Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58209)
Niina Kanerva
Täällä valmistellaan Happy Homesin toimistoa oikeaan kuvauspaikkaan huomenna kello 17.00 alkaen!
Täälläkin varmasti pyörii paljonkin henkilöitä, jotka ovat yksinäisiä tai mielenterveys ei ole täysin kunnossa. Sen takia kannattaisi ehdottomasti ottaa tämä huomioon. Ketään ei kannata loukata tahallaan. Joihinkin ongelmiin saattaa kuulua vainoharhat. Joku ainakin sanoi olevansa epävakaa. Oletin että meinaa epävakaata persoonallisuushäiriötä.
Lars Ekholm
Ekholm Enterprisesin kuvauspaikka on salaisuus kuten minäkin!!
Vierailija wrote:
90% täällä sisällöstä on pelkkää kakkaako, kikkareilla. Löysämunien lätinää. Keskustelua ja spekulointia ei enää juuri lainkaan. Finninaamojen itkua Kallen löysästä munasta tai rikkipieruista. Onnetonta.
Oma vikanne kun ette keskustele "järkeviä". Turha muita syyttää omasta toimettomuudesta.
Huoh, Dahlian kaatopaikka. Kartano se pitää olla!!
Tanja Jääskeläinen
Ompas tämä Happy Homesin toimisto hieno ja avara!!
Antti Jääskeläinen
Rakkavaaran hiihtokeskus pyörii entiseen malliin tänäkin talvena.
Johannes Rintala
Syntinen sarja, kadotukseen joudut!!
Vierailija wrote:
Johannes Rintala
Syntinen sarja, kadotukseen joudut!!
Marianna Kurki
Aika hyvin sä onnistuit lavastamaan kuolemas!
Lasse elvistelee Karinille että se omistaa Amandan, sitten korjaa että on osaomistaja. Eikös se ollut jo silloinkin osaomistaja kun Karin vieraili sarjassa viimeksi kun Henrik tuli sarjaan. Lassella ja Karinilla oli silloinkin säätöä kun oli se palohälytys. Palohätys tuli kylläkin huoneiston palohälyttimestä joka ei tee yleistä palohälytystä kuten sarjassa tapahtui.
Ismo ja Joonatan esittävät oikein kovaa poikaa mutta jp vaientaa ne aika tehokkaasti. Hyvä toi Joonatan 5v, mä tunnenkin henkilön joka on poliisi, lälläl lää...
Vierailija wrote:
Lasse elvistelee Karinille että se omistaa Amandan, sitten korjaa että on osaomistaja. Eikös se ollut jo silloinkin osaomistaja kun Karin vieraili sarjassa viimeksi kun Henrik tuli sarjaan. Lassella ja Karinilla oli silloinkin säätöä kun oli se palohälytys. Palohätys tuli kylläkin huoneiston palohälyttimestä joka ei tee yleistä palohälytystä kuten sarjassa tapahtui.
Ei tullut ilmeisesti puheeksi.
Taalasbiilin tilalle tulee Dahlian kartanon autotalli! - Tommi Taurula: "Karista tulee varakkaiden rouvien ykkösmekaanikko!"
Lassen ja Joannan suhteen ongelma on ikäero. Ikäero näkyy niissä arvokäsitteiden erossa ja siten arvomaailmassa. Toiselle joku on tärkeää joka ei ole toiselle lainkaan. Tuollaisessa suhteessa ei oikein tasa-arvo toimi. Toisen on pakostakin oltava jossakin määrin toisen ns. "tossun alla". Muuten se menee koko ajan riitelyksi kaikesta jopa asioiden käsitteistä, kuten Joanna ja Lasse.
Pariisin palvelijakoulu
Rouva, teidän jonotusaika olisi nyt ohi!
Heidi Aaltonen
Mun rikas aviomies osti mulle lahjaks koko Heidi's Bier Bar-ketjun!!
Vierailija wrote:
Heidi Aaltonen
Mun rikas aviomies osti mulle lahjaks koko Heidi's Bier Bar-ketjun!!
Janne Haukkala
Kai mulle sit aina ilmaset bisset?
Hani 5v on puhunut. Nyt hissiin ja sassiin!
Kun Rami otti puheeksi perheen perustamisen, se tarkoittaa sitä, että Susu lähtee ostamaan tukusta smetanaa...
Ulla Taalasmaa
pilalla tää on koko palsta!!! Vanha nimimerkki kenttä takaisin !