällöttävää.
Sarjan ikäpolvien epätasa-arvo näkyy sillain, että vanhempien "erotiikasta" tehdään komediaa tai sitten se on vaivaannuttavan jäykkää kuten just hetki sitten. Sitten taas kun kyseessä on "nuorempia ja kauniimpia" näytetään niin paljon kun sarja voi antaa myöten ja niillä kohtauksilla oikein hekumoidaan jotta saadaan katsojia ja kohua kuten nämä Kallen ja Sampon panot.
Tai sitten käsikirjoittajat ei muista Lasseen olleen osaomistajana Karinin aiemmalla vierailulla. Typerät amatöörit.
Vierailija wrote:
Hilda Korkiakoski
Miten minun tyttäreni bisnekset Mustavaaroilla on sujunut?
Saga Korkiakoski
Hyvin ne on sujuneet siihen asti kunnes Aki Nikkinen sai vaimonsa osakkeet hallintaan ja lopulta juristi Noel Axelsson osti koko yhtiön kiristäessään yliajoskandaalilla. Minä en ymmärrä miten jollain pilailukaupan naamarilla voi lavastaan väärän henkilön yliajoon!!
Vierailija wrote:
Henrikin pakarat 🤯
JP Kokko
Mä mielelläni vähän puristelen niitä!
Eeva-Liisa Haimelin nähdään Hilda Korkiakosken roolissa: "Olen esiintynyt tässä sarjassa aiemmin koulun rehtorina!"
Hieman yllättäen Eva tunnustaa että kaipaa Kristiania. Eli jos tämä Kristian jää sarjaan, niin ilmeisesti sarja päättää rikkoa rajoja ja esittää että nuoren miehen ja milf/mature naisen suhde on mahdollista ja yhteiskunnallisesti hyväksyttyä... Vaikka siinä olisi pelattu oman tyttären tunteiden kustannuksella.
Tämä Eetun ja Evan hässiminen on sitten pahempi juttu Nellan kannalta. Itse Nellana kokisin, että Eetu on saastunut koska harrastanut seksiä oman äidin kanssa. Ajatelkaa tilannetta, olette antamassa suuseksiä tälläiselle "eetulle" ja sillä hetkellä tulee mieleen, että oma äitikin on antanut ja ajatus, antoikohan se paremmin? 😂
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-kurkistus-julki-hahmo-kai…
Eva Tamminen
En usko että Nella on yhtä hyvä lutkuttamaan munaa kuin minä.
Hilda, Petunia, Mervi ja Lars uusina hahmoina! 😡
Ulla Taalasmaa
Nyt se kartano tänne ja sassiin!
Vierailija wrote:
Lassen ja Joannan suhteen ongelma on ikäero. Ikäero näkyy niissä arvokäsitteiden erossa ja siten arvomaailmassa. Toiselle joku on tärkeää joka ei ole toiselle lainkaan. Tuollaisessa suhteessa ei oikein tasa-arvo toimi. Toisen on pakostakin oltava jossakin määrin toisen ns. "tossun alla". Muuten se menee koko ajan riitelyksi kaikesta jopa asioiden käsitteistä, kuten Joanna ja Lasse.
Lassen ja Joannan käsitteiden ymmärryksen ero tuli esiin jo kihlautumisessa. Lasse veti siihen sen perinteisen, eli lupauksen avioliitosta. Ennen kihloista ilmoitettiin peräti kirkossa jota nimitettiin termillä kuulutus, koska se oli ilmoitus tulevista häistä joka oli joskus perinteisesti noin vuosi kihlautumisesta. Tämä siis joskus muinoin.
Joanna taas ei koe kihlautumista hirmu sitovana (eroaminen ei vaadi mitään juridiikkaa) ja että "avioliittolupausta" ei pidä ottaa kirjaimellisesti ja että kihloihin meno on enemmänkin sellainen romanttinen hetki ja kokemus parisuhteessa mutta sitten avioliitto on taas ihan oma lukunsa ja näillä kahdella ei ole oikeastaan mitään keskeistä.
Toinen asia on tämä vihkimen. Jossain kirkossa vai maistraatissa. Tämä on oikea ongelma jo nykypäivänä parisuhteissa. Joanna ei kuulu kirkkoon. Lasse ehdottaa "perinteistä vastausta" liity siksi aikaan kirkkoon. Kirkkoon liittyminen ei vielä pelasta tilannetta, rippikoulu pitää olla suoritettu. Lassen "maallistunessa tapa-kristillisessä" ehdotuksessa on yksi iso mutta. Jos Joannan kirkkoon kuulumattomuuden syy on vakaumuksellinen esim. ateismi, eihän hän voi moiseen suostua, edes rakkaudesta.
Vierailija wrote:
Hieman yllättäen Eva tunnustaa että kaipaa Kristiania. Eli jos tämä Kristian jää sarjaan, niin ilmeisesti sarja päättää rikkoa rajoja ja esittää että nuoren miehen ja milf/mature naisen suhde on mahdollista ja yhteiskunnallisesti hyväksyttyä... Vaikka siinä olisi pelattu oman tyttären tunteiden kustannuksella.
Tämä Eetun ja Evan hässiminen on sitten pahempi juttu Nellan kannalta. Itse Nellana kokisin, että Eetu on saastunut koska harrastanut seksiä oman äidin kanssa. Ajatelkaa tilannetta, olette antamassa suuseksiä tälläiselle "eetulle" ja sillä hetkellä tulee mieleen, että oma äitikin on antanut ja ajatus, antoikohan se paremmin? 😂
Lähtekööt kolmen kimpassa Tallinnaan!!
Vierailija wrote:
Eva Tamminen
En usko että Nella on yhtä hyvä lutkuttamaan munaa kuin minä.
Dahlia Mustavaara
Hävytöntä! Heittäkää tämä lort to ulos täältä!!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lähtekööt kolmen kimpassa Tallinnaan!!
Jiri Viitamäki
Tervetuloa! Mä lähden sitten Helsinkiin viihdyttämään rouva Mustavaaraa!
Maarit Salin
Jaahas, taitaa olla aika emännän iltavellin.
Juonipaljastukset - Saga Korkiakoski nousee isompaan rooliin: "Nyt se Noel on saatava ulos täältä!"